ING NL BLOKADA KONTA INTERNETOWEGO |
Autor |
Wiadomość |
madziulkka
Poczatkujacy .
Wiek: 33 Dołączyła: 01 Sty 2013 Posty: 8
|
Wysłany: Czw Lut 28, 2013 11:39 am
|
|
|
Miałam podobny problem. Zadzwon normalnie na infolinię ING i zapytaj czy konsultatn mówi po angielsku - z pewnością TAK, więc nie bedzie problemu ( ja tak zrobiłam )
druga sprawa kod aktywacyjny przyślą Ci tylko i wyłącznie na adres podany w banku! nie ma innej opcji |
|
|
|
|
bellabella
Poczatkujacy
Dołączył: 29 Gru 2012 Posty: 4
|
Wysłany: Czw Lut 28, 2013 6:57 pm
|
|
|
madziulkka napisał/a: | Miałam podobny problem. Zadzwon normalnie na infolinię ING i zapytaj czy konsultatn mówi po angielsku - z pewnością TAK, więc nie bedzie problemu ( ja tak zrobiłam )
druga sprawa kod aktywacyjny przyślą Ci tylko i wyłącznie na adres podany w banku! nie ma innej opcji |
Własnie jak dzwoniłam nie załączał mi się żaden konsultant, tylko ta automatyczna sekretarka, więc nawet nie miałam komu wytłumaczyć, ze chcę rozmawiać po ang.. druga sprawa, to mam kartę, ale nie bardzo wiem ile mam na koncie.. i oczywiście chciałam uniknąć przewalutowania
, gdyż potrzebuję gotówkę w euro.. |
|
|
|
|
Kiepo
Gaduła
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 139
|
Wysłany: Czw Lut 28, 2013 7:43 pm
|
|
|
bellabella napisał/a
Cytat: | dodam, że to dla mnie bardzo pilne, sprawa życia i śmierci..BARDZO PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ I POMOC |
Cytat: | druga sprawa, to mam kartę, ale nie bardzo wiem ile mam na koncie.. i oczywiście chciałam uniknąć przewalutowania
, gdyż potrzebuję gotówkę w euro.. |
W takim razie nie jest to sprawa zycia i smierci |
|
|
|
|
darus81
Poczatkujacy
Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 28
|
Wysłany: Śro Cze 19, 2013 7:20 pm
|
|
|
Wiecie czy mozna anulować pobranie z konta pieniądze ? Co muszę zrobić gdy firma z konta zabiera mi pieniądze z konta > Moge zablokować pobieranie ? |
|
|
|
|
gromak
Nieśmiały użytkownik
Wiek: 42 Dołączył: 14 Gru 2012 Posty: 78 Skąd: Tilburg
|
Wysłany: Czw Cze 20, 2013 11:50 am
|
|
|
darus81 napisał/a: | Wiecie czy mozna anulować pobranie z konta pieniądze ? Co muszę zrobić gdy firma z konta zabiera mi pieniądze z konta > Moge zablokować pobieranie ? |
Jak "zabiera" ? Ja np zamknąłem konto w ABN Amro i założyłem w ING ale ubezpieczenie zostawiłem z AMRO - co miesiąc ING samo wysyła te kilka euro na konto AMRO - czy o takie "zabieranie" Ci chodzi ? Jeżeli chcesz wyjaśnić stałe zlecenie przelewu to proponuję udać się do oddziału banku (jeżeli nie widzisz tego w swoich zleceniach na mijn ing). |
|
|
|
|
olek1063
Gaduła
Dołączył: 01 Sty 2012 Posty: 111
|
Wysłany: Czw Cze 20, 2013 6:09 pm
|
|
|
Możesz anulować pojedyncze incasso "terugboeken" (zawsze 60 dni). A jeśli chcesz w ogóle zablokować daną firmę to musisz zadzwonić na infolinię lub udać się do oddziału. |
|
|
|
|
darus81
Poczatkujacy
Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 28
|
Wysłany: Sob Cze 22, 2013 2:58 pm
|
|
|
gromak napisał/a: | darus81 napisał/a: | Wiecie czy mozna anulować pobranie z konta pieniądze ? Co muszę zrobić gdy firma z konta zabiera mi pieniądze z konta > Moge zablokować pobieranie ? |
Jak "zabiera" ? Ja np zamknąłem konto w ABN Amro i założyłem w ING ale ubezpieczenie zostawiłem z AMRO - co miesiąc ING samo wysyła te kilka euro na konto AMRO - czy o takie "zabieranie" Ci chodzi ? Jeżeli chcesz wyjaśnić stałe zlecenie przelewu to proponuję udać się do oddziału banku (jeżeli nie widzisz tego w swoich zleceniach na mijn ing). |
Nie znam Firmy i nie podpisałem żadnej umowy z nimi.. i chce to anulować..
[ Dodano: Sob Cze 22, 2013 3:59 pm ]
olek1063 napisał/a: | Możesz anulować pojedyncze incasso "terugboeken" (zawsze 60 dni). A jeśli chcesz w ogóle zablokować daną firmę to musisz zadzwonić na infolinię lub udać się do oddziału. |
Ok.. Dziękuje za pomoc.. |
|
|
|
|
zibo3
Poczatkujacy
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 6
|
Wysłany: Pon Lip 22, 2013 1:23 pm
|
|
|
Witam Mój problem wygląda następująco może ktoś mi jest w stanie pomóc. Zablokowałem konto w ing.dzownilem na infolinie(poniewaz chce zmienic holenderski adres na polski aby mogli mi do Polski przyslac haslo do internetowego konta) i Pan dal mi wniosek o ktorym wczesniej wspominaliscie wypelnilem go wydrukowalem podpisalem...i jako ze pracuje w Kurierce to wyslalem kurierem i wszystko pieknie paczka jest juz w Holandii po 3 dniach. Okazuje sie jednak ze adres ten co wyzej podawaliscie ING, Antwoordnummer 40520, 8900 SN Leeuwarden to adres skrytki pocztowej i paczka lezy na magazynie 10dni roboczych i wroci spowrotem do PL o ile nie zostanie podany kompletny adres i ewentualnie nr telefonu.
Czy ktos zna moze adres na jaki moge przekierowac ta paczke poki lezy w Holandii i bedzie ktos to mogl odebrac i zaakceptowac Moja zmiane adresu. Ewentualnie numer telefonu..za kazda pomoc bede wdzieczny |
|
|
|
|
FuRiOn
Poczatkujacy Mr.
Wiek: 42 Dołączył: 24 Cze 2013 Posty: 22 Skąd: Holandia
|
Wysłany: Pon Lip 22, 2013 3:15 pm
|
|
|
Posłałem pismo na ten adres chyba z rok temu. Ponoć coś przyszło na mój poprzedni adres holenderski.... i tam temat umarł. Bez sensu że odpowiedź przychodzi na ostatni zarejestrowany adres w ING.NL
Od początku lipca cisnę o pracę wszystkie biura, więc sobie załatwię już wszystko na miejscu |
|
|
|
|
Mathnl
Gaduła nad gadułami :-)
Pomógł: 23 razy Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 906
|
Wysłany: Pon Lip 22, 2013 8:46 pm
|
|
|
FuRiOn napisał/a: | Bez sensu że odpowiedź przychodzi na ostatni zarejestrowany adres w ING.NL |
Oczywiscie ,ze jest w tym sens i to gleboki. |
|
|
|
|
FuRiOn
Poczatkujacy Mr.
Wiek: 42 Dołączył: 24 Cze 2013 Posty: 22 Skąd: Holandia
|
Wysłany: Pon Lip 22, 2013 10:28 pm
|
|
|
Mathnl napisał/a: | FuRiOn napisał/a: | Bez sensu że odpowiedź przychodzi na ostatni zarejestrowany adres w ING.NL |
Oczywiscie ,ze jest w tym sens i to gleboki. |
Użyteczny na pewno nie, bo będąc ponad rok w PL nie mogłem się dostać do swojego zablokowanego konta.
Skoro wysyłam swoje nowe namiary bankowi i dzwonie... to chyba jest to wyraźny przekaz że nie chce żeby coś przychodziło na "stary adres". Chyba logiczne.
A jakiś głęboki sens może to ma, kto wie |
|
|
|
|
Gochna H
MODERATOR
Pomogła: 207 razy Dołączyła: 24 Gru 2006 Posty: 8362
|
Wysłany: Czw Sie 15, 2013 5:26 pm
|
|
|
mordzia89 napisał/a: | Witam wszystkich jestem nowy na forum
Mam nie powiem duży problem wpisałem zle hasło kilkakrotnie przy próbie zalogowania wyskakuje mi taki komunikat
Uw toegang tot Mijn ING is geblokkeerd. U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via de link 'Inlogcodes vergeten?'. U vindt deze link onderaan de pagina.
kolega mi mówił że po 24 h konto się automatycznie odblokuje sęk w tym że mija już prawie 30h i dalej to samo
co robić?
z góry dzięki za rady
pozdrawiam |
|
_________________ http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
( ͡° ͜ʖ ͡°). |
|
|
|
|
olek1063
Gaduła
Dołączył: 01 Sty 2012 Posty: 111
|
|
|
|
|
mordzia89
Poczatkujacy
Dołączyła: 15 Sie 2013 Posty: 7
|
Wysłany: Czw Sie 15, 2013 8:15 pm
|
|
|
dzięki za pomoc jeszcze tylko takie pytanko hasło otrzymam od razu czy przyjdzie list pocztą?
pozdrawiam |
|
|
|
|
Bronka
Mega gaduła
Pomogła: 31 razy Dołączyła: 27 Maj 2010 Posty: 1086
|
|
|
|
|
|