NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Gochna H
Śro Cze 26, 2013 4:45 pm
Wyjazd do Holandii w ciemno na 2 miesiące
Autor Wiadomość
Roofie
Poczatkujacy

Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 1
Wysłany: Sob Cze 22, 2013 8:35 am   Wyjazd do Holandii w ciemno na 2 miesiące

Witam,

Myślę już od zeszłego roku o wyjeździe do Holandii, do pracy oczywiście. Jako że mam 18 lat i jestem jeszcze uczniem, chcę spróbować sezonowo, na lipiec i sierpień. Czytałem i słyszałem od znajomych bardzo dużo o polskich agencjach pośrednictwa pracy i stwierdziłem, że pojadę bez żadnego przygotowania do Holandii. Sądzę, że pojadę w przyszły piątek autobusem, jednak mam kilka pytań do Was. Zamierzam po prostu zostać tam na kilka dni (około 4-5) i po prostu całymi dniami chodzić i pytać ludzi. Z moim angielskim raczej sobie poradzę, a z tego co wiem ludzie w Holandii nie mają z tym językiem problemów. Zastanawia mnie właściwie, jakie mam szanse na znalezienie pracy? Na tę chwilę szacuję to na 50-50. Do jakiego regionu najlepiej się wybrać? Bo rozumiem, że raczej nie Amsterdam. Pieniędzy będę miał wystarczająco dużo na te kilka dni, które mam zamiar tam spędzić. Wiem jakie jest ryzyko, wiem że mogę sobie pojechać na "wakacje". Jeśli możecie, doradźcie mi. Z góry dziękuję ;)
 
 
gromak 
Nieśmiały użytkownik

Wiek: 41
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 78
Skąd: Tilburg
Wysłany: Sob Cze 22, 2013 12:33 pm   

Zrobię dla Ciebie proste wyliczenie:

bilet tam-powrót min. 130E
Noclegi (4) - min. 100E (i to przy dużym farcie)
Karta do telefonu - 20E
Wyżywienie (bo zakładając, że chcesz być "mobilny" nie możesz zabierać ze sobą nie wiadomo jakiego bagażu) - 40E
Bilety autobusowe/tramwajowe/kolejowe - 50E
Zapas w gotówce na przeżycie do 1-szej wypłaty - 75-100E

Podsumowując musisz wydać około 450E na wyjazd i bez takiej kwoty nawet nie masz po co - przy założeniu że jedziesz w ciemno - ruszać się z Polski.