NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Konto mi nie działa ABN-AMRO.
Autor Wiadomość
Aniorek 
Nieśmiały użytkownik
Aniorek


Wiek: 38
Dołączyła: 03 Lip 2008
Posty: 53
Skąd: Nord Holland :)
Wysłany: Czw Sie 07, 2008 8:35 am   Konto mi nie działa ABN-AMRO.

Witajcie. Probowałam dzisiaj sprawdzic saldo konta na necie. TAK JAK ZAWSZE WPISAłAM NR KONTA I NR KARTY ALE DZISIAJ DOSTALAM KOMUNIKAT :
The account number and card number entered do not provide access to the Internet Banking services. Verify that you are using the correct card.

Nie wiem co mam teraz zrobić. Zawsze wchodziło mi bez problemu, wczoraj sprawdzałam konto i było dobrze,ale dzisiaj .... Wiecie cos moze na ten temat?
_________________
JEDYNE GRANICE DLA TWOJEGO UMYSŁU TO TE, KTÓRE SAM STWORZYŁEŚ.
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Pią Mar 15, 2013 12:18 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hamster 
Gaduła

Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 29 Lip 2007
Posty: 102
Skąd: Hengelo
Wysłany: Czw Sie 07, 2008 8:40 am   

Nic sie nie martw, sprobuj ponownie jutro , byc moze jest jakis blad z odczytem ,a jesli sie nie da to idz do swojego banku i to zglos.
 
 
Aniorek 
Nieśmiały użytkownik
Aniorek


Wiek: 38
Dołączyła: 03 Lip 2008
Posty: 53
Skąd: Nord Holland :)
Wysłany: Czw Sie 07, 2008 8:43 am   

Poczekam do jutra, ale z nie dam rady isc do banku... bo jestem w Polsce... dzwoniłam juz do ABN AMRO- Warszawa, ale poinformowała mnie pani, ze oni nie obsługują indywidualnych klientów.

[ Dodano: Czw Sie 07, 2008 8:44 am ]
A zdarzyło sie moze juz to komus? Czy moze to oznacza ze mi konto zablokowali, przez 6 miesiecy nie używałam go, a zrobił mi sie debecik- 54 euro.. :(
_________________
JEDYNE GRANICE DLA TWOJEGO UMYSŁU TO TE, KTÓRE SAM STWORZYŁEŚ.
 
 
 
Alutka 
Super gaduła

Pomogła: 5 razy
Wiek: 56
Dołączyła: 06 Sty 2007
Posty: 324
Skąd: Lelystad
Wysłany: Czw Sie 07, 2008 9:59 am   

Idz do zwykłego bankomatu najlepiej Banku Zachodniego.Być moze masz problem tylko z identyfikatorem.Pozdro
 
 
Pyzdra 
Poczatkujacy


Wiek: 42
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 24
Wysłany: Czw Sie 07, 2008 3:31 pm   

Aniorek napisał/a:
Poczekam do jutra, ale z nie dam rady isc do banku... bo jestem w Polsce... dzwoniłam juz do ABN AMRO- Warszawa, ale poinformowała mnie pani, ze oni nie obsługują indywidualnych klientów.

[ Dodano: Czw Sie 07, 2008 8:44 am ]
A zdarzyło sie moze juz to komus? Czy moze to oznacza ze mi konto zablokowali, przez 6 miesiecy nie używałam go, a zrobił mi sie debecik- 54 euro.. :(


Coś mi sie wydaje że tak jak napisałaś że konta nie używałaś przez 6msc. a do tego masz jeszcze debet to być może zablokowali ci konto.Najlepiej przedzwonić do banku tu w NL i wyjaśnić sprawę.
 
 
Aniorek 
Nieśmiały użytkownik
Aniorek


Wiek: 38
Dołączyła: 03 Lip 2008
Posty: 53
Skąd: Nord Holland :)
Wysłany: Czw Sie 07, 2008 3:34 pm   

Ale gdyby było zablokowane moze widniał by komunikat ze zablokowali.. kurcze... martwie sie bo czekam na te rozliczenie a tu lipa z kontem :(

[ Dodano: Czw Sie 07, 2008 3:35 pm ]
A czy ktoś wie ile mozna miec debetu na koncie i po jakim czasie blokują?

[ Dodano: Czw Sie 07, 2008 3:37 pm ]
Met het ingevulde rekeningnummer en pasnummer hebt u geen toegang tot Internet Bankieren. Neem contact op met het Customer Contact Center via 0900 - 00 24 (EUR 0,10 per minuut).

Tak jest napisane w j. holenderskim
_________________
JEDYNE GRANICE DLA TWOJEGO UMYSŁU TO TE, KTÓRE SAM STWORZYŁEŚ.
 
 
 
Alexpoland 
Nieśmiały użytkownik
ALEX

Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 65
Skąd: Rotterdam
  Wysłany: Czw Sie 07, 2008 4:33 pm   Konto

Witam raz tez mi sie zdarzylo ze nie moglem zalogowac sie na stronke abn amro.Na drugi dzien bez problemu sie zalogowalem.Spruboj jutro powodzenia.
 
 
 
Aniorek 
Nieśmiały użytkownik
Aniorek


Wiek: 38
Dołączyła: 03 Lip 2008
Posty: 53
Skąd: Nord Holland :)
Wysłany: Pią Sie 08, 2008 8:13 am   

Witam! Dzisiaj dalej mi nie dziala :( co sie moglo stac? ciagle ten sam komunikat :

Met het ingevulde rekeningnummer en pasnummer hebt u geen toegang tot Internet Bankieren. Neem contact op met het Customer Contact Center via 0900 - 00 24 (EUR 0,10 per minuut).

[ Dodano: Pią Sie 08, 2008 8:50 am ]
Dzwoniłam do nich... mam zablokowane konto. Dziekuje za wsparcie :) Pozdrawiam. Ania
_________________
JEDYNE GRANICE DLA TWOJEGO UMYSŁU TO TE, KTÓRE SAM STWORZYŁEŚ.
 
 
 
dex 
Poczatkujacy

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 48
Skąd: ZH
Wysłany: Pią Sie 08, 2008 7:51 pm   

Ale to już napisz dlaczego? Zeby sprawe wyjasnić..

Wg mnie po 6 miesiącach likwiduja jesli nie ma środków.. Za kwartał bioirą jakąś opłate wiec debet mógł się zrobić jakiś.
 
 
Aniorek 
Nieśmiały użytkownik
Aniorek


Wiek: 38
Dołączyła: 03 Lip 2008
Posty: 53
Skąd: Nord Holland :)
Wysłany: Pon Sie 11, 2008 11:04 am   

Witajcie. Zadzwoniłam na infolinie do banku ambro. Rozmowa odbyła sie po angieslku. POłaczono mnie z pani, ktora zajmuje sie kontami. Zapytałam sie jej dlaczego nie moge sie zalogowac, ze nic mi nie działa.... Poinformowała mnie ze mam nie aktywne konto,bo nie używałam go przez 5 miesiecy. Zapytałam sie jej czy moze mi je aktywowac, oraz jak ja moge to zrobic. Odpowiedziała mi tylko ze nie moze mi aktywowac... pytam sie jej co mam zrobic, a ona do mnie ze NIC. Bo ona nie mowi dobrze po angielsku... Wiec mam totalna lipe z kontem, nie wiem co teraz zrobic. pozdrawiam.
_________________
JEDYNE GRANICE DLA TWOJEGO UMYSŁU TO TE, KTÓRE SAM STWORZYŁEŚ.
 
 
 
dex 
Poczatkujacy

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 48
Skąd: ZH
Wysłany: Pon Sie 11, 2008 8:02 pm   

Coż tu radzić.. idz do odziału.
 
 
Alutka 
Super gaduła

Pomogła: 5 razy
Wiek: 56
Dołączyła: 06 Sty 2007
Posty: 324
Skąd: Lelystad
Wysłany: Pon Sie 11, 2008 8:18 pm   

Myślę że napisz pismo -wytłumacz w czym rzecz przetłumacz na holenderski (może tu na forum) i wyślij poleconym do banku gdzie zakladałas konto i pamiętaj żeby poprosić o aktywację napisz ze mozesz wplacic debet -podaj adres zwrotny w Polsce .Pozdrawiam
 
 
Aniorek 
Nieśmiały użytkownik
Aniorek


Wiek: 38
Dołączyła: 03 Lip 2008
Posty: 53
Skąd: Nord Holland :)
Wysłany: Pon Sie 11, 2008 9:59 pm   

Alutka, dziękuje. Spróbuje napisac i poprosze kogos o przetłumaczenie... Osobiście bede w nl w pażdzierniku ale czekam na rozliczenie... i teraz pytanie jest, jak dac znac dla urzedu w nl ze mam zablokowane kont i jakie pismo im wyslac aby mi na polskie konto wysłali pieniążki..
_________________
JEDYNE GRANICE DLA TWOJEGO UMYSŁU TO TE, KTÓRE SAM STWORZYŁEŚ.
 
 
 
Alutka 
Super gaduła

Pomogła: 5 razy
Wiek: 56
Dołączyła: 06 Sty 2007
Posty: 324
Skąd: Lelystad
Wysłany: Wto Sie 12, 2008 9:41 am   

Moze napisz nr konta tego wlasciwego duzym czarnym mazakiem podpisz dolacz ksero sofi dolacz ksero paszportu i wyslij do belastingu no i dolacz swoj adres w Polsce bo to bardzo wazne odpiczą Ci na bank co z Twoim podatkiem no i napisz o zmianie konta Pozdrowka
 
 
MiniSmurfin 
Gaduła nad gadułami :-)


Pomogła: 40 razy
Dołączyła: 19 Kwi 2008
Posty: 733
Skąd: Alphen a/d Rijn
Wysłany: Wto Sie 12, 2008 12:16 pm   

Aniorku, znalazlam formularz do zmiany numeru konta , ale sie tak zastanawiam, ze chyba czasu Ci na to zabraknie bo wiesz jak to jest . Znalazlam tez stronke Abn Amro w Polsce, moze sprobuj tam :) Zobacz tutaj a ten formularz z belasting-u to masz tu Tym formularzem zmieniasz jedynie dane rachunku, do adresu nic nie znalazlam bo tutaj to idzie automatycznie jak sie w ktorejsc gminie meldujesz . Powodzenia :039:

Dodam jeszcze, ze my rozliczylismy sie w marcu i jeszcze nic nie wiem :119:
Ostatnio zmieniony przez MiniSmurfin Wto Sie 12, 2008 12:17 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group