NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kinderbijslag a kinderopvangtoeslag
Autor Wiadomość
cama555 
Poczatkujacy

Dołączyła: 10 Mar 2016
Posty: 17
Wysłany: Czw Mar 10, 2016 10:06 am   Kinderbijslag a kinderopvangtoeslag

Hej,

z góry przepraszam za nowy temat, ale za każdym razem jak chciałam dodać odpowiedź do istniejących z wyszukiwarki byłam przekierowana na nową stronę i wylogowana - jeśli trzeba, to proszę moderatora o przeniesienie wątku w odpowiednie miejsce, z góry dziękuję.

Jestem nowa w Holandii. Moje dziecko od ub. miesiąca uczęszcza do kinder centrum. Pod koniec lutego złożyłam podanie o kinderopvangtoeslag. Niestety w dalszym ciągu nie mam naliczenia. Dzwoniłam do biura kilka razy, za każdym razem inny pracownik podaje mi inną informację. Ostatnia była, że do 15-tego marca wyślą mi decyzję listem, a w ciągu 5 dni ktoś się ze mną skontaktuje telefonicznie. Do tej pory otrzymałam jedynie pisemne potwierdzenie mojego rachunku bankowego z informacją, żeby uaktualnić w razie zmiany.

Chciałam się dowiedzieć czegoś na forum i znalazłam informację, że kinderbijslag jest wymagany do uzyskania kinderopvangtoeslag. Czy jest to prawda? Nie jestem jeszcze dobrze zorientowana w tych sprawach tutaj. O żadne dodatki się nie starałam, o możliwości dofinansowania opieki po szkole poinformowała mnie pani z kinder centrum - całe szczęście, bo koszt jest naprawdę bardzo duży.

Co w przypadku, kiedy nie mam przyznanego kinderbijslag? Kinderopvangtoeslag nie zostanie mi przyznany? Jestem samotną mamą, ale taką naprawdę samotną, nie tylko na papierze :)

Z góry dziękuję za odpowiedź :) .

Pozdrawiam sedecznie,

Kama
 
 
Panicelinka 
MODERATOR
panicelinka

Pomogła: 36 razy
Dołączyła: 01 Kwi 2009
Posty: 2325
Wysłany: Czw Mar 10, 2016 4:44 pm   

Cytat:
znalazłam informację, że kinderbijslag jest wymagany do uzyskania kinderopvangtoeslag. Czy jest to prawda?