NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ING NL BLOKADA KONTA INTERNETOWEGO
Autor Wiadomość
madziulkka 
Poczatkujacy
.

Wiek: 33
Dołączyła: 01 Sty 2013
Posty: 8
Wysłany: Czw Lut 28, 2013 11:39 am   

Miałam podobny problem. Zadzwon normalnie na infolinię ING i zapytaj czy konsultatn mówi po angielsku - z pewnością TAK, więc nie bedzie problemu ( ja tak zrobiłam )
druga sprawa kod aktywacyjny przyślą Ci tylko i wyłącznie na adres podany w banku! nie ma innej opcji
 
 
bellabella
Poczatkujacy

Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 4
Wysłany: Czw Lut 28, 2013 6:57 pm   

madziulkka napisał/a:
Miałam podobny problem. Zadzwon normalnie na infolinię ING i zapytaj czy konsultatn mówi po angielsku - z pewnością TAK, więc nie bedzie problemu ( ja tak zrobiłam )
druga sprawa kod aktywacyjny przyślą Ci tylko i wyłącznie na adres podany w banku! nie ma innej opcji


Własnie jak dzwoniłam nie załączał mi się żaden konsultant, tylko ta automatyczna sekretarka, więc nawet nie miałam komu wytłumaczyć, ze chcę rozmawiać po ang.. druga sprawa, to mam kartę, ale nie bardzo wiem ile mam na koncie.. i oczywiście chciałam uniknąć przewalutowania
, gdyż potrzebuję gotówkę w euro..
 
 
Kiepo 
Gaduła

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 139
Wysłany: Czw Lut 28, 2013 7:43 pm   

bellabella napisał/a

Cytat:
dodam, że to dla mnie bardzo pilne, sprawa życia i śmierci..BARDZO PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ I POMOC


Cytat:
druga sprawa, to mam kartę, ale nie bardzo wiem ile mam na koncie.. i oczywiście chciałam uniknąć przewalutowania
, gdyż potrzebuję gotówkę w euro..


W takim razie nie jest to sprawa zycia i smierci :033:
 
 
darus81 
Poczatkujacy

Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 28
Wysłany: Śro Cze 19, 2013 7:20 pm   

Wiecie czy mozna anulować pobranie z konta pieniądze ? Co muszę zrobić gdy firma z konta zabiera mi pieniądze z konta > Moge zablokować pobieranie ?
 
 
gromak 
Nieśmiały użytkownik

Wiek: 42
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 78
Skąd: Tilburg
Wysłany: Czw Cze 20, 2013 11:50 am   

darus81 napisał/a:
Wiecie czy mozna anulować pobranie z konta pieniądze ? Co muszę zrobić gdy firma z konta zabiera mi pieniądze z konta > Moge zablokować pobieranie ?


Jak "zabiera" ? Ja np zamknąłem konto w ABN Amro i założyłem w ING ale ubezpieczenie zostawiłem z AMRO - co miesiąc ING samo wysyła te kilka euro na konto AMRO - czy o takie "zabieranie" Ci chodzi ? Jeżeli chcesz wyjaśnić stałe zlecenie przelewu to proponuję udać się do oddziału banku (jeżeli nie widzisz tego w swoich zleceniach na mijn ing).
 
 
olek1063 
Gaduła

Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 111
Wysłany: Czw Cze 20, 2013 6:09 pm   

Możesz anulować pojedyncze incasso "terugboeken" (zawsze 60 dni). A jeśli chcesz w ogóle zablokować daną firmę to musisz zadzwonić na infolinię lub udać się do oddziału.
 
 
darus81 
Poczatkujacy

Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 28
Wysłany: Sob Cze 22, 2013 2:58 pm   

gromak napisał/a:
darus81 napisał/a:
Wiecie czy mozna anulować pobranie z konta pieniądze ? Co muszę zrobić gdy firma z konta zabiera mi pieniądze z konta > Moge zablokować pobieranie ?


Jak "zabiera" ? Ja np zamknąłem konto w ABN Amro i założyłem w ING ale ubezpieczenie zostawiłem z AMRO - co miesiąc ING samo wysyła te kilka euro na konto AMRO - czy o takie "zabieranie" Ci chodzi ? Jeżeli chcesz wyjaśnić stałe zlecenie przelewu to proponuję udać się do oddziału banku (jeżeli nie widzisz tego w swoich zleceniach na mijn ing).


Nie znam Firmy i nie podpisałem żadnej umowy z nimi.. i chce to anulować..

[ Dodano: Sob Cze 22, 2013 3:59 pm ]
olek1063 napisał/a:
Możesz anulować pojedyncze incasso "terugboeken" (zawsze 60 dni). A jeśli chcesz w ogóle zablokować daną firmę to musisz zadzwonić na infolinię lub udać się do oddziału.


Ok.. Dziękuje za pomoc..
 
 
zibo3
Poczatkujacy

Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 6
Wysłany: Pon Lip 22, 2013 1:23 pm   

Witam Mój problem wygląda następująco może ktoś mi jest w stanie pomóc. Zablokowałem konto w ing.dzownilem na infolinie(poniewaz chce zmienic holenderski adres na polski aby mogli mi do Polski przyslac haslo do internetowego konta) i Pan dal mi wniosek o ktorym wczesniej wspominaliscie wypelnilem go wydrukowalem podpisalem...i jako ze pracuje w Kurierce to wyslalem kurierem i wszystko pieknie paczka jest juz w Holandii po 3 dniach. Okazuje sie jednak ze adres ten co wyzej podawaliscie ING, Antwoordnummer 40520, 8900 SN Leeuwarden to adres skrytki pocztowej i paczka lezy na magazynie 10dni roboczych i wroci spowrotem do PL o ile nie zostanie podany kompletny adres i ewentualnie nr telefonu.
Czy ktos zna moze adres na jaki moge przekierowac ta paczke poki lezy w Holandii i bedzie ktos to mogl odebrac i zaakceptowac Moja zmiane adresu. Ewentualnie numer telefonu..za kazda pomoc bede wdzieczny
 
 
FuRiOn 
Poczatkujacy
Mr.

Wiek: 42
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 22
Skąd: Holandia
Wysłany: Pon Lip 22, 2013 3:15 pm   

Posłałem pismo na ten adres chyba z rok temu. Ponoć coś przyszło na mój poprzedni adres holenderski.... i tam temat umarł. Bez sensu że odpowiedź przychodzi na ostatni zarejestrowany adres w ING.NL
Od początku lipca cisnę o pracę wszystkie biura, więc sobie załatwię już wszystko na miejscu :028:
 
 
Mathnl 
Gaduła nad gadułami :-)


Pomógł: 23 razy
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 906
Wysłany: Pon Lip 22, 2013 8:46 pm   

FuRiOn napisał/a:
Bez sensu że odpowiedź przychodzi na ostatni zarejestrowany adres w ING.NL

Oczywiscie ,ze jest w tym sens i to gleboki.
 
 
FuRiOn 
Poczatkujacy
Mr.

Wiek: 42
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 22
Skąd: Holandia
Wysłany: Pon Lip 22, 2013 10:28 pm   

Mathnl napisał/a:
FuRiOn napisał/a:
Bez sensu że odpowiedź przychodzi na ostatni zarejestrowany adres w ING.NL

Oczywiscie ,ze jest w tym sens i to gleboki.

Użyteczny na pewno nie, bo będąc ponad rok w PL nie mogłem się dostać do swojego zablokowanego konta.
Skoro wysyłam swoje nowe namiary bankowi i dzwonie... to chyba jest to wyraźny przekaz że nie chce żeby coś przychodziło na "stary adres". Chyba logiczne.

A jakiś głęboki sens może to ma, kto wie :033:
 
 
Gochna H 
MODERATOR


Pomogła: 207 razy
Dołączyła: 24 Gru 2006
Posty: 8362
Wysłany: Czw Sie 15, 2013 5:26 pm   

mordzia89 napisał/a:
Witam wszystkich jestem nowy na forum :)

Mam nie powiem duży problem wpisałem zle hasło kilkakrotnie przy próbie zalogowania wyskakuje mi taki komunikat

Uw toegang tot Mijn ING is geblokkeerd. U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via de link 'Inlogcodes vergeten?'. U vindt deze link onderaan de pagina.

kolega mi mówił że po 24 h konto się automatycznie odblokuje sęk w tym że mija już prawie 30h i dalej to samo

co robić?

z góry dzięki za rady

pozdrawiam
_________________
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj

( ͡° ͜ʖ ͡°).
 
 
olek1063 
Gaduła

Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 111
Wysłany: Czw Sie 15, 2013 6:18 pm   

Musisz ponownie zapytać o hasło;
link: https://mijn.ing.nl/internetbankieren/RequestAuthorisationLostCodesServlet

wypełnij dane o jaki proszą i otrzymasz hasło.
 
 
mordzia89 
Poczatkujacy

Dołączyła: 15 Sie 2013
Posty: 7
Wysłany: Czw Sie 15, 2013 8:15 pm   

olek1063 napisał/a:
Musisz ponownie zapytać o hasło;
link: https://mijn.ing.nl/internetbankieren/RequestAuthorisationLostCodesServlet

wypełnij dane o jaki proszą i otrzymasz hasło.

dzięki za pomoc jeszcze tylko takie pytanko hasło otrzymam od razu czy przyjdzie list pocztą?

pozdrawiam
 
 
Bronka 
Mega gaduła


Pomogła: 31 razy
Dołączyła: 27 Maj 2010
Posty: 1086
Wysłany: Czw Sie 15, 2013 8:32 pm   

Poczta przyjdzie w ciagu 5 dni roboczych.
_________________
Fox- kolejny niechciany psiak do adopcji

https://www.olx.pl/oferta...html#eb5bd1b1c3
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group