Przeniesienie numeru do vodafone |
Autor |
Wiadomość |
Alexpoland
Nieśmiały użytkownik ALEX
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 65 Skąd: Rotterdam
|
Wysłany: Nie Sie 22, 2010 6:21 pm Przeniesienie numeru do vodafone
|
|
|
Witam mam taki problem konczyl mi sie abonament w telfort.Postanowilem ze wezne nowy abonament w vodafone chcialem oczywiscie zatrzymac moj stary numer z telfort.Pracownik powiedzial ze nie ma problemu i wszystko on zalatwi.Tak wiec mam nowy abonament.Wszystko mialo trwac miesiac czasu.Po czym dowiaduje sie ze musze przyjechac podpisac nowa umowe i odebrac nowy numer poniewaz telfort przedluzyl ze mna umowe na kolejne 2 lata.Co w takiej sytuacji mam zrobc?Oczywiste jest ze zawinil pracownik vodafone.Podpisalem umowe 5 dni przed koncem abonamentu w telfort.Prosze o rady. |
|
|
|
|
Niunia27
Gaduła
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 23 Lip 2010 Posty: 113
|
Wysłany: Pon Sie 23, 2010 11:21 am
|
|
|
Witaj,
Z tego co mi jest wiadomo to umowa przedluza sie automatycznie(tak jest w vodafone)i przed koncem umowy nalezy zglosic do firmy,ze juz nie chcesz dalszego abonamentu,badz podpisujesz nawa z innym abonamentem i nowym telefonem.A jak nie robisz nic,to oni uznaja ze ci sie u nich podoba i masz kolejne 2 lata.I to mnie dziwi,ze pracownik vodafone cie nie poinformowal.A moze uznal,ze ty o tym wiesz i juz to uczynilas wiec sie nie odzywal.Mysle ze powinnas okazac sie ta nowa umowa podpisana przez ciebie.Ah ci pracownicy
Pozdrawiam i powodzenia |
|
|
|
|
Alexpoland
Nieśmiały użytkownik ALEX
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 65 Skąd: Rotterdam
|
Wysłany: Pon Sie 23, 2010 4:22 pm vodafone
|
|
|
Pracownik poinformowal mnie ze wszystko za mnie zalatwi.Mial wyslac mail do telfort ze chce zakonczyc umowe i przenies numer.Mowil ze wyslal takiego maila.Po miesiacu czasu dzwoni do mnie i mowi ze telfort przedluzyl ze mna umowe.Zebym przyszedl podpisac nowy kontrakt na nowy numer.Oczywiscie nie podpisalem takiej umowy.co mam w takiej sytuacji zrobic? |
|
|
|
|
Niunia27
Gaduła
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 23 Lip 2010 Posty: 113
|
Wysłany: Pon Sie 23, 2010 5:11 pm
|
|
|
To jest tylko i wylocznie tego pracownika wina.Ale raczej nie udowodnisz jego winy.Naprawde nie wiem jak moge ci pomuc.
Mozesz tez zadzownic do telfort i zapytac czy teraz mozesz przerwac umowe.Wydaje mi sie ze jest taka mozliwosc,ale pewna nie jestem.A musisz teraz placic 2 abonamenty?Ale nie podpisales tej ostatniej umowy wiec vodafone masz z glowy. |
|
|
|
|
stroopwafel
Mega gaduła Debesciak
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 1162 Skąd: Noord Holland
|
Wysłany: Czw Maj 10, 2012 11:27 am
|
|
|
Czy przeniesienie numeru jest tylko w numerach na abonament czy pre-paid tez ? |
|
|
|
|
Paweł79
Poczatkujacy
Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 44
|
Wysłany: Czw Maj 10, 2012 7:11 pm
|
|
|
post nie ma nic wspolnego z tematem
ikonki usuniete |
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Czw Maj 17, 2012 6:48 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|