marcelis28
Gaduła
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 129 Skąd: Zegveld
|
Wysłany: Pon Paź 05, 2009 8:51 pm
|
|
|
Niestety ,jezeli jest to konto osobiste (tzn. nie zakładane np. przez firmę w której pracował) musi udać się osobiscie do siedziby/oddziału banku w którym otwierał konto i tam je zamknąć.Zarówno przy otwieraniu jak i zamykaniu rachunku nalezy stawić się osobiście wraz z dokumentem tożsamosci wraz ze zdjęciem.Znajomy miał podobną sytuacje i niestety musiał dosłownie, tylko w tym celu przyjechac do Holandii.Nie sądzę,aby dowiedział się czegoś wiecej,ale niech spróbuje przedzwonic na infolinie ING dla konsumentów z zagranicy tel. +31 205 611 619 może akurat uda mu się ten problem załatwić w inny sposób. |
_________________ Błądzic jest rzeczą ludzką,czasami nawet konieczną-pod warunkiem ze człowiek umie wyciągnąc odpowiednie wnioski z błędów ,które popełnił..... |
|