NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gochna H
Czw Maj 22, 2014 12:25 am
Jestem w ciąży, pracuje w NL, co dalej ???
Autor Wiadomość
dorris 
Poczatkujacy

Dołączyła: 03 Sty 2009
Posty: 3
Wysłany: Sob Sty 03, 2009 3:04 pm   Jestem w ciąży, pracuje w NL, co dalej ???

Witam serdecznie ! Od wczoraj wiem, na podstawie 2 testów ciązowych i typowych objawow, ze jestem w ciązy. Prawdopodobnie w 6 - 7 tygodniu. Nie bardzo wiem, co mam robić i z tego miejsca, proszę o jakieś porady w tej sprawie.
Pracuję od póltora roku przez biuro posrednictwa pracy, dobre i sprawdzone, mam stałą pracę, dośc lekką i w normalnym wymiarze godzinowym, mieszkam z moim partnerem, w domku wynajmowanym od mojego biura. Tak po krotce wyglada moja sytuacja w NL. Wlasciwie, najprosciej byloby wrocic z dorobkiem do Polski i tam urodzic, ale ...
Wlasnie, ale ja kompletnie nie wie, co robic, jak bedzie wygladala moja sytuacja prawna w Polsce, skoro od poltora roku pracuje tutaj. Jestem dorosła i wyksztaconą osobą, a w obecnej chwili czuje sie zupelnie nieswiadoma niczego. Prosze mi doradzic, czy lepiej wczesniej wrocic do Polski, poszukac pracy, z czym nie powinnam miec problemów, czy lepiej pozostac w NL, poki jeszcze moge pracowac, a potem wyjechac do PL i tam oczekiwac rozwiązania. Co powinnam zalatwic, jakie papiery, zeby miec w PL ubezpieczenie zdrowotne.
Wiem, ze wszystkiego moge dowiedziec sie w biurze, ale wolalabym na razie jeszcze nie informowac ich o tym. Za okolo 3 tygodnie wybieramy sie do Polski na kompleksowe badania do mojego lekarza, bo jakos nie ufam tutejszym specjalistom.

Prosze o jakies podpowiedzi, moze ktos jest w podobnej sytuacji. Co robic dalej ???
Pozdrawiam !!!
Ostatnio zmieniony przez dorris Sob Sty 03, 2009 3:04 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
agakun 
Poczatkujacy

Dołączyła: 16 Lis 2008
Posty: 16
Wysłany: Sob Sty 03, 2009 8:48 pm   zanim poinformujesz biuro...