Przesunięty przez: Gochna H Wto Mar 05, 2013 12:35 am |
tele2 |
Autor |
Wiadomość |
agaw1984
Poczatkujacy
Dołączyła: 26 Sie 2010 Posty: 2
|
Wysłany: Czw Sie 26, 2010 10:25 pm tele2
|
|
|
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów
Czy wie ktoś czy jest w pobliżu Eindhoven biuro TELE2? Jeśli tak to gdzie, na jakiej ulicy? Bardzo będę wdzięczna za adres do tego biura, bo dzwonię i dzwonię, i dodzwonić się do nich nie mogę...
Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie |
|
|
|
|
Miep
Super gaduła
Pomogła: 5 razy Dołączyła: 05 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: z domu
|
Wysłany: Pią Sie 27, 2010 8:37 am
|
|
|
z tego co mi wiadomo tele2 nie ma punktu sprzedarzy . Z Tele 2 mozna kontaktowac sie tylko telefonicznie lub przez mail i oczywiscie listownie
w necie znalazlam ten nummer :
0900-2411602 Klantenservice Consumenten (€ 0,10 p/m)
oraz cala liste w zaleznosci jaki problem chcesz zglosic
Contactgegevens:
Belangrijke telefoonnummers binnenland:
0800-2199 Blokkeren simkaart bij diefstal of verlies
0900-0707 Telefonisch producten bestellen (€10ct/min)
1233 Instellen / afluisteren Voicemail Tele2 Mobiel
Toets *111# en druk op 'bellen' voor het opvragen van je prepaid Beltegoedsaldo
0900-2411602 Klantenservice Consumenten (€ 0,10 p/m)
Maandag-Zaterdag: 08:00 - 22:00 uur
Zondag (alleen ADSL): 08:00 - 22:00 uur
Vanuit het buitenland:
+31640191602 Klantenservice vanuit het buitenland
+31640192025 Blokkeren simkaart bij diefstal of verlies
+31640192939 Instellen / afluisteren Voicemail Tele2 Mobiel
Schriftelijk:
Tele2 Nederland B.V.
Postbus 70041
9704 AA Groningen |
_________________ Zyj!- powiedziala nadzieja - Bez ciebie nie moge - odparlo zycie ....... |
|
|
|
|
agaw1984
Poczatkujacy
Dołączyła: 26 Sie 2010 Posty: 2
|
Wysłany: Sob Sie 28, 2010 1:30 pm
|
|
|
Dziękuję za pomoc. Czy mogłabym prosić jeszcze o maila. Myślę, że tą drogą byłoby najszybciej. Pozdrawiam serdecznie |
|
|
|
|
doronio
Super gaduła ->OPOLE.ZWM<-

Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 347 Skąd: Amsterdam/Opole
|
|
|
|
|
hania109
Poczatkujacy
Wiek: 38 Dołączyła: 22 Mar 2009 Posty: 27
|
Wysłany: Pią Mar 01, 2013 8:03 pm
|
|
|
Mam umowę w tele2 od 24 grudnia, jestem strasznie niezadowolona. Z początku umowy przysłali powitalnego smsa. Pierwszy raz pobrali pieniążki w połowie lutego 140e no niestety nie starczyło pieniążków z konta więc wróciły. Po 10 dniach zablokowali mi telefon, a ja zapłaciłam po 14dniach( to było 22 lutego). Nie otrzymałam żadnej faktury do tego czasu. Kilka dni po wpłaci otrzymałam acceptgiro do zapłaty te 140e. Dzwoniłam na infolinię- klantserwis, który niby pracuje do 21.00 czy 22.00 niestety jak się okazuje w rzeczywistości można kontaktować się do 17.00. Oczywiście po rozmowie z konsultantem dowiedziałam się że jeszcze nie odnotowali żadnej kwoty. Najlepsze dziś spoglądam na konto a tu znowu tele2 odciągnęło sobie 136,00e! Normalnie szok! A abonament 32,00e miesięcznie w tym 90minut darmowych i coś internetu. Ja już nic nie rozumiem, a wariatką nie jestem żeby bez przerwy siedzieć na telefonie. A i co najlepsze usiłowałam się zalogować na ich stronę ale niestety miałam początkowo tylko umowę z sklepu Ritel bez numeru klienta i numeru konta dzięki którym można się zalogować na ich stronę. Jak otrzymałam to acceptgiro do zapłaty to oczywiście ucieszyłam się że są tam te dane. A to d...a. Numer klienta jest ale bez numeru konta. Normalnie nerwica! Straszne to tele2. Nikomu nie polecam. Czyli zapłaciłam już 270e nie wiem za co, telefon mam zablokowany nadal. Co do maila też ciężko było mi tam znaleźć konkretnego. Biorę od 6 lat ciągle abonamentyvodafone, kpn, t-mobile, ale takiej sytuacji nigdy nie miałam ani takich rachunków, chociaż znacznie więcej dzwoniłam. NIE POLECAM!!! |
_________________ Munia |
|
|
|
|
ewcia.pol
Mega gaduła
Pomogła: 15 razy Dołączyła: 19 Maj 2008 Posty: 1071 Skąd: GLD
|
Wysłany: Pią Mar 01, 2013 8:54 pm
|
|
|
ja tam jestem z tele 2 od 2lat i nie narzekam, nawet ostatnio jako staly klient otrzymalam 50%rabatu na abonament przez 9m-cy.
Widocznie za cos bylo to 140e, moze za telefon, moze oplata aktywacyjna itp? |
|
|
|
|
Bronka
Mega gaduła

Pomogła: 31 razy Dołączyła: 27 Maj 2010 Posty: 1086
|
Wysłany: Pią Mar 01, 2013 8:54 pm
|
|
|
Wspolczuje! Wiem, tez bralam od nich pakiet telefon + tv + internet i na szczescie zdazylam zrezygnowac zanim przyslali mi modem, juz wtedy wiedzialam, ze cos nie gra. |
_________________ Fox- kolejny niechciany psiak do adopcji
https://www.olx.pl/oferta...html#eb5bd1b1c3 |
|
|
|
|
jedrzej2225
Mega gaduła
Pomógł: 13 razy Dołączył: 04 Lis 2007 Posty: 1147 Skąd: Purmerend
|
Wysłany: Pią Mar 01, 2013 9:31 pm
|
|
|
A ja mam internet od roku i od kilku tygodni cały pakiet (int,tv, tel) przez 6 mies. 15 euro. Przez cały czas internet działa super. |
|
|
|
|
Bronka
Mega gaduła

Pomogła: 31 razy Dołączyła: 27 Maj 2010 Posty: 1086
|
Wysłany: Pią Mar 01, 2013 10:55 pm
|
|
|
jedrzej2225 napisał/a: | A ja mam internet od roku i od kilku tygodni cały pakiet (int,tv, tel) przez 6 mies. 15 euro. Przez cały czas internet działa super. |
Jak szybki masz internet jesli moge spytac?
Ps. Po 6 miesiacach placisz 42,50 euro, Telfort ma korzystniejsza oferte. Mam UPC i zastanawiam sie czy nie przejsc na Telfort. |
_________________ Fox- kolejny niechciany psiak do adopcji
https://www.olx.pl/oferta...html#eb5bd1b1c3 |
Ostatnio zmieniony przez Bronka Pią Mar 01, 2013 10:57 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ewcia.pol
Mega gaduła
Pomogła: 15 razy Dołączyła: 19 Maj 2008 Posty: 1071 Skąd: GLD
|
Wysłany: Pią Mar 01, 2013 11:34 pm
|
|
|
My tez mamy neta z Tele2 i jest szybki |
|
|
|
|
GeraltRivia
MODERATOR
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 935
|
Wysłany: Pią Mar 01, 2013 11:55 pm
|
|
|
Tutaj tez Tele2, Telefon domowy, cyfrowe TV i Internet 20 Mbps (ale najczesciej okolo 9Mbps) = 35 euro miesiecznie. Internet moglbyc szybszy, ale tak to ok. |
|
|
|
|
jack
Gaduła

Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 104 Skąd: amsterdam
|
Wysłany: Sob Mar 02, 2013 9:38 am
|
|
|
Tele2 od pieciu lat nigdy zadnych problemow.Teraz podisalem umowę na następne dwa lata(tv,telefon,internet ) 29.95 euro miesięcznie. |
_________________ Jacek
_____________________________________
Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, i przychodzi taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi.
Albert Einstein |
|
|
|
|
jedrzej2225
Mega gaduła
Pomógł: 13 razy Dołączył: 04 Lis 2007 Posty: 1147 Skąd: Purmerend
|
Wysłany: Sob Mar 02, 2013 8:14 pm
|
|
|
Jeśli chodzi o internet to mam 50 mbps, tak więc chyba szybki i najważniejsze że jak na razie żadnych problemów. |
Ostatnio zmieniony przez jedrzej2225 Sob Mar 02, 2013 8:15 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
hania109
Poczatkujacy
Wiek: 38 Dołączyła: 22 Mar 2009 Posty: 27
|
Wysłany: Pon Mar 04, 2013 6:11 pm
|
|
|
Ja nie wiem czy ja jakiegoś pecha mam, czy po prostu takie mają podejście dla klientów, którzy przy pierwszym incaso nie mają wystarczających środków na koncie;/ oh więc tak dziś ponownie dzwoniłam po 12.00 miły pan powiedział, że faktycznie mam już wszystko zapłacone i że za godzinkę będę mogła dzwonić. Przy okazji zapytałam o numer konta który jest potrzebny aby zarejestrować się na ich stronie, pan mi podał. No niestety jest 18.00 a ja nadal mam zablokowane połączenia. Na ich stronę także nie mogę się zarejestrować;/ poczekam do jutro. A nie to znowu będę musiała do nich dzwonić. Może macie jakieś inne propozycje? |
_________________ Munia |
|
|
|
|
Winter
Gaduła nad gadułami :-)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 453 Skąd: Rotterdam
|
Wysłany: Wto Mar 05, 2013 4:17 am
|
|
|
Mam internet w Tele2 już drugi raz, w międzyczasie miałem z KPN, więc mam rozeznanie. W KPN ciągłe awarie z ich strony i cena (prawie 35 €) za 20 mbps, realnie to było 1,5 MB/s. W Tele2 mam 50 mbps i realnie pobiera 5 MB/s przy cenie 12,5 €.
U nich jest taka zasada, że jak się spóźnisz to zapłacisz poprzez Accept E-mail, który wysyłają na twojego maila. Jak nie zapłacisz to blokada i wysokie koszty. |
|
|
|
|
|