NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
BARDZO DUZA PROSBA
Autor Wiadomość
kasia-zg 
Poczatkujacy

Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: lubuskie
Wysłany: Śro Cze 30, 2010 1:18 pm   BARDZO DUZA PROSBA

Prosze-błagam-napiszcie cos o pracy w nl na malinach!!!co mam wziac tam,jak sie pracuje?prosze was pomozcie mi przed wyjazdem.chce cos wiedziec zanim zaczne prace-licze ze sa zyczliwe tu na forum osoby i mi troszke pomoga.dodam ze bede pracowala na malinach pierwszy raz i jestem zielona do kwadratu,z gory dzieki za info.pozdrawiam
 
 
Estamos 
Gaduła nad gadułami :-)

Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 426
Skąd: provincie Utrecht...
Wysłany: Śro Cze 30, 2010 6:02 pm   

Cześć
Napisz dokąd jedziesz dokładnie zbierać te maliny może Ci pomogę.
Znam wielu ludzi trudniących się tego rodzaju uprawami.
Co trzeba zabrać?
Dziewczyno to bardzo lekka praca, jedynie czasem potrafi być gorąco ale zazwyczaj szklarnie są wentylowane a upały nie trwają dłużej niż tydzień.
 
 
kasia-zg 
Poczatkujacy

Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: lubuskie
Wysłany: Śro Cze 30, 2010 6:39 pm   

Dzięki.Jade gdzies kolo Kelpen.Praca nie jest na szklarni tylko na polu.Słyszalam ze praca taka znowu lekka nie jest.
 
 
Estamos 
Gaduła nad gadułami :-)

Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 426
Skąd: provincie Utrecht...
Wysłany: Śro Cze 30, 2010 11:18 pm   

Nie wiem, czy maliny które będziesz zbierała będą do sklepów czy na będą to maliny przemysłowe.
Podejrzewam jednak że będą maliny do sprzedaży w sklepach.
Piszesz "słyszałam", hmm OK tylko od kogo słyszałaś, że jest ciężko?