NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Powitanie
Autor Wiadomość
D.Ulcia

Dołączył: 12 Maj 2007
Posty: 0
Skąd: Włocławek,Polska
Wysłany: Nie Maj 13, 2007 3:16 pm   Powitanie

Witam wszystkich. :P .jestem nowa na tym forum,nie mam niestety swojego zdjęcia.Mam na imię Ula,mam 48 lat,mieszkam narazie w Polsce(Włocławek),z zawodu jestem pielegniarką.Chętnie nawiaze kontakt z kolezankami po fachu(i nie tylko)
 
 
 
marcin_zet 
Super gaduła

Dołączyła: 15 Sie 2006
Posty: 304
Wysłany: Nie Maj 13, 2007 3:18 pm   hej Ula

Witam Cie :wink:
 
 
renata
Poczatkujacy

Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 22
Skąd: den haag
Wysłany: Nie Maj 13, 2007 3:20 pm   

witamy serdecznie :)
_________________
"..chciałem zmienić świat, doszedłem jednak do wniosku, że mogę jedynie zmienić samego siebie.."
 
 
EwazHolandii 
Gaduła nad gadułami :-)

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 22 Lis 2006
Posty: 630
Wysłany: Nie Maj 13, 2007 6:25 pm   

witaj
 
 
comunication
Poczatkujacy


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 14
Skąd: sopot
Wysłany: Nie Maj 13, 2007 6:37 pm   nowa

witam :D
_________________
"Pewnego przyjaciela poznasz w sytuacji niepewnej."
 
 
 
Tommy
Nieśmiały użytkownik


Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 67
Skąd: Gorinchem
Wysłany: Nie Maj 13, 2007 7:23 pm   

Ja rowniez witam na forum

Polowa mojej rodziny pochodzi z Włocławka sam tam sie wychowywałem do 2 roku zycia, a potem niezliczona ilość wakacji nad Wójtoskim.
Ehhhh
 
 
 
Agnieszka*
Poczatkujacy

Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 40
Skąd: Rotterdam
Wysłany: Pon Maj 14, 2007 1:54 pm   

Ula witaj:) Ja mam dyplom pielegniarski:) ale nie pracuje w tym zawodzie, wolalam zrobic inny dyplom:) Bedziesz szukala pracy tutaj?
 
 
D.Ulcia

Dołączył: 12 Maj 2007
Posty: 0
Skąd: Włocławek,Polska
Wysłany: Pon Maj 14, 2007 3:53 pm   Witam wszystkich którzy mnie witają