Przesunięty przez: Gochna H Śro Kwi 13, 2011 5:20 pm |
Konto dla dziecka |
Autor |
Wiadomość |
mamqa
Gaduła nad gadułami :-)
Pomogła: 10 razy Dołączyła: 11 Cze 2009 Posty: 592
|
Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 9:20 am
|
|
|
yogobellla napisał/a: | A skoro juz tak jestesmy przy bankowosci to jeszcze zapytam tak troszke odbiegajac od tematu : mam duzo bilonu (monet) czy tu w bankach jest mozliwosc wymienienia-wplacenia na konto? |
U nas w mieście w ING stoi wpłatomat i on ma też szufladkę na monety, wsypujesz, kontrolujesz czy coś dołem automat nie wyrzucił (warto wrzucić jeszcze raz bo przyjmuje bez problemu, nie wiem czemu je wyrzuca jako wadliwe) i wpłaca Ci się ta kwota na konto bez żadnych prowizji |
_________________ "Mam tylko jedno skrzydło
To prawie tak jak anioł" |
|
|
|
|
Duuvelke
Mega gaduła

Pomogła: 57 razy Dołączyła: 25 Paź 2006 Posty: 3713 Skąd: 's-Gravenhage
|
Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 3:17 pm
|
|
|
yogobellla napisał/a: | A no to super w takim razie ide otwierac konto
o ile dobrze doczytalam potrzebny jest BSN malego i moje dane Bankowe? |
tak
yogobellla napisał/a: | mam duzo bilonu (monet) czy tu w bankach jest mozliwosc wymienienia-wplacenia na konto? |
tak... w ING na spui masz bankomat do wplacania monet...
yogobellla napisał/a: | I jezeli tak (no bo konstruktywnie myslac po cos ta skarbonka jest) czy na to konto Groeirekening , mozna je wplacac skoro nie jest to takie latwe jak z posiadaniem pinpas? |
przelew na groeirekening robisz nastepujaco:
- przelewasz pieniadze przez Mijn ING
- korzystasz z overschrijvingskaart
roznica jest tylko taka, ze przez Mijn ING pieniadze sa szybciej na koncie |
|
|
|
|
tomala
Super gaduła

Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Gru 2007 Posty: 272 Skąd: lepiej nie wiedzieć
|
Wysłany: Nie Maj 29, 2011 5:55 pm
|
|
|
Czy może ktoś przerabia "ten temat" w Rabobanku?
Nazywa się to "toekomst kinderen" i z tego co przeczytałem nie różni się to zbyt wiele od wymienionych wyżej. |
_________________ Analiza uryny może wykryć chorobę jednostki, analiza urny - chorobę całego społeczeństwa. |
|
|
|
|
|