NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Blokada w ABN
Autor Wiadomość
rasia 
Poczatkujacy


Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 20
Wysłany: Wto Gru 04, 2012 2:48 pm   Blokada w ABN

Wie ktoś jak samodzielnie zablokować ów pobierane kwoty, powiedzmy jakichś zobowiązań ?
Wiem że jest taka możliwość po osobistym telefonicznym uzgodnieniu, ale bank przesyła mi informację, że można to również zrobić samemu.
 
 
Bronka 
Mega gaduła


Pomogła: 31 razy
Dołączyła: 27 Maj 2010
Posty: 1086
Wysłany: Wto Gru 04, 2012 8:18 pm   

Nie mam konta w Amro ale z tego co widze, to po zalogowaniu idziesz na opcje -> Stopzetten

https://www.abnamro.nl/nl...en/incasso.html


Cytat:

Stopzetten
U kunt een automatisch incasso altijd stopzetten. U stuurt daarvoor de zogenoemde 'rode kaart' naar het bedrijf of de instelling waaraan u toestemming heeft gegeven voor het incasso. Deze heeft u ontvangen bij bevestiging van uw machtiging. U kunt het bedrijf of de instelling ook gewoon een brief sturen.

Heeft u deze rode kaart niet (meer)? Download dan een algemene versie en stuur deze in een envelop naar het bedrijf dat van uw rekening incasseert.

Rode machtigingskaart downloaden (pdf, 21kB)
- sciagasz druczek, tam masz

Ondergetekende trekt hierbij de machtiging in die verleend is aan - nazwa instancji
om van zijn/haar ondergenoemde bankrekening bedragen af te schrijven wegens- powod
Bankrekeningnummer - konto tylko nie wiem czy Twoje czy tej instancji?
Naam en voorletters- inicjaly i nazwisko
Adres- ulica i nr
Postcode en plaats- kod i miejscowosc
data i Twoj podpis

Chyba ze masz jakas czerwona kartke, ktora dostales od tej instancji przy wypisaniu upowaznienia do pobierania oplat to wystarczy ja odeslac do tej instancji.
_________________
Fox- kolejny niechciany psiak do adopcji

https://www.olx.pl/oferta...html#eb5bd1b1c3
 
 
rasia 
Poczatkujacy


Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 20
Wysłany: Śro Gru 05, 2012 1:50 pm   

No właśnie problem w tym, że juz wysłałem ten druk i zanulowali mi obciążenie rachunku na kwotę 88e, ale za jakieś 2 tygodnie znowu mi obciążyli rachunek tą samą kwotą. Powiem szczerze że mam już tego k...a dość. Tłumacz durniom po angielsku a oni i tak swoje. Piszę maila do abn, tego samego dnia dostaję raport o przeczytanej wiadomości a odpowiedź dostaję za kilka dni - paranoja... jak w Polsce....

ale dzieki ci za odp
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group