OV-Chipkaart, tylko Rotterdam, czy całe NL? PILNE |
Autor |
Wiadomość |
Duuvelke
Mega gaduła
Pomogła: 57 razy Dołączyła: 25 Paź 2006 Posty: 3713 Skąd: 's-Gravenhage
|
Wysłany: Nie Sty 31, 2010 7:37 pm
|
|
|
czytniki z tego co ja wiem to sa w tramwajach (przy kazdym wyjsciu/wejsciu)... a nie na przystanku... |
|
|
|
|
suska
Mega gaduła Sex, rock and thea!
Pomogła: 34 razy Wiek: 35 Dołączyła: 24 Lut 2009 Posty: 2458 Skąd: Zoetermeer
|
|
|
|
|
michaltg
Nieśmiały użytkownik popcorn
Wiek: 39 Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 55
|
Wysłany: Wto Lut 09, 2010 7:13 pm
|
|
|
mam pytanie. od kilku dni jezdze na chipkaarcie. wczeniej byl abonament za 103 e a teraz jadac do pracy chipkaarta w jedna strone place 3.70. wychodzi an to ze place za 20 dni jazdy do pracy i z powrotem 148E. nie rozumiem tego ze jest taka roznica. moze mi to ktos wyjasni |
|
|
|
|
calendargirl288
Super gaduła
Pomogła: 7 razy Wiek: 35 Dołączyła: 01 Kwi 2009 Posty: 314 Skąd: Amsterdam / Gliwice
|
Wysłany: Śro Lut 10, 2010 8:52 pm
|
|
|
bo jadac na kilometry czyli na saldo to tak jakbyś jechał na stripkaarcie, więc wychodzi drożej niż abonament. Wydaje mi się, że z tego wynika różnica. Śmieszne jest to, że mam chipkaarte z GVB (Amsterdamskie autobusy i tramwaje), a teraz dojeżdżam do pracy pociągiem i tylko kilka przystanków tramwajem, więc kupuję bilet kolejowy i do tego dokupuję jedną strefę w Amsterdamie/Zaandamie. Chciałam, żeby mi pani w okienku tą jedną strefę załadowała na chipkaartę, żebym mogła z tego w metrze korzystać, ale pani powiedziała, że nie ma abonamentu na chipkaartę, jest tylko saldo. :/ dziwne, bo w GVB wcześniej normalnie abonament miałam na tej karcie :/ |
Ostatnio zmieniony przez calendargirl288 Śro Lut 10, 2010 8:53 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
michaltg
Nieśmiały użytkownik popcorn
Wiek: 39 Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 55
|
Wysłany: Śro Lut 10, 2010 8:55 pm
|
|
|
bylem dzisiaj z rana w Ret i udalo mi sie to zalatwic. zaladowala mi ten sam abonament na chipkaarte i dodatkowo wydrukowala mi taki sam abonament ladnie oprawiony |
|
|
|
|
|