NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gochna H
Wto Sty 29, 2013 11:38 am
Paczka z Polski do Holandii
Autor Wiadomość
niebieskaa
Poczatkujacy

Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 6
Wysłany: Nie Gru 09, 2012 2:17 pm   Paczka z Polski do Holandii

Witam.
Szukałam w tematach, ale znalazłam tylko stare.
Chcę wysłać paczkę do Holandii aby dotarła jeszcze przed Świętami.
Trochę się obawiam Pocztą Polską.-nie mam zresztą doświadczenia w tym temacie - nie wysyłałam jeszcze paczki do Holandii.
Najbardziej zależy mi żeby na pewno dotarła przed Świętami.
Co moglibyście doradzić? I jakieś namiary....Z góry dziękuje.:)
 
 
agastepa13 
Mega gaduła
Leniwiec ;-)


Pomogła: 25 razy
Dołączyła: 17 Lis 2007
Posty: 1587
Skąd: z Holandii :)
Wysłany: Nie Gru 09, 2012 9:10 pm   

Moja mama wysylala mi paczke przez Pocztę polską i doszła bez problemu. Opakowanie nie było uszkodzone, jakos po tygodniu mialam paczke u siebie.
 
 
adek20 
Poczatkujacy
adam

Wiek: 38
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 18
Skąd: Zabrze
Wysłany: Pon Gru 10, 2012 11:52 am   

Również potwierdzam że paczki wysyłane przez Pocztę Polską dochodzą, zawsze alternatywa jest aby nadać taką paczkę busem (wszyscy przewoźnicy oferują takie usługi) i na drugi dzień by była u ciebie a kosztowo to nawet taniej niż na poczcie.
Pozdrawiam
 
 
 
niebieskaa
Poczatkujacy

Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 6
Wysłany: Wto Gru 11, 2012 6:29 pm   

Dziękuję za odpowiedzi.Znalazłam dziś firmę kurierską i nadałam paczkę.Jest taniej jak Pocztą Polską.Mam nadzieje ze dotrze przed Świętami.
 
 
hanamania
Poczatkujacy

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 3
Wysłany: Sob Lut 27, 2016 4:54 pm