NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SKLEPY DZIECIECE
Autor Wiadomość
Renata_H
PRZYJACIEL FORUM


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 425
Skąd: Den Haag
Wysłany: Pon Cze 04, 2007 1:35 pm   SKLEPY DZIECIECE

Chialam sie podzielic swoimi wiadomosciami na temat sklepow z produktami dla dzieciaczkow, meblami, wozkami, ubrankami itp...

Baby-Dump
http://www.baby-dump.nl/html/startpagina.html
Duzy wybor, wiele produktow, mable, ubranka, wozki etc

Baby Park
http://www.babypark.nl/
Duuuzy sklep, warto posiecic kilka godzin a najlepiej caly dzien na zakupy. Ceny sa ok. Jest tam rowniez dzial z przecenionymi produktami ktore maja jakies wady ale mozna z nimi zyc :)
Mozna tam kupic praktycznie wszystko dla dziecka.



Albo zakupy przez internet
http://www.baby-walz.com/
ceny rowniez sa zachecajace.



Napewno jest tysiace innych sklepow godnych polecenia ale na razie ogranicze sie do tych 3 a z czasem cos wiecej dopisze - chetnie tez skorzystam z waszych propozycji :)
 
 
Renata_H
PRZYJACIEL FORUM


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 425
Skąd: Den Haag
Wysłany: Pią Cze 08, 2007 10:24 am   

Wlasnie przed chwila zamowilam telefonicznie lozeczko z katalogu z Baby Walz...

W Polsce nie pamietam bym cos kupowala z katalogu, w UK to tylko przez internet wiec musze powiedziec ze jestem troche niepewna jak to sie tu zakonczy. Juz tlumacze skad te moje rozterki... Otoz przy zamowieniu katalogu dostalam automatycznie numer klienta. Nie chcialam wysylac zamowienia poczta, na tych kartkach z katalogu wiec zadzwonilam na infolinie by zasiegnac wiecej informacji na temat produktu, dostepnosci i czy jest dostepny w jakims sklepie. Zapytalam tez czy moge zamowic teraz przez telefon te lozeczko i pani powiedziala ze tak. Wiec zamowilam. Czekam na pytanie o zaplate, dokonanie oplaty przez telefon, na podanie mi jakiegos numeru zamowienia, pytanie o moj adres, numer telefonu chociaz .....i nic.
Okazuje sie ze oni tego nie potrzebuja bo maja moje detale.
Ja wciaz zdziwoina pytam o forme zaplaty, jak i komu mam placic i w koncu wycisnelam z tej pani ze mam dac pieniazki dostawcy...

Dziwi mnie to troche, czy to normalne jest takie cos bo np jezeli ja nie bede akurat w domu a bedzie dostawa to przeciez ten pan tylko pocaluje klamke i wroci z niczym a firma ponosi koszty transportu... Ja przeciez nie podalam nigdzie informacji z mojej karty wiec nawet nie moga mnie obciazyc tym wydatkiem...

Czy ja po prostu w tym momencie przesadzam i wlasnie na tym polegaja zakupy z katalogu? bo jak wczesniej pisalam nigdy w zyciu nie mialam z tym zadnego doswiadczenia...

Czy jest tu ktos doswiadczony w tej sprawie i moglby mi wyjasnic na czym to polega i jaka mam szanse ze rzeczywiscie te lozeczko do mnie dojedzie... :)
 
 
Duuvelke 
Mega gaduła


Pomogła: 57 razy
Dołączyła: 25 Paź 2006
Posty: 3713
Skąd: 's-Gravenhage
Wysłany: Pią Cze 08, 2007 1:15 pm   

z wlasnego doswiadczenia wiem, ze dostaniesz acceptgiro... i wicau tygodnia lub dwoch bedziesz musiala oplate uiscic... dlaczego tak robia??? poniewaz moze sie zdazyc, ze bedziesz chciala artykulu zwrocic i wtedy bedzie ich to wiecej zachodu kosztowalo... wtedy nie musisz za nic placic tylko zglaszasz, ze dany towar chcesz zwrocic i po sprawie...

dziwi mnie, ze ta pani/pan przez tel powiadziala, ze bedziesz placila przy odbiorze przesylki... poniewaz z ich strony wyczytalam, ze dostaniesz acceptgiro, ktore bedzie sie znajdowalo w przesylce...
 
 
Renata_H
PRZYJACIEL FORUM


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 425
Skąd: Den Haag
Wysłany: Pią Cze 08, 2007 1:42 pm   

Wlasnie mnie tez to bardzo dziwilo poniewaz to firma jest narazona na straty finansowe... Bo przeciez moge nie byc w domu albo po prostu wypiac sie na zakup jezeli znajde cos lepszego... Nawet nie zapytala mnie o potwierdzenie adresu ani moj numer telefonu. Dlatego sie zastanawiam czy ja wogole dokonalam tego zamowienia :lol:

W kazdym badz razie bede czekac 1-2 tyg i bede do nich dzwonic z pytaniem czy wogole jest jakas transakcja na moim koncie...

Ta pani pewnie nic mi o tym nie powiedziala poniewaz nie wiedziala jak to wyrazic po angielsku, wlasciwie to ja wszystko mowilam co ona powinna byla mi powiedziec a ona tylko przytakiwala "ja, ja, ja" :)
 
 
AnnaW 
Gaduła nad gadułami :-)

Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 22 Paź 2006
Posty: 551
Skąd: Delft
Wysłany: Pią Cze 08, 2007 6:16 pm   

Moze ta pani po prostu nie rozumiala do konca co do niej mowisz i dlatego powiedziala ze mozesz zaplacic dostawcy aby szybko sie ciebie pozbyc :)

Nie wydaje mi sie zeby to byla prawda. Ja zamawiam czesto z katalogow i po zamowiniu dostajesz email ze zamowilas dany produkt, cena itd. czyli potwoerdzenie. I potem albo dostaniesz produkt do domu, jezeli podalas adres. Z niektorych katalogow wysylkowych moga ci dostarczyc do specjalnych punktow jak DHL serwis czy po prostu poczta. Jest to wygodne bo jak cie nie ma w domu, idziesz do takiego miejsca, legitymujesz sie i dostjesz produkt. Za zwyczaj ma sie chyba 2 tygodnie jezeli chcesz zwrocic produkt, a acceptgiro powinien przyjsc ci z przesylka,a jezli nie zaplacisz przyjdzie ci ponownie przypuszczam.

Ja raz zamowilam w Otto wiele rzeczy, sporo znowu odeslalalam a kilka zatrzymalam i przyszedl mi acceptgiro po kilku miesiacach. Juz myslalam ze zapomnieli, tak dlugo.

Sprawdzilam ta strone i tam napisane, ze mozesz przesylke dostac takze na inny adres, jak cie tego dnia na przyklad nie bedzie w domu. Masz tam takze napisane ze takie rzeczy jak meble (lozeczko moze sie nie zalicza) dochodza w ciagu okolo 3 tygdoni, nie 2 tygodni.
 
 
Renata_H
PRZYJACIEL FORUM


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 425
Skąd: Den Haag
Wysłany: Pią Cze 08, 2007 9:39 pm   

Nie wiem co ta pani zrozumiala, przedzwonie do nich w nastepnym tygodniu i sprawdze co jest na moim koncie, mam nadzieje ze tylko zamowiona rzecz bo nie chcialabym dostac jakis niespodzianek :)

Z tego co wiem powinnam dostac zamowiony produkt optymistycznie w ciagu 2 tyg, max 4 tyg...
Bede informowac na biezaco.

Dzieki dziewczyny za pomoc :)
 
 
Renata_H
PRZYJACIEL FORUM


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 425
Skąd: Den Haag
Wysłany: Czw Cze 14, 2007 9:33 am   

Wczoraj dzwonilam bo Baby Walz by sprawdzic co z moim zamowieniem, niestety lozeczka nie maja w sklepie wiec dlatego bede musiala troche poczekac na dostawe. Ale to nie o tym chce pisac, jeszcze raz zapytalam co z zaplata i (juz inna pani) potwiedziala ze na moim zamowieniu jest notka ze ja wybralam zaplate dla dostawcy (ja nie wybralam tylko zapytalam jak mam placic czy dla dostawcy :) ). W kazdym badz razie z tej rozmowy wyniklo ze to jest jedna z opcji...
 
 
Duuvelke 
Mega gaduła


Pomogła: 57 razy
Dołączyła: 25 Paź 2006
Posty: 3713
Skąd: 's-Gravenhage
Wysłany: Czw Cze 14, 2007 10:29 am   

hehe... no to ladnie... pewnie poprzednia pani nie umiala za dobrze angielskiego... hehe...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group