Vodafone nas okradł POMOCY |
Autor |
Wiadomość |
tita89
Poczatkujacy
Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2
|
Wysłany: Śro Lip 01, 2015 5:09 pm Vodafone nas okradł POMOCY
|
|
|
Dzień dobry.
Zwracam się do Państwa z prośbą o poradę, być może będą Państwo mogli mi coś poradzić.
Mój partner w maju 2013 roku podpisał z siecią Vodafone umowę na abonament na 2 lata. Zgodnie z wytycznymi miesiąc przed końcem umowy- w kwietniu 2015 złożył pisemną rezygnację do salonu tej sieci komórkowej. Vodafon ściągnął mu z konta ponad 500 euro. Był wyjaśnić sprawę w salonie- okazało się że w lutym 2015 ktoś dzwonił do niego z ofertą przedłużenia umowy. On nie zna dobrze języka, nie widział o czym przedstawiciel do niego mówił. W salonie powiedziano mu, że zgodził się na przedłużenie umowy na rok, a pismo które złożył o rezygnację tyczyło się nowej umowy. Nie podpisywał żadnych aneksów ani nowych umów. Była tylko ta jedna rozmowa telefoniczna. W Vodoafonie powiedzieli, że oczywiście nic się z tym nie da zrobić. Czy jest szansa żeby odzyskać te pieniądze? Czujemy się oszukani.
Jeśli Państwo mogą odpowiedzieć na to pytanie- będę bardzo wdzięczna.
Pozdrawiam serdecznie. |
|
|
|
|
FijneBuurman
Gaduła
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Sty 2015 Posty: 111
|
Wysłany: Śro Lip 01, 2015 6:14 pm
|
|
|
Najpierw bym spróbował złożyć oficjalną reklamację i powołać się na niezrozumienie oferty zaproponowanej przez telefon z uwagi na nieznajomość języka. Spróbować się dowiedzieć czy to pracownik Vodafone czy jakaś zewnętrzna firma przeprowadziła tą rozmowę - jeśli zewnętrzna to one często naciągają fakty żeby tylko uzyskać prowizję od sprzedaży, czasem wystarczy powiedzieć 'tak' na pytanie typu czy mogą przesłać materiał reklamowy (doświadczenie z Polski). Jeśli odrzucą reklamację, zażądać udostępnienie zapisu z tej rozmowy, jeśli nie da rady dobrowolnie to spróbować przez jakiegoś prawnika. Ale czy to będzie warte tego?
Niech ktoś kto zna dobrze język niderlandzki przeszuka fora holenderskie lub net czy nie znajdzie się podobny przypadek.
Proponuję nie odpuszczać i wysyłać w razie odmowy kolejne reklamacje, takie korporacje tylko liczą na to że klient w końcu machnie ręką i odpuści. 'Pogrozić' w reklamacji przekazaniem sprawy kancelarii adwokackiej, może pomoże, nic to nie kosztuje. |
Ostatnio zmieniony przez FijneBuurman Śro Lip 01, 2015 6:18 pm, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Gochna H
MODERATOR
Pomogła: 207 razy Dołączyła: 24 Gru 2006 Posty: 8362
|
Wysłany: Śro Lip 01, 2015 10:12 pm
|
|
|
tita89 napisał/a: | okazało się że w lutym 2015 ktoś dzwonił do niego z ofertą przedłużenia umowy. |
Swego czasu po protestach oszukanych w tego typu sprawach zaprzestano tych praktyk podpisywania kontraktow przez telefon .. i co znow sie zaczyna ?
Dziwna sprawa tym bardziej ,ze na stronie vodafone jest mowa o tym jakie kroki trzeba wykonac , by kontrakt przedluzyc
mozna to zrobic na kilka sposobow , miedzy innymi - telefonujac na podany na stronie Vodafone numer
nie ma nawet wzmianki o tym , ze przy przedluzeniu kontraktu oni do ciebie zadzwonia
Cytat: | Liever persoonlijk contact?
Je kunt je abonnement ook verlengen bij een Vodafone winkel. Of bel ons.
Bel naar 0800-0560 |
https://www.vodafone.nl/s...-opzeggen.shtml
Jesli zostaliscie oszukani , to mozesz zglosic sie ze sprawa tu
https://www.juridischloket.nl/ |
|
|
|
|
|