NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wasza opinia
Autor Wiadomość
pro_myk05 
Poczatkujacy

Dołączyła: 31 Sty 2010
Posty: 20
Wysłany: Nie Sty 31, 2010 9:14 pm   Wasza opinia

Witam!

Wdzięczna będę za Waszą opinię i porady.

Mieszkam już baaardzo długo w Holandii. Z zawodu jestem tłumaczem przysięgłym (też baaardzo długo :wink: ).
Może z tej racji (a może i nie) trafia do mnie coraz więcej Rodaków z bardzo różnymi pytaniami i prośbą o pomoc. Trudno wymienić tu wszystkie zagadnienia. Na pewno te najbardziej spotykane, a więc dodatki na dziecko, sprawy mieszkaniowe, ubezpieczenia zdrowotne, sprawy podatkowe, itp.

Na niektóre pytania jestem w stanie odpowiedzieć lub konkretnie pomóc. A gdy nie potrafię, to kieruję zainteresowanych do fachowców (również sprawdzonych przez te dluuuugie lata).
Słowem, albo sama pomagam albo nawiązuję kontakt pomocny danej osobie (i ewentualnie - tylko jeśli jest taka potrzeba - pomagam językowo).

Ilość kierowanych do mnie zapytań rośnie. Dlatego pomyślałam, aby utworzyć tu, czyli na północy Holandii, punkt informacyjny? usługowy? dla potrzebujących. Wstępna myśl jest taka, że istaniałby jakiś centralny punkt (telefon?) umożliwiający zadawanie pytań, a odpowiedzi kierowane byłyby już do specjalisty. Czyli nie chodzi o zasadę ''powiem, co wiem'', ale udzielanie bardzo konkretnej i rzeczowej informacji/pomocy.

Mam własną firmę i dlatego widzę ten cały zamysł jako formę zaoferowania usług ''sieci firm specjalistycznych''. Jednakże, opartej na płatności tylko za konkretną usługę. Czyli, jeżeli ktoś do mnie skieruje zapytanie o uczciwego doradcę podatkowego, to umożliwię oczywiście bezpłatnie kontakt, a zainteresowany zapłaci tylko i wyłącznie za obsługę podatkową. Nie ma więc w tym idei, aby klient płacił za to, że może skorzystać z ''sieci''.

Mam nadzieję, że udało mi się przedstawić zamysł.

Nie wiem jednak czy coś takiego jest potrzebne. Dlatego proszę o Waszą opinię i poradę.