NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
stały kontrakt
Autor Wiadomość
shakira 
Poczatkujacy

Dołączyła: 09 Mar 2010
Posty: 3
Wysłany: Wto Mar 09, 2010 6:36 pm   stały kontrakt

Pracuję przez pośrednika od 1,5 roku. Na początku dostałam umowe na pół roku, następnie kontrakt na rok. Wczoraj skończyła mi się mój roczny kontrakt. Dziś byłam w pracy ponieważ nikt mi nie powiedział "Dziękujemy Pani za współprace". Od polskich współpracowników dowiedziałam się że kolejny kontrakt na rok do podpisania dostanę najprawdopodobniej jutro. Ale holenderscy pracownicy kazali mi się upomniesc o stały kontrakt ponieważ jest on automatyczną konsekwencją sytuacji w jakiej się znalazłam - kontrakt powinien być przedłużony w momencie wygaśnięcia starego.Jeśli natomiast pracodawca nie dopilnuje tego terminu automatycznie pracownik dostaje fast kontrakt. Czy to prawda? Mam nadzieję że nie zagmatwałam całej sytuacji ale bardzo proszę o pomoc.
 
 
mavd 
Mega gaduła

Pomogła: 45 razy
Wiek: 58
Dołączyła: 27 Paź 2006
Posty: 1134
Skąd: Hilversum
Wysłany: Wto Mar 09, 2010 6:40 pm   

kontrakt tymczasowy moze byc 3 razy przedluzany a po trzecim razie szef moze powiedziec dziekuje za wspolprace lub zotaje pani na stale z nami

jeli kontrakt tymczasowy sie konczy to pani sama powinna sie upomniec o nowy kontrakt

monika
 
 
shakira 
Poczatkujacy

Dołączyła: 09 Mar 2010
Posty: 3
Wysłany: Wto Mar 09, 2010 6:46 pm   

Upominałam się juz od miesiąca. Powiedzieli tylko że mam sie nie martwić, więc jestem spokojna że doostanę owy kolejny kontrakt-najprawdopodobniej na kolejny rok. Natomiast jeżeli jest szansa dostania stałego kontraktu tak jak powiedziano mi w pracy to czemu nie skorzystać. No ale widzę ze niestety nie uda się to w ten sposób w jakii myslałam. Dziękuje z apomoc. Pozdrawiam
 
 
jedrzej2225 
Mega gaduła

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 1147
Skąd: Purmerend
Wysłany: Wto Mar 09, 2010 7:09 pm