Witam ponownie.
Mam pewne pytanie. Oczywiscie pelno jest tematow w przypadku rozliczania delegacji jezeli wyjezdza sie z polski do holandii ale niestety nie znalazlem nic gdzie sytacja jest taka ze holenderski pracodawca wysyla nas okresowo do jednego kraju a to pozniej do innego... Jak wygladaja wtedy diety? Ktos wie gdzie mozna znalezc jakies rozporzadzenie albo zasady chociaz przyblizone? Obojetnie do jakiego kraju. A moze naleza sie jeszcze jakies dodatki? Ewentualnie jesli ktos ma jakis pomysl gdzie szukac tez bym byl wdzieczny.
Pozdrawiam
dzięki ale nie zrozumiałeś. Nie pracuje dla polskiej firmy. Nie interesują mnie polskie przepisy i rozporządzenia rady ministrow. Łopatologicznie zatrudnia mnie holender na podstawie przepisow holenderskich a nie polskich i o te holenderskie przepisy sie pytam.
u mnie to wyglada dosyc specyficznie bo mam do pelnej dyspozycji karte kredytowa z ktorej pokrywam wszystkie wydatki przy delegacji (hotele, jedzenie, wynajem samochodu plus >>>cenzura<<<). Niestety nie znalazlem nic o delegacjach. Pytalem sie kilu znajomych to nic takiego nie maja ale czy os takiego ei przysluguje? nie wiem
Szczegolowe zasady powinienes miec opisane w swoim Personnel Handbook.
Gdybys chcial wiedziec jak to jest zorganizowane u mnie w firmie to daj mi znac na priv.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach