NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie na temat salarisa
Autor Wiadomość
czader20
Poczatkujacy

Dołączył: 26 Maj 2015
Posty: 8
Wysłany: Wto Maj 26, 2015 3:27 pm   Pytanie na temat salarisa

Witam szanownych użytkowników.
Chciałbym poprosić Was o wyjaśnienie gdyż w tych sprawach jestem kompletnie zielony, holenderskiego nie znam, a google translator jak tłumaczy to każdy wie.

Otóż, czy rzeczą normalną jest potrącanie kwoty z pracy na weekendach, bo wychodzi na to, że im więcej mam godzin tym więcej mam na minusie w tej oto rubryce
"Uitruil ET kosten tlv overwerk en toesla -360 euro"
Czy jest to normalną praktyką, że za nadgodziny potrąca się aż tyle? Im mniej godzin na weekendach tym mniejsza kwota w tej rubryce. Zbaraniałem, gdyż pracując 9 godzin sobota niedziela wychodzę prawie tyle samo co za 6h...

Proszę o pomoc, bo nie wiem czy jestem walony w bambuko, pozdrawiam.
Jeśli nie wyraziłem się zbyt jasno to przepraszam.
 
 
baileys 
MODERATOR
baileys


Pomogła: 83 razy
Dołączyła: 01 Wrz 2008
Posty: 4392
Skąd: z domu
Wysłany: Wto Maj 26, 2015 4:33 pm   

czader20 napisał/a:
Czy jest to normalną praktyką, że za nadgodziny potrąca się aż tyle?
tak zawsze za nadgodziny potracaja wiecej podatku jak za zwykle godziny . Ale jak to przeliczaja na koszta exterytorialne nie mam pojecia .
_________________
Benzyna drozeje gdyz z powodu podwyzek cen paliwa zdrozal jej transport
 
 
czader20
Poczatkujacy

Dołączył: 26 Maj 2015
Posty: 8
  Wysłany: Śro Maj 27, 2015 12:01 am   

Jak z około 1400 brutto robi się około 950 netto to chyba jest nie halo, chyba za nadgodziny nie byłoby aż tak wysokiego podatku. . .
Domek mam niby za darmo btw
Ostatnio zmieniony przez czader20 Śro Maj 27, 2015 12:03 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
baileys 
MODERATOR
baileys


Pomogła: 83 razy
Dołączyła: 01 Wrz 2008
Posty: 4392
Skąd: z domu
Wysłany: Śro Maj 27, 2015 7:22 am