NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Księgowi w Holandii
Autor Wiadomość
Prezes73
Poczatkujacy

Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 3
Wysłany: Śro Lis 13, 2013 10:35 pm   Księgowi w Holandii

W ostatnim czasie sporo pojawiło się tak zwanych biur rachunkowych czy tez księgowych i na nieszczęście niestety większość z nich to biura które żerują na Polakach większość właścicieli tych biur nie ma wykształcenia w tej dziedzinie ( np technikum gastronomiczne lub tak zwana odzieżówka itp...) Ludzie nie świadomi tego że powieżają sprawy użędowe osobom nie kompetentnym nie zdają sobie sprawy jakie konsekwencje mogą ponieść za kilka lat jak ktoś z urzędników dopatrzy się nieprawidłowości . Dla przykładu podaję biuro DOORPOL z Rooterdamu uważajcie !!! Sam mogę powiedzieć że jestem "ofiarą" takiej "księgowej" i odkręcenie wszystkich spraw jest bardzo bardzo kosztone. Jeśli ktoś się spotkał z takim biurem piszcie aby przestrzec innych
 
 
jedrzej2225 
Mega gaduła

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 1147
Skąd: Purmerend
Wysłany: Czw Lis 14, 2013 10:39 pm   

Często jest to wina klientów, bo szukają biur które wmawiają że nalezy im się extra zwrot, dodatki itd. A że papier przyjmie szystko to można w zeznaniu napisac wiele głupot, potem jest płacz.
 
 
GeraltRivia 
MODERATOR

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 935
Wysłany: Pią Lis 15, 2013 5:08 pm   

Wina to jest tych którzy mysla ze za 15e mozna sie rozliczyc u zaufanej i wyksztalconej osoby.
 
 
Prezes73
Poczatkujacy

Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 3
Wysłany: Pią Lis 15, 2013 8:24 pm   

W moim przypadku jest to prowadzenie rozliczeń firmy przez rok płaciłem po prawie 400 eur miesięcznie i okazało się że "pani księgowa" zrobiła wielki bałagan nic więcej , dobrze że kolega mnie uprzedził i sprawdziłem kilka rzeczy bo za kilka lat to bym się nie pozbierał
 
 
jedrzej2225 
Mega gaduła

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 1147
Skąd: Purmerend