NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
odpowiednik licencjatu w holenderskim systemie szkolnictwa
Autor Wiadomość
dizzy83 
Poczatkujacy

Dołączyła: 25 Maj 2008
Posty: 40
  Wysłany: Nie Sty 11, 2009 1:16 pm   odpowiednik licencjatu w holenderskim systemie szkolnictwa

W pracy w której pracuję od ponad 5 lat wymyślili nam kurs poprawiający współpracę i organizację w grupie i międzydziałową, do którego wymagają CV i zaświadczenia o wykształceniu (przy przyjęciu do pracy nie były mi potrzebne bo zaczynałam przez uitzenbeureau) no i mam problem z określeniem swojego wykształcenia a dyplomu nawet tutaj nie mam. W Polsce ukończyłam studia licencjackie z politologii o specjalizacji administracja samorządowa. Z wypowiedzi na forum wynika że byłoby to HBO Bachelors a z tłumaczeń kolegów z pracy, że coś pomiędzy HBO a Universtiatsopleiding poziom BA (co chyba jest odpowiednikiem Bachelors)... Doszukałam się też że politologia to politicologie, ale nie bardzi wiem jak przetłumaczyć "administrację samorządową"...

A poza tym jeszcze jeden problem - na zaświadczeniu o wykształceniu mam zakreślić jakie mam wykształcenie, a tam HBO wogóle nie ma!!! Jest tylko do wyboru VBO, VMBO, LTS, MAVO, HAVO, BBL/BOL. I co tu wybrać? Jeśli ktoś będzie mi mógł pomóc, to będę bardzo wdzięczna...
 
 
Duuvelke 
Mega gaduła


Pomogła: 57 razy
Dołączyła: 25 Paź 2006
Posty: 3713
Skąd: 's-Gravenhage
Wysłany: Nie Sty 11, 2009 2:24 pm   Re: odpowiednik licencjatu w holenderskim systemie szkolnict

dizzy83 napisał/a:
Jest tylko do wyboru VBO, VMBO, LTS, MAVO, HAVO, BBL/BOL. I co tu wybrać?


najwidoczniej do twojej pracy nie jest potrzebny licencjat...

nazwy ktore tutaj podalas to wszystko szkoly srednie... czyli poziom nizszy niz twoj dyplom...

pytanie gdzie skonczylas licencjata?? na Politechnice czy Uniwersytecie?? bo to ma wply na to czy masz HBO czy Universiteit... a BA = Bachelor, ktory mozna w Holandii zdobyc na poziomie HBO i Universiteit...