_TrotyL_
Poczatkujacy Masturbacja, gwałty.
Wiek: 39 Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 14 Skąd: Rotterdam
|
Wysłany: Sob Maj 01, 2010 3:33 am
|
|
|
Często zdarza się że hamownie kłamią i wychodzą później różne dziwne historie. 8 KM więcej to żadna duża różnica od normy. Zależy czasami wiele od osoby obsługującej użądzenie. Zdaża się że nie wszyscy wiedzą (!!!) iż np. w wielu Hondach 4 bieg nie jest biegiem bezpośrednim a stosunek przełożenia ma okolo powiedzmy 1:1.07. Stąd zaniżenie shamowanej mocy o kilka procent.
Pozatym jak w planach jest grzebanie coś więcej niż tylko modyfikacja map paliwa to bez sensu jest zaczynanie od chipowania. W 1.9 tdi 90KM w serii dobrze zacząć od zmiany wtrysków na bardziej wydajne (np. z 2.5 tdi R5) wtedy zyskamy lekko 10-15KM. Zwykły VAG wystarczy do zmiany dawki paliwa w dolnym zakresie obrotów i efekt jest mocno odczuwalny. Logika mówi jasno, najpierw lepiej zabrac się za zmianę gratów a pozniej program do tego. Dobrze mieć do dyspozycji hamownie i analizator spalin oraz kogos z odpowiednim pojęciem. A BOXom z allegro wpinanym gdzieś po drodze w kable nigdy nie ufać. Podniesienie mocy w turbodoładowanym silniku to niewielki problem, wazne zeby zrobić to bezpiecznie dla silnika i elementów napędu. Na wstępie i tak najlepiej pozbyć się dwumasówki póki jeszcze się nie rozleciała, sprzedać komuś komu się przyda a gotówkę przeznaczyć na tradycyjny odpowiednik. To tyle odemnie co do tuningu TDI. Moze komus coś pomoże w planach. A jesli ktos się nie zgadza to zapraszam na sprint przez niemcy moją 11 letnią ibizą S-LINE.
Pozdrawiam! |
|