Problem z bankiem fortis |
Autor |
Wiadomość |
Noleslav
Poczatkujacy
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 8
|
Wysłany: Pon Mar 29, 2010 12:55 pm Problem z bankiem fortis
|
|
|
Witam.
W styczniu zablokowałem sobie kartę i od tej pory mam wielki problem z Fortisem.
Na początku mieli mi odblokować później powiedzieli, że prześlą mi na adres w Holandii nową kartę. Czekałem miesiąc nie doszła. Dzwonie chyba już z 30 raz a Pani mi mówi - "tak mamy dla Pana nową kartę ale nie wiemy gdzie wysłać" miałem dość jak to nie wiedzą... Ok starałem opanować złość i mówię Pani żeby przesłali do Polski bo tutaj cały czas jestem. Minął kolejny miesiąc i do Polski też nic nie przyszły. Rozmowy telefoniczne nic nie dają traktują mnie jak powietrze, a co najlepsze zaczynają się rozłączać jak do nich dzwonie mówią że coś sprawdzą żeby poczekać chwilkę po czym odkładają słuchawkę.
Brak mi słów i cierpliwości do nich.
Może wy macie na nich jakiś sposób?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Gochna H
MODERATOR
Pomogła: 207 razy Dołączyła: 24 Gru 2006 Posty: 8362
|
Wysłany: Pon Mar 29, 2010 3:53 pm
|
|
|
Noleslav,
Cytat: | powiedzieli, że prześlą mi na adres w Holandii nową kartę |
a wiesz na 100%ze karta nie doszla ? moze doszla po twoim wyjezdzie ....
Cytat: | Minął kolejny miesiąc i do Polski też nic nie przyszły |
i watpie w to ze przysla Ci karte do Polski
zdaje sie ze mozna otrzymac ja tylko na holenderski adres
ps. gdzies tu na forum czytalam w jednym z twoich postow ,ze nie mogles sie dogadac nawet po angielsku w sprawie odblokowania karty, wiec...?czy juz sobie radzisz? |
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Pon Mar 29, 2010 3:57 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Noleslav
Poczatkujacy
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 8
|
Wysłany: Wto Mar 30, 2010 9:19 am
|
|
|
Witam.
No nie mogłem się dogadać co do jednej sprawy ale pomógł mi w tym znajomy który zna bardzo dobrze angielski.
Moja firma twierdzi że nic nie doszło na adres holenderski i to oni rozmawiali z bankiem i powiedzieli o że karta zostanie wysłana do polski.
Zaczynam powoli mieć podejrzenia że może ktoś chce mnie ...zrobić.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
m4rcin
MODERATOR
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2008 Posty: 4159
|
Wysłany: Wto Mar 30, 2010 4:26 pm
|
|
|
A karty i tak nie trzeba ponownie aktywowac w banku? |
_________________
Nie jestem zupa pomidorowa, zeby mnie wszyscy lubili
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem
"I kto wie... może kiedyś znajdziemy zastosowania dla komputera
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym? Bill Machrone, 1991-09-24 |
|
|
|
|
suska
Mega gaduła Sex, rock and thea!
Pomogła: 34 razy Wiek: 36 Dołączyła: 24 Lut 2009 Posty: 2458 Skąd: Zoetermeer
|
Wysłany: Śro Mar 31, 2010 4:29 pm
|
|
|
Z tego co wiem to trzebaalbo wyplacic kase z bankomatu albo zaplacic karta w sklepie. I tu sie pojawia oczywiscie pytanie, czy masz karte, ktora mozna uzywac za granica NL. |
_________________
"I'm starting at the end in the synthestereo, candy covered kisses making my lips glow
97 lies, what we don't know
Down from the top now, take your time, let's go" |
|
|
|
|
Noleslav
Poczatkujacy
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 8
|
Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 10:43 am
|
|
|
W sumie racja trzeba ją aktywować. To ja już nie wiem dlaczego ten bank tak miesza dobrze wiedzą, że jestem w Polsce.
Nie wiem co mam zrobić żeby się z nimi dogadać chyba nie pozostaje nic innego jak pojechać specjalnie do banku ale co tam mają to gdzieś że mam do nich 1500km.
Porażka nie polecam takiej przygody nikomu. |
|
|
|
|
|