NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gwarancja na laptopa z T-Mobile.
Autor Wiadomość
Krzysiek82 
Poczatkujacy

Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 22
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 9:16 pm   Gwarancja na laptopa z T-Mobile.

Witam.
Mam pytanie.
Jakis czas temu wzielem internet z laptopem w T-Mobile.
Do laptopa wgralem polskiego Windowsa.
A teraz okazalo sie ze cos sie popsulo.
Czy moge go oddac na gwarancje?
Czy po wgraniu polskiego Windowsa stracil gwarancje?

I jak wyglada jak oddaje sie go na gwarancje. Moze ktos mial juz taki przypadek.
Bede bardzo wdzieczny za jakas odpowiedz.
Pozdrawiam
 
 
zaq 
Mega gaduła
miszcz nad miszcze


Pomógł: 96 razy
Wiek: 102
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2348
Skąd: z Nienacka k/Ams
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 9:22 pm   

sama zmiana systemu operacyjnego nie ma wplywu na gwarancje (tzn. gwarancja dalej obowiazuje).
_________________
"Problem z cytatami w internecie jest taki, ze ludzie natychmiast wierza w ich prawdziwosc." - Abraham Lincoln

"Dlaczego meteoryty zawsze lądują w kraterach?" - Sedes z Porcelitu

http://bynajmniej.net
 
 
 
Krzysiek82 
Poczatkujacy

Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 22
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 9:30 pm   

zaq
dzieki za informacje.
A moze ktos wie jak to wyglada, ile sie czeka?
 
 
mikka 
Gaduła
Fire, walk with me!

Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 173
Skąd: Tilburg
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 9:49 pm   

Gwarancja jest na sprzęt, więc spokojnie możesz reklamować.

PS. Około 2-6 tygodni, w zależności od sprawności działu technicznego i serwisu.
_________________
BICheck - weryfikacja kont bankowych [nowa wersja]
Ostatnio zmieniony przez mikka Pon Lut 15, 2010 9:50 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
zaq 
Mega gaduła
miszcz nad miszcze


Pomógł: 96 razy
Wiek: 102
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2348
Skąd: z Nienacka k/Ams
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 9:55 pm   

Krzysiek82, na stronie t-mobile znalazlem, ze gwarancji masz 2 lata. usterke mozesz zglosic na 3 sposoby:
1. przez www (My T-Mobile -> reparatieservice)
2. zadzwonic do biura obslugi
3. zaniesc sprzet do "T-Mobile Shop"
niestety nie znalazlem nic o czasie trwania takiej naprawy.
_________________
"Problem z cytatami w internecie jest taki, ze ludzie natychmiast wierza w ich prawdziwosc." - Abraham Lincoln

"Dlaczego meteoryty zawsze lądują w kraterach?" - Sedes z Porcelitu

http://bynajmniej.net
 
 
 
Krzysiek82 
Poczatkujacy

Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 22
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 10:06 pm   

zaq
Jeszcze raz wielkie dzieki za info.
Bardzo mi pomogles.
Pozdrawiam

[ Dodano: Pią Mar 05, 2010 5:37 pm ]
Dziś byłem w The Phone Haus poniewaz tam brałem intenet z laptopem.
Chciałem oddac go na gwarancje ale tam mi powiedzieli ze oni nie przyjma go
bo musze zadzwonic do firmy Acer (marka laptopa).
Z tym ze jest problem poniewaz raczej sie nie dogadam.
I w jaki sposob mam im przekazac latopa?
Czy kazda rzecz oddawana na gwarancje to tyle problemow?
Moze ktos wie w jaki inny sposob mozna oddac sprzet na gwarancje?
Czy moge zawiezc go sama do tej firmy albo wyslac im w paczce?

Z gory dzieki za odp.
 
 
damian1 
Poczatkujacy

Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 10
Wysłany: Pon Mar 08, 2010 9:09 pm   

mam podobny problem
jakby ktos mogl sie wypowiedziec bylbym wdzieczny
 
 
zaq 
Mega gaduła
miszcz nad miszcze


Pomógł: 96 razy
Wiek: 102
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2348
Skąd: z Nienacka k/Ams
Wysłany: Wto Mar 09, 2010 8:23 am   

jakiej serii sa te laptopy? od tego zalezy jak dziala gwarancja. macie je zarejestrowane na www.acer.nl?
_________________
"Problem z cytatami w internecie jest taki, ze ludzie natychmiast wierza w ich prawdziwosc." - Abraham Lincoln

"Dlaczego meteoryty zawsze lądują w kraterach?" - Sedes z Porcelitu

http://bynajmniej.net
 
 
 
Krzysiek82 
Poczatkujacy

Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 22
Wysłany: Wto Mar 09, 2010 6:31 pm   

Ja mam laptopa firmy Acer. Nie nie rejestrowalem go na www a powinienem?
 
 
zaq 
Mega gaduła
miszcz nad miszcze


Pomógł: 96 razy
Wiek: 102
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2348
Skąd: z Nienacka k/Ams
Wysłany: Wto Mar 09, 2010 7:33 pm   

Krzysiek82, chodzilo mi o model tego acera, ale mniejsza o to. musisz zadzwonic do acera - 0900-20 20 767 (0,10 Euro/minuut) i tam ci powiedza co i jak.
jezeli chodzi o rejestracje to sprobuj zarejestrowac swoj sprzet (http://registration.acer.com ), a moze bedzie sie dalo zglosic to przez www.
_________________
"Problem z cytatami w internecie jest taki, ze ludzie natychmiast wierza w ich prawdziwosc." - Abraham Lincoln

"Dlaczego meteoryty zawsze lądują w kraterach?" - Sedes z Porcelitu

http://bynajmniej.net
 
 
 
MiniSmurfin 
Gaduła nad gadułami :-)


Pomogła: 40 razy
Dołączyła: 19 Kwi 2008
Posty: 733
Skąd: Alphen a/d Rijn
Wysłany: Wto Mar 09, 2010 11:08 pm   

Krzysiek82, zanies go do sklepu T-mobile i powiedz, ze w Phone House Ci glupot naopowiadali wysylajac Cie do producenta . Wedlug prawa sprzedawca ma obowiazek przyjecia towaru do naprawy, przeciez z tamtad go brales .
 
 
 
zaq 
Mega gaduła
miszcz nad miszcze


Pomógł: 96 razy
Wiek: 102
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2348
Skąd: z Nienacka k/Ams
Wysłany: Śro Mar 10, 2010 8:13 am   

jakby nie wypalilo z T-mobile to mozesz sprobowac zaczwonic do acera w pl. nie wiem czy wszystkie, ale na pewno niektore acery maja gwarancje miedzynarodowa. moze tam beda w stanie ci pomoc.
_________________
"Problem z cytatami w internecie jest taki, ze ludzie natychmiast wierza w ich prawdziwosc." - Abraham Lincoln

"Dlaczego meteoryty zawsze lądują w kraterach?" - Sedes z Porcelitu

http://bynajmniej.net
 
 
 
Krzysiek82 
Poczatkujacy

Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 22
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 8:14 pm   

No i sie nie udalo!
Dali mi jakis nr 0900 i kazali dzwonic z tym ze mam problem bo nie gadaja tam po niemiecku a ja znam tylko ten jezyk!
Zaq a jak mozna sprawdzic czy laptop ma gwarancje miedzynarodowa?

[ Dodano: Czw Mar 18, 2010 8:18 pm ]
Dodam jeszcze ze jest to Netbook Acer Aspire One
 
 
stroopwafel 
Mega gaduła
Debesciak

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 1162
Skąd: Noord Holland
Wysłany: Pon Lis 17, 2014 3:30 pm   

Czy moge reklamowac nawigacje mio kupiona w kijk shop 7 miesiecy temu ale nie mam pokwitowania?

[ Dodano: Pon Lis 17, 2014 3:33 pm ]
nie mozna włączyc, na nic nie reaguje.
 
 
agastepa13 
Mega gaduła
Leniwiec ;-)


Pomogła: 25 razy
Dołączyła: 17 Lis 2007
Posty: 1587
Skąd: z Holandii :)
Wysłany: Pon Lis 17, 2014 3:59 pm   

stroopwafel, bez dowodu zakupu niewiele zdzialasz ....
ze strony http://www.kijkshop.nl/klantenservice/#bestelling

Service & Garantie
Hoe werkt de garantie?
Op alle artikelen ontvangt u fabrieksgarantie. De garantievoorwaarden kunt u terugvinden in het garantiebewijs dat bij het product is ingesloten. Dit garantiebewijs vormt samen met uw kassabon (of een ander bewijs van betaling) uw garantie. De garantietermijn gaat in op de datum die op uw factuur vermeld staat. De fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten die u heeft.
_________________
Umiesz liczyć? Licz na siebie ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group