NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Blokada konta ING
Autor Wiadomość
american01
Poczatkujacy

Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 7
Wysłany: Czw Gru 15, 2016 2:04 pm   Blokada konta ING

witam, mam straszny problem. otóż wróciłem z Holandii 2 tygodnie temu i w zeszłym tygodniu chciałem wybrać w bankomacie ING w PL pieniądze. niestety miałem pecha bo 3 razy wpisałem źle pin i konto zostało zablokowane, pani w ing powiedziała że nic nie może zrobić bo to holenderska karta. i co ja mam zrobić ? zostałem kompletnie bez środków. będę wdzięczny za odpowiedź. pozdrawiam
 
 
Metec
Gaduła

Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 111
Wysłany: Czw Gru 15, 2016 2:24 pm   

No w ING w Polsce na pewno Ci nie pomoga, bo to sa rozne banki.

Generalnie masz teraz problem bo wedlug tej strony: https://www.ing.nl/partic...-betaalpas.html
nowa karta zostanie wyslana na Twoj adres w Holandii w ciagu 5 dni. Jezeli ktos tam teraz mieszka to znaczy ze Twoja karta dodatkowo bedzie w cudzych rekach.

Jak najszybciej dzwonilabym do twojego oddzialu ING w Holandii i przedstawila sytuacje, bo na stronie takich szczegolowych sytuacji nie opisuja.

Jezeli zadzwonisz i bedziesz mogl sie zidentyfikowac (podac swoje dane) to prawdopodobnie bedzie mozliwosc wyslania karty na polski adres gdzie teraz przebywasz.
 
 
american01
Poczatkujacy

Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 7
Wysłany: Czw Gru 15, 2016 2:55 pm   

wczoraj kolega który tam mieszka napisał mi że przyszedł list ale bez karty. wysłał mi zdjęcia tego listu ale nie wiem o co chodzi, ani żadnego kodu ani nic. na szczęściu mieszkają w tamtym miejscu moi dobrzy znajomi... zadzwonić też nie mogę bo przez to że mi zablokowali jestem bez pieniędzy....
Ostatnio zmieniony przez american01 Czw Gru 15, 2016 2:56 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Metec
Gaduła

Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 111
Wysłany: Czw Gru 15, 2016 3:01 pm   

Wrzuc zdjecie tego listu.
 
 
american01
Poczatkujacy

Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 7
Wysłany: Czw Gru 15, 2016 3:16 pm   

<a href=https://zapodaj.net/2816669e3072f.jpg.html>15494120_1115895798538433_816276387_n.jpg</a>


<a href=https://zapodaj.net/19f947a82683c.jpg.html>15555643_1115895698538443_1861159896_n.jpg</a>
 
 
Metec
Gaduła

Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 111
Wysłany: Czw Gru 15, 2016 3:24 pm   

Ten list dotyczy zablokowanego dostepu do Internetbankieren (czyli zalatwiania spraw przez internet). Zeby go odblokowac potrzebujesz specjalny kod aktywujacy, ktory niestety wedlug tego listu musisz odebrac osobiscie w oddziale w Gendt.

Wiec to Ci chyba za bardzo nie pomoze...

Mowie, sprawa jest dosc skomplikowana i nie sadze zeby sie moglo obyc bez kontaktu z bankien. Jak nie mozesz zadzwonic to moze sprobuj formularz kontaktowy na stonie internetowej lub mozesz tez zadac pytanie na FB: https://www.facebook.com/...klantenservice.
 
 
american01
Poczatkujacy

Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 7
Wysłany: Czw Gru 15, 2016 3:26 pm   

post edytowany w calosci
Ostatnio zmieniony przez Panicelinka Czw Gru 15, 2016 5:46 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
baileys 
MODERATOR
baileys


Pomogła: 83 razy
Dołączyła: 01 Wrz 2008
Posty: 4392
Skąd: z domu
Wysłany: Czw Gru 15, 2016 4:51 pm   

american01, wsciekasz sie i przeklinasz ze oni bronia twojej kasy . Zeby bylo tak latwo dostac czyjes karty , piny itd to dobiero byc mial o co przeklinac i wyzywac/obrazac . Ciesz sie ze nie kazdy "ciul "ma latwy dostep do twojego konta .
P.S. Sprawa by byla prosto zalatwiona jak w danym dniu w ktorym zblokowales karte zadzwoni do swojego banku w NL i powiedzial ze to sam zrobiles .
_________________
Benzyna drozeje gdyz z powodu podwyzek cen paliwa zdrozal jej transport
 
 
american01
Poczatkujacy

Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 7
Wysłany: Pią Gru 16, 2016 9:54 am   

a teraz nic z tym nie mogę zrobić?
 
 
wigru 
Gaduła nad gadułami :-)


Pomógł: 11 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 455
Skąd: 's-Hertogenbosch
Wysłany: Pią Gru 16, 2016 11:00 am   

Zrób sobie przelew z aplikacji w telefonie jak miałeś na inne konto.
 
 
 
Metec
Gaduła

Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 111
Wysłany: Pią Gru 16, 2016 11:01 am   

wigru napisał/a:
Zrób sobie przelew z aplikacji w telefonie jak miałeś na inne konto.


Przeciez w liscie pisza, ze ma zablokowane Internetbankieren. Wiec nic nie przeleje sobie.
Ostatnio zmieniony przez Metec Pią Gru 16, 2016 11:02 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wigru 
Gaduła nad gadułami :-)


Pomógł: 11 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 455
Skąd: 's-Hertogenbosch
Wysłany: Pią Gru 16, 2016 11:11 am   

A to wpisanie złego PIN-u do karty powoduje zablokowanie karty, Mijn ING i Mobiel bankieren i NFC też?
 
 
 
Metec
Gaduła

Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 111
Wysłany: Pią Gru 16, 2016 11:32 am   

Nie mam konta w ING wiec nie wiem, ale widocznie tak ;)

"U maakt gebruik van internetbankieren met Mijn ING. Uw toegang tot Mijn ING is op dit moment helaas geblokkeerd."

Nie podali jednak powodu.
 
 
american01
Poczatkujacy

Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 7
Wysłany: Pią Gru 16, 2016 11:56 am   

więc pani mi dziś z ING z Holandii odpisała że karta po błędnym pinie jest zablokowana czasowo i musi działać ponownie i mam sprawdzić i dać znać. zaraz sprawdzę i napiszę jak jest . pozdrawiam

[ Dodano: Pią Gru 16, 2016 6:37 pm ]
Więc tak, konto zostaje odblokowane po 2 dniach roboczych. Sprawdziłem i było już odblokowane. Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam. Pomogło napisanie na fb do ING NEDERLAND
 
 
Dami84
Poczatkujacy

Dołączył: 21 Sty 2018
Posty: 1
Wysłany: Nie Sty 21, 2018 5:41 pm   

witam,zablokowałem przypadkiem dostep do Mijn ING ,czy jeśli pójdę do jakiegokolwiek odziału ING w Holandii odblokują mi to na miejscu ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group