Pismo weryfikacyjne konta bankowego |
Autor |
Wiadomość |
magdarrr
Poczatkujacy
Dołączyła: 08 Cze 2015 Posty: 6
|
|
|
|
|
agastepa13
Mega gaduła Leniwiec ;-)
Pomogła: 25 razy Dołączyła: 17 Lis 2007 Posty: 1587 Skąd: z Holandii :)
|
Wysłany: Pon Cze 08, 2015 11:10 am
|
|
|
powiem szczerze, ze jestem baaardzo zdziwiona, w ogole BD wysyla pisma w j. angielskim.... drugie, co mnie zdziwilo, to ten jezyk polski na drugiej stronie... zanim cokolwiek bym odeslala, tona Twoim miejscu zadzwonilabym do BD i poprosila o wyjasnienei sprawy. Jesli chodzi o wplywy dodatkow/zwrotow na jedno konto, to weszlo juz to w zeszlym roku, wiec dlaczego dopiero teraz takie pismo Ci wyslali....
[ Dodano: Pon Cze 08, 2015 12:10 pm ]
powiem szczerze, ze jestem baaardzo zdziwiona, ze w ogole BD wysyla pisma w j. angielskim.... drugie, co mnie zdziwilo, to ten jezyk polski na drugiej stronie... zanim cokolwiek bym odeslala, tona Twoim miejscu zadzwonilabym do BD i poprosila o wyjasnienei sprawy. Jesli chodzi o wplywy dodatkow/zwrotow na jedno konto, to weszlo juz to w zeszlym roku, wiec dlaczego dopiero teraz takie pismo Ci wyslali.... |
_________________ Umiesz liczyć? Licz na siebie |
|
|
|
|
magdarrr
Poczatkujacy
Dołączyła: 08 Cze 2015 Posty: 6
|
Wysłany: Pon Cze 08, 2015 11:43 am
|
|
|
Tak, pismo jest w języku angielskim i z drugiej strony holenderskim. Polskie objaśnienia zostały dodane przez osobę, która wrzuciła skan do internetu.
Dzwoniłam do Belastingdienst, poinformowano mnie że nie mają w bazie mojego zwalidowanego konta i powinnam jak najszybciej odesłać wypełnione pismo wraz z zaświadczeniem z banku. Czy to możliwe żeby zostało usunięte z systemu?
Czy ktoś może również otrzymał tego typu pismo? |
|
|
|
|
thunder85
Poczatkujacy
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 31
|
Wysłany: Pon Cze 08, 2015 12:23 pm
|
|
|
Ja tez dostałem to pismo. Skan wyżej został wrzucony ze strony pewnej kancelarii( nazwa kancelarii edytowana ) Pisze tam, że Belastingdienst masowo rozesłał takie pisma o potwierdzenie danych takich jak w formularzu na skanie. Oni te wszystkie dane pewnie mają, ale jak zwykle pewnie kombinują... |
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Pon Cze 08, 2015 3:42 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Gochna H
MODERATOR
Pomogła: 207 razy Dołączyła: 24 Gru 2006 Posty: 8362
|
Wysłany: Pon Cze 08, 2015 3:40 pm
|
|
|
thunder85, thunder85 napisał/a: | Oni te wszystkie dane pewnie mają, ale jak zwykle pewnie kombinują... |
A moze jednak nie kombinuja, tylko sprawdzaja i zadaja potwierdzenia konta
by uniknac sytuacji, kiedy to np.przy zwrocie podatku , belasting wyplaca nalezne pieniadze na niewlasciwe konto ...zauwaz, ze co jakis czas ktos na forum pyta ,co w takiej sytacji zrobic . |
_________________ http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
( ͡° ͜ʖ ͡°). |
|
|
|
|
agastepa13
Mega gaduła Leniwiec ;-)
Pomogła: 25 razy Dołączyła: 17 Lis 2007 Posty: 1587 Skąd: z Holandii :)
|
Wysłany: Pon Cze 08, 2015 10:00 pm
|
|
|
Skoro dzwonilas do BD i taka uzyskalas odpowiedz, to jak najbardziej odeślij dokumenty, które chcą.
Powiem jeszcze raz, ze jestem tylko zdziwiona, ze pismo jest w j. angielskim. |
_________________ Umiesz liczyć? Licz na siebie |
|
|
|
|
Beny.rac
MODERATOR
Pomógł: 20 razy Wiek: 35 Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 1906 Skąd: Flevoland/SRC(PL)
|
Wysłany: Pon Cze 08, 2015 10:14 pm
|
|
|
agastepa13 napisał/a: | Powiem jeszcze raz, ze jestem tylko zdziwiona, ze pismo jest w j. angielskim. | Skoro dokumenty odnosnie polskich aut potrafia wyslac nawet w wersji PL to czemu inne pisma nie maja byc po angielsku ? |
_________________ „Jest ,mnóstwo ludzi na świecie , którzy powiedza Ci , ze nie możesz tego osiągnąć . A Ty musisz po prostu odwrócić się i powiedzieć „to patrz „ … |
|
|
|
|
GeraltRivia
MODERATOR
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 935
|
Wysłany: Wto Cze 09, 2015 10:13 am
|
|
|
Przeciez podobne pisma dostaja wszyscy, juz od roku, tylko po holendersku.
Belastingdienst chce potwierdzic konto, nie wszystkie konta udalo im sie przestawic na IBAN, inne chca po prostu zweryfikowac, szczegolnie polskie konta.
Nic w tym dziwnego. |
Ostatnio zmieniony przez GeraltRivia Wto Cze 09, 2015 10:13 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
KamilPL
Poczatkujacy
Dołączył: 29 Kwi 2015 Posty: 7
|
Wysłany: Wto Cze 09, 2015 7:56 pm
|
|
|
Witam tez mam taki sam problem bo nie mam konta w NL a rozliczyłem sie i mi takie samo pismo przyszło i sprawa wyglada tak ze co roku wysyłałem na kuzynki konto kase i nie było problemu a wysyłało kilka osób i w tym roku przyszły te pisma o weryfikacji i nie wiem czy możemy podać te same konta nie bedzie problemu ?? Dziekuje pozdrawiam |
|
|
|
|
magdarrr
Poczatkujacy
Dołączyła: 08 Cze 2015 Posty: 6
|
Wysłany: Śro Cze 10, 2015 6:44 am
|
|
|
Od ostatniej zmiany przepisów osoba rozliczająca się musi być właścicielem lub współwłaścicielem konta na które przyjdzie zwrot, ale konto nie musi być holenderskie może być założone w PL konto walutowe w EUR |
|
|
|
|
KamilPL
Poczatkujacy
Dołączył: 29 Kwi 2015 Posty: 7
|
Wysłany: Śro Cze 10, 2015 11:25 am
|
|
|
Nie mam konta walutowego w Polsce :/ a dopiero bede za 3 tyg i nie wiem czy jak bym założył to bym dostał ta kase ale papiery zwrotne bym wysłał tak za 3-4 tyg ? Bo tam jest nApisane ze do dwóch tygodni odesłać :/ |
|
|
|
|
kaskax25
Poczatkujacy
Dołączył: 13 Lip 2012 Posty: 8
|
Wysłany: Wto Cze 23, 2015 7:46 am
|
|
|
Ja rowniez dostalam identyczne pismo, z jednej strony angielskie z drugiej holenderskie. W zwiazku z tym mam pytanie czy moge liczyc na to ze zwrot jest w toku? Rozliczenie skladaismy na poczatku marca, ponoć nadplaty mieli oddac do 1 lipca? Niestety nadal nie przyszlo pismo potwierdzajace zwrot. Bardzo proszę o jakas podpowiedz |
|
|
|
|
GeraltRivia
MODERATOR
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 935
|
Wysłany: Wto Cze 23, 2015 8:01 am
|
|
|
kaskax25,
No a wyslalas dane o koncie bankowym i dostalas od nich potwierdzenie? Zwroty dopiero teraz przychodza, wiec jak rozliczasz sie w marcu to dopiero teraz moze przyjsc. |
|
|
|
|
kaskax25
Poczatkujacy
Dołączył: 13 Lip 2012 Posty: 8
|
Wysłany: Wto Cze 23, 2015 8:04 am
|
|
|
Wyslalam, wlasnie zadne potwierdzenie jeszcze nie przyszlo |
|
|
|
|
GeraltRivia
MODERATOR
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 935
|
Wysłany: Wto Cze 23, 2015 8:12 am
|
|
|
kaskax25,
Jedynie co mozna zrobic w takim razie to zadzwon na infolinie 08000543 i spytac sie czy dostali twoje pismo z danymi konta i kiedy. |
|
|
|
|
|