doładowanie Lebara |
Autor |
Wiadomość |
makazu
Poczatkujacy makazu
Dołączyła: 12 Sie 2009 Posty: 15 Skąd: ok.Drachten
|
Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 1:03 pm doładowanie Lebara
|
|
|
Witam! Wczoraj mój mąz ze swojego konta bankowego zasilił mi konto telef. w sieci Lebara. Na maila otrzymał natychmiast potwiedzenie i ... tu mam problem bo tam jest kod 16 cyfrowy. Jak kupowałam w sklepie to było 14 cyfr i dzwoniłam na 1244 i było bez problemu. Teraz mi odrzuca, ze kod nieprawidłowy. Może ktoś wie co źle robię?? Będę wdzieczna |
_________________ makazu |
|
|
|
|
stroopwafel
Mega gaduła Debesciak
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 1162 Skąd: Noord Holland
|
Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 2:33 pm
|
|
|
Zawsze tak zasilam i nigdy nie mialem nic podobnego. Pewnie wpisujesz ten drugi kod czyli numer zamowienia a nie kod doladowujacy. |
|
|
|
|
makazu
Poczatkujacy makazu
Dołączyła: 12 Sie 2009 Posty: 15 Skąd: ok.Drachten
|
Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 2:47 pm
|
|
|
Sorry ,że marudzę ,ale niezbyt dobrze znam holenderski . Wpisuję referentienummer, ale jest jeszcze betalingskenmerk ale on zaczyna się od litery a potem jest 15 cyfr zaczynających się od zera |
_________________ makazu |
|
|
|
|
pod0
Poczatkujacy
Dołączyła: 03 Sie 2010 Posty: 17
|
Wysłany: Sob Paź 02, 2010 5:06 pm
|
|
|
witam. Pewnie już rozwiązałaś problem z doładowaniem lebary. Jeśli jednak nie, to musisz wbić kod w telefon z Opwaardeercode, a na końcu wbijasz kratke. To wszystko.Jeśli masz konto holenderskie i dostęp do niego przez internet to sama możesz sobie doładować telefon. strona http://www.lebara-mobile.nl/ jest także wyświetlana w języku polskim i mail przychodzi tez po polsku, wtedy nie ma problemu. Pozdrawiam |
|
|
|
|
makazu
Poczatkujacy makazu
Dołączyła: 12 Sie 2009 Posty: 15 Skąd: ok.Drachten
|
Wysłany: Sob Paź 02, 2010 5:27 pm dziękuję!
|
|
|
Dzięki za informację, ale rzeczywiście już problem rozwiązany. Po prostu otrzymałam tylko jednego maila ale tego bez kodu. Równie uprzejma osoba poradziła mi bym zadzwoniła pod nr 1200 i tam w jęz. polskim wyjaśniłam sytuację, następnego dnia rano już był drugi mail z kodem i przeprosinami. Polecam w razie jakichkolwiek kłopotów ten nr , cena za całość połączenia to ok 0,32 euro. Pomagają. Pozdrawiam |
_________________ makazu |
|
|
|
|
hania109
Poczatkujacy
Wiek: 38 Dołączyła: 22 Mar 2009 Posty: 27
|
Wysłany: Wto Paź 18, 2011 9:03 am
|
|
|
Witam wszystkich, mam problem z doładowaniem konta Lebara. Kupon wykupiłam przez internet jak zwykle, dzwonię na nr 1244, i tu jest problem, nie znam dobrze holenderskiego, ale wydaje mi się, że mówią iż numer jest niedostępny lub zmieniony, ale tutaj w pierwszej kolejności podają numer na pocztę głosową. A na 1200 nie mogę się dodzwonić, ponieważ mam puste konto ;( A w tej chwili nie mam dostępu do innego telefonu. Jeżeli może mi ktoś coś doradzić, bardzo proszę:)
[ Dodano: Wto Paź 18, 2011 10:09 am ]
I zapomniałam jeszcze dodać, że podaje mi inny numer 1371, znowu jak na niego dzwonię podaje numer do instalacji poty głosowej. Dzwoniłam po raz kolejny na 1244, to numer niedostępny proszę spróbować później. Już sama się tym gubię ;( |
_________________ Munia |
|
|
|
|
nuta
Gaduła nad gadułami :-)
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 17 Cze 2009 Posty: 469
|
Wysłany: Wto Paź 18, 2011 9:26 am
|
|
|
a kiedy ostatnio doladowywlas moze numer stracil waznosc? |
|
|
|
|
makazu
Poczatkujacy makazu
Dołączyła: 12 Sie 2009 Posty: 15 Skąd: ok.Drachten
|
Wysłany: Wto Paź 18, 2011 9:42 am
|
|
|
Też kiedyś miałam podobnie, ale nie zważając na to co mówi "pani automat" wybrała 2 i postępowałam dalej tak http://www.lebara.nl/VeelgesteldeVragen#. I o dziwo udało się. |
_________________ makazu |
|
|
|
|
hania109
Poczatkujacy
Wiek: 38 Dołączyła: 22 Mar 2009 Posty: 27
|
Wysłany: Wto Paź 18, 2011 10:34 am
|
|
|
Karte ostatnio doladowalam w ubieglzm miesiacu.
Tez probowalam normalnie 2 wcisnac, ale bez skutku. |
_________________ Munia |
|
|
|
|
Asiunia1312
Poczatkujacy
Wiek: 41 Dołączyła: 25 Sie 2008 Posty: 8
|
Wysłany: Wto Paź 18, 2011 1:45 pm
|
|
|
Witam. Mam dokładnie ten sam problem i z całą pewnością nie jest to wina ważności konta, bo próbowałam z tel męża i usłyszałam ten sam komunikat. Babka przekierowuje mnie na nowy nr voicemail, ale on mnie nie interesuje bo chce tylko doładować konto. Przejrzałam strone Lebary, ale nic nie ma na temat zmian. W dodatku po pewnym czasie dzwonienia babka mówi juz tylko, że numer ten nie będzie juz uzywany:( byłabym wdzięczna gdyby ktoś mógł mi pomóc |
|
|
|
|
Paulia1234
Poczatkujacy paulinaa
Dołączyła: 07 Kwi 2011 Posty: 2 Skąd: Holandia
|
Wysłany: Śro Paź 19, 2011 9:15 am :(:(
|
|
|
Asiunia1312 napisał/a: | Witam. Mam dokładnie ten sam problem i z całą pewnością nie jest to wina ważności konta, bo próbowałam z tel męża i usłyszałam ten sam komunikat. Babka przekierowuje mnie na nowy nr voicemail, ale on mnie nie interesuje bo chce tylko doładować konto. Przejrzałam strone Lebary, ale nic nie ma na temat zmian. W dodatku po pewnym czasie dzwonienia babka mówi juz tylko, że numer ten nie będzie juz uzywany:( byłabym wdzięczna gdyby ktoś mógł mi pomóc |
Również mam ten sam problem
Od wczoraj rano nie mogę doładować konta |
|
|
|
|
Asiunia1312
Poczatkujacy
Wiek: 41 Dołączyła: 25 Sie 2008 Posty: 8
|
Wysłany: Śro Paź 19, 2011 9:25 am
|
|
|
A ja w sumie juz wszystko wiem. Wczoraj wieczorem udało mi się dodzwonić do serwisu i dowiedziałam się, że jest to awaria Lebary. Od wczoraj rana próbują ją usunąć ale bardzo uprzejma pani nie potrafiła powiedzieć kiedy wszystko będzie działać. Krótko mówiąc kazała uzbroić się w cierpliwość i czekać. Ile? Tego nikt nie wie bo awaria ponoć jest poważna:( |
|
|
|
|
patryska1812
Poczatkujacy
Dołączyła: 19 Paź 2011 Posty: 1
|
Wysłany: Śro Paź 19, 2011 9:29 am
|
|
|
no to cóż, jak trzeba to się poczeka :/ ale to jest masakra, człowiek w dzisiejszych czasach bez komórki i neta to jak bez ręki pozdrawiam i dziękuję za informację |
_________________ Pati |
|
|
|
|
hania109
Poczatkujacy
Wiek: 38 Dołączyła: 22 Mar 2009 Posty: 27
|
Wysłany: Śro Paź 19, 2011 12:25 pm
|
|
|
Ja również dziękuję za nowe nowiny:)Pozdrawiam |
_________________ Munia |
|
|
|
|
zakrent
Poczatkujacy no luck just skill
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 9
|
Wysłany: Śro Paź 19, 2011 2:37 pm
|
|
|
na oficjalnej stronie jest podany komunikat o tym ze maja awarie
a jak mozna inaczej doladowac tego nikt nie powiedzial i nigdy sie nie dowiemy
uprzejma pani z pomocy powiedziala ze nie ma innej mozliwosci
wiec ja juz podziekowalem za lebare i przeszedlem na ortel polecam sa dobrzy i tez masz 100% wiecej na rozmowy z tego ze na otrel masz kilkadziesiat minut za free
pozdrawiam |
|
|
|
|
|