NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Duuvelke
Pon Paź 12, 2009 2:00 pm
Prosze o pomoc w przetłumaczeniu tekstu z postbanku TAN-code
Autor Wiadomość
kubutek4 
Poczatkujacy

Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3
Wysłany: Śro Mar 05, 2008 2:11 pm   Prosze o pomoc w przetłumaczeniu tekstu z postbanku TAN-code

Mam konto w postbank mam do niego dostęp przez internet.Postbank zapomniał przysłać mi TAN-Codes ktore umozliwiają uwierzytelnienie przelewu albo innych rzeczy.Chodzi o przetłumaczenie tego tekstu bo wydaje mi sie ze tam jet napisane co musze zrobić zeby dostać TAN kody.
To jest ten tekst:

Ik ben mijn papieren lijst met TAN-codes kwijt, hoe kom ik aan een nieuwe lijst met TAN-codes?
U kunt de volgende 3 stappen volgen als u uw papieren lijst met TAN-codes kwijt bent.

1. Betaalfunctie blokkeren
Als u uw TAN-lijst kwijt bent, is het uit veiligheidsoverwegingen raadzaam de betaalfunctie in Mijn Postbank.nl te blokkeren. Dan is het in Mijn Postbank.nl namelijk niet meer mogelijk overboekingen te doen naar rekeningen van uzelf of anderen. U kunt uw eigen rekeningen nog wel bekijken. Blokkeren kunt u bij Service en instellingen. Vervolgens kiest u in het linkermenu voor Mijn gegevens > Beveiliging > Blokkeren.
2. Nieuwe TAN-lijst en activeringscode ontvangen
U kunt vervolgens aangeven of uw TAN-lijst wilt behouden of voortaan uw TAN-code via een sms-je wilt ontvangen. Nadat de betaalfunctie is geblokkeerd, ontvangt u binnen 5 werkdagen van Postbank per post een activeringscode en een nieuwe TAN-lijst (als u heeft aangegeven de TAN-lijst te willen gebruiken)
3. Betaalfunctie activeren (deblokkeren/ activeringscode invoeren)
Met de verkregen activeringscode kunt u de betaalfunctie in Mijn Postbank.nl weer activeren/ deblokkeren.

Het blokkeren (activeringscode aanvragen) en deblokkeren (activeringscode invoeren) van uw betaalfunctie kunt u doen in Mijn Postbank.nl bij Service en instellingen. Of u gebruikt het linkermenu en gaat naar Mijn gegevens > Beveiliging > Blokkeren (als u wilt blokkeren) of Mijn gegevens > Beveiliging > Activeren (als u uw betaalfunctie wilt deblokkeren/activeren).

Bent u overgestapt naar TAN-sms dan wordt in het scherm waar u uw activeringscode invoert ook naar uw mobiele nummer gevraagd.

To jest link do tego tekstu:
http://www.postbank.nl/in...4260011,00.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Chciałem też wiedzieć czy to co jest tutaj napisane służy do otrzymania nowego loginu(gebruikersnaam;) i hasła (wachtwoord) aby pozniej aktywować usługe dostępu do konta przez internet (dla mojej dziewczyny).Proszę o przetłumaczenie piniewarz nie chciał bym czegoś zablokować, w razie gdybym zrobił coś nie tak pracownicy postbanku nie są zbyt pomocni.

Tekst:

Codes kwijt
Bent u uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Vul dan uw gegevens in om nieuwe codes aan te vragen.

Binnen 5 werkdagen ontvangt u per post van Postbank:
# een gebruikersnaam;
# een afhaalbericht voor uw wachtwoord.

Uw wachtwoord dient u persoonlijk af te halen op het postkantoor.

Probeer niet opnieuw in te loggen totdat u uw nieuwe inlogcodes heeft ontvangen. Doet u dit wel, dan blokkeert u namelijk automatisch ook uw nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord.


To jest link do tego tekstu:
https://mijn.postbank.nl/internetbankieren/RequestAuthorisationLostCodesServlet

Z góry bardzo dziekuje za wszelką pomoc:)
Ostatnio zmieniony przez kubutek4 Śro Mar 05, 2008 4:46 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mathnl 
Gaduła nad gadułami :-)


Pomógł: 23 razy
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 906
Wysłany: Śro Mar 05, 2008 6:09 pm   

Zgubiłem kartke z moimi TAN kodami jak mogę otrzymać nową?Musisz wykonać 3 następujące kroki jesli zgubiłeś listę:
1.Blokowanie funkcji płatności.
Jeśli zgubisz listę zalecamy rozważyc zablokowanie opcji przelewów pzrez osby trzecie i siebie samego z mozliwościa wchodzenia na konto.Blokowanie jest możliwe w serwisie i ustawieniach.Następnie wybierz moje dane - zabezpieczenia - blokada.
2.otzrymywanie nowej listy z tan codami i kodami aktywacyjnymi
następnie możesz okreslic czy nadal chcesz listy z TAN-kodami używać czy chcesz otzrymywac TAN-kody poprzez sms.Po zablokowaniu funkcji przelewów w ciągu 5 dni roboczych otrzymasz poczta nowa listę TAN-kodów(jesli wyrazisz zyczenie)
3.Aktywacja funkcji przelewów(odblokowanie/wprowadzanie kodów aktywac.)
Wraz z otzrymaniem kodów aktywacyjnych możesz funkcje przelewów aktywować znów.

[ Dodano: Sro Mar 05, 2008 7:16 pm ]
Zgubiłes kody?Zapomniałes hasła lub nazwy uzytkownika?Wypełnij swoje dane z prośba o nowe.W ciągu 5 dni roboczych otrzymasz poczta nazwe uzytkownika i awizo z prośba o odebranie hasła.Hasła musisz odebrac osobiscie na poczcie.Nie próbuj się ponownie zalogowac dopóki nie otzrymasz nowych kodów.Jęsli tak zrobisz automatycznie zablokujesz nowe hasło i nazwe uzytkownika
 
 
kubutek4 
Poczatkujacy

Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3
Wysłany: Śro Mar 05, 2008 6:25 pm   

Wielkie dzieki Mathnl tak myślałem ze to jest to ale musiałem być pewien.Pozdrawiam :039:

[ Dodano: Sro Mar 05, 2008 6:51 pm ]
Dla siebie zamowiłem nową liste kodów udalo sie.
Chciałem zamowić nowy login i hasło a wyskoczylo mi coś takiego, Mathnl jesli mogl byś jeszcze raz to będzie super. :088:

[ Dodano: Sro Mar 05, 2008 6:53 pm ]
to jest tekst:

Codes kwijt
De gegevens die u heeft verstrekt komen niet overeen met de gegevens van de Postbank. Controleer de gegevens die u heeft ingevuld. Zijn uw gegevens correct? Ga dan naar veelgestelde vragen voor meer informatie.
Bent u uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Vul dan uw gegevens in om nieuwe codes aan te vragen.

Binnen 5 werkdagen ontvangt u per post van Postbank:
# een gebruikersnaam;
# een afhaalbericht voor uw wachtwoord.

Uw wachtwoord dient u persoonlijk af te halen op het postkantoor.

Probeer niet opnieuw in te loggen totdat u uw nieuwe inlogcodes heeft ontvangen. Doet u dit wel, dan blokkeert u namelijk automatisch ook uw nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord.
Ostatnio zmieniony przez kubutek4 Śro Mar 05, 2008 6:54 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Sanne 
Gaduła

Wiek: 44
Dołączyła: 23 Mar 2007
Posty: 144
Skąd: groningen
Wysłany: Śro Mar 05, 2008 7:10 pm   

zgubiles kody
Dane ktore podales nie zgadzaja sie z danymi ktore wczesniej podales w Postbanku. Skontroluj dane,te ktore wpisales. Zgadzaja sie? Idz do pytan po wiecej informacji.
zapomniales longinu lub hasla? Wpisz swoje dane zeby poprosic o nowe kody

W ciagu 5 dni roboczych otrzymasz od Postbanku
~nowy longin
^i pismo z ktorym musisz isc osobiscie odebrac haslo

Nie probuj sie logowac dopoki nie dostaniesz nowego longinu i hasla. jezeli to zrobisz to zablokujesz sobie automatycznie nowe haslo i longin.

Pozdrawiam i mam nadzieje ze cos z tego zrozumiales
Ostatnio zmieniony przez Sanne Śro Mar 05, 2008 7:12 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kubutek4 
Poczatkujacy

Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3
Wysłany: Śro Mar 05, 2008 7:32 pm   

Wielkie dzieki pomogło zamowiłem nowe login i hasło, a nie zadziałało bo wpisałem poprawną datę urodzenia w formularzu bank ma porostu błędne informacje. Robiliśmy kiedyś przelew w banku i zauwarzyłem ze data urodzenia jet zła ,facet to niby poprawił ale dalej jest źle.Pozdrawiam i dziekóje za pomoc. :038: :039:
 
 
Biup 
Poczatkujacy
Biup

Dołączyła: 08 Sty 2009
Posty: 5
Wysłany: Pon Paź 12, 2009 12:04 pm   

Mąż dostał taki dokumant z banku.Proszę o pomoc
Via uw werkgever ...nazwa firmy...hebben wij uw adresgegevens ontvangen,omdat u nog een rekening bij ons openstaan,waar u al een tijd geen gebruik van maakt
Graag vernenemen wij van u wat er met deze rekening moet gebeuren.Wij vragen u daarom vriendelijk bijgaand antwoordformulier in te vullen.
Zodra wij het getekend antwoordformulier retour hebben ontvangen middels bijgevoegde portvrije verzorgen wij uw opdracht.....


Dalej jest formularz który podejrzewam trzeba wypełnić ale nie rozumiemy pewnych zwrotów
Mijn rekening dient te vervallen ja/nee
Indien saldo overboeken naar:...................

Rekeninignummer.........................................

Naam Begunstigde................................

Adres Begunstigde............

Postcode/Woonplaats Begunstigde...........


Voor akkoord:.........................

Naam:


Handtekening........................





Z góry dziękuję za pomoc :043:
 
 
Duuvelke 
Mega gaduła


Pomogła: 57 razy
Dołączyła: 25 Paź 2006
Posty: 3713
Skąd: 's-Gravenhage
Wysłany: Pon Paź 12, 2009 2:00 pm   

to nie dzial tlumaczen... prosze umiesc teksty do tlumaczenia w odpowiedm dziale!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group