Biuro Talent nie wyplacilo mi pieniedzy |
Autor |
Wiadomość |
vele24
Poczatkujacy
Dołączył: 12 Mar 2013 Posty: 2
|
Wysłany: Wto Mar 12, 2013 11:40 am Biuro Talent nie wyplacilo mi pieniedzy
|
|
|
Witam mam taki problem ze poszedlem do biura Talent (http://www.talent-polska.pl) rozliczyc sie z podatku Holandi chodzi o JAROGRAF nie wyplacili mi do tej pory pieniedzy i twierdza ze urzad przetrzymuje moje pieniadze i ze oni nie umia nic zrobic a minelo juz 1 rok czasu. pracowalem w 2011roku dostalem jarograw 20 lutego 2012 roku. i jak chopdzilem odwiedzic biuro za moimi pieniedzmi to mowili przyjdz pan za 8 tyg i tak przez caly rok 2012 to samo w styczniu2013 az do przyjscia w marcu 2013 ze mam sobie poszukac preawnika ktory te pieniadze sobie sciagnie i moze sie domagac jakiegos oczkodowania w postaci oprocetowania. czy jest to moim obowiazkiem robic jezeli placilem Talentowi pieniadzze za rozliczenie sie z Holandi? prosze o pomoc bo nie wiem co mam robic.... Czy jezeli poiszedl bym do radzyprawnego pomogl by cos czy jkak?? prosze na szybka odp... |
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Pią Mar 15, 2013 12:12 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bo88nl
Poczatkujacy
Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 9
|
Wysłany: Wto Mar 12, 2013 11:56 am
|
|
|
Ja to bym w pierwszej kolejnosci zadzwonila do Belastingdienst i zapytala o co chodzi,skoro jeszcze nie dostales pieniedzy?? Oni Ci od razu powiedza dlaczego pieniadze zostaly wstrzymane,badz czy juz zostaly wyplacone. Wszystko bedziesz mial czarno na bialym a nie bawienie sie w jakis adwokatow,itp... |
|
|
|
|
vele24
Poczatkujacy
Dołączył: 12 Mar 2013 Posty: 2
|
Wysłany: Wto Mar 12, 2013 12:15 pm
|
|
|
bo88nl napisał/a: | Ja to bym w pierwszej kolejnosci zadzwonila do Belastingdienst i zapytala o co chodzi,skoro jeszcze nie dostales pieniedzy?? Oni Ci od razu powiedza dlaczego pieniadze zostaly wstrzymane,badz czy juz zostaly wyplacone. Wszystko bedziesz mial czarno na bialym a nie bawienie sie w jakis adwokatow,itp... |
dobrze zadzwonil bym do tego Belastingdienst ale czy tam beda rozmawiac zemna po Polsku czy musze miec osobe ktora zna jezyk i by mowila w moim imieniu? |
|
|
|
|
bo88nl
Poczatkujacy
Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 9
|
Wysłany: Wto Mar 12, 2013 12:21 pm
|
|
|
vele24 napisał/a: | bo88nl napisał/a: | Ja to bym w pierwszej kolejnosci zadzwonila do Belastingdienst i zapytala o co chodzi,skoro jeszcze nie dostales pieniedzy?? Oni Ci od razu powiedza dlaczego pieniadze zostaly wstrzymane,badz czy juz zostaly wyplacone. Wszystko bedziesz mial czarno na bialym a nie bawienie sie w jakis adwokatow,itp... |
dobrze zadzwonil bym do tego Belastingdienst ale czy tam beda rozmawiac zemna po Polsku czy musze miec osobe ktora zna jezyk i by mowila w moim imieniu? |
Po polsku to raczej nie bede umieli rozmawiac;)
Po angielsku tez raczej nie chca....
Dobrze by bylo gdybys mial kogos kto rozmawia w jezyku holenderskim. (Osobiscie to mnie sie wydaje ze to biuro w ktorym sie rozliczales powinno tam zadzwonic).
Telefoon: 0800 - 0543 (gratis)
Telefoon vanuit het buitenland: +31 555 385 385 (jak bys dzwonil z PL). |
|
|
|
|
|