Problem z zalogowaniem sie na koonto przez neta- Rabobank |
Autor |
Wiadomość |
Hitm@n
Poczatkujacy
Dołączył: 01 Gru 2011 Posty: 10
|
Wysłany: Nie Gru 18, 2011 1:17 pm Problem z zalogowaniem sie na koonto przez neta- Rabobank
|
|
|
Witam.
Przy probie wyskakuje mi:
Kod: |
Toegang is niet mogelijk. Neem contact op met uw Rabobank.
(942)
|
Narazie nie moge do nich zadzwonic dlatego pytam sie was.
Rekeningnummer to bankrekening nr. bez kropek? |
|
|
|
|
suska
Mega gaduła Sex, rock and thea!
Pomogła: 34 razy Wiek: 36 Dołączyła: 24 Lut 2009 Posty: 2458 Skąd: Zoetermeer
|
Wysłany: Nie Gru 18, 2011 1:42 pm
|
|
|
tak, sprawdz tez czy dobrze wpisales pasnr. i kod dostepu. |
_________________
"I'm starting at the end in the synthestereo, candy covered kisses making my lips glow
97 lies, what we don't know
Down from the top now, take your time, let's go" |
|
|
|
|
Hitm@n
Poczatkujacy
Dołączył: 01 Gru 2011 Posty: 10
|
Wysłany: Nie Gru 18, 2011 5:38 pm
|
|
|
suska napisał/a: | tak, sprawdz tez czy dobrze wpisales pasnr. i kod dostepu. |
Na pewno wpisalem dobrze. Ten blad oznacza, ze karta jest nieaktywna, pomimo ze w niemczech wyplacalem pieniadze.
Moze mi ktos podac przykladowe dane do:
postcode: huisnummer:
moze przez Contact cos zalatwie |
|
|
|
|
stroopwafel
Mega gaduła Debesciak
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 1162 Skąd: Noord Holland
|
Wysłany: Pon Gru 19, 2011 11:43 am
|
|
|
To ze karta jest aktywna (wyplata w bankomacie) nie oznacza ze jest ona aktywna do internetbankieren. Czesto usluge ta trzeba uruchomic dodatkowo. |
|
|
|
|
Hitm@n
Poczatkujacy
Dołączył: 01 Gru 2011 Posty: 10
|
Wysłany: Pon Gru 19, 2011 4:00 pm pp
|
|
|
stroopwafel napisał/a: | To ze karta jest aktywna (wyplata w bankomacie) nie oznacza ze jest ona aktywna do internetbankieren. Czesto usluge ta trzeba uruchomic dodatkowo. |
Da rade to zrobic przez neta albo skype? |
|
|
|
|
stroopwafel
Mega gaduła Debesciak
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 1162 Skąd: Noord Holland
|
Wysłany: Pon Gru 19, 2011 5:04 pm
|
|
|
Wydaje mi sie ze tylko w banku. Ja tak wlasnie mialem kiedys ze po otwarciu konta pracownicy nie zadbali o to i musialem isc raz jeszcze ale do pierwszej lepszej placowki a nie tam gdzie otwieralem rachunek. |
|
|
|
|
Hitm@n
Poczatkujacy
Dołączył: 01 Gru 2011 Posty: 10
|
Wysłany: Pon Gru 19, 2011 5:13 pm
|
|
|
stroopwafel napisał/a: | Wydaje mi sie ze tylko w banku. Ja tak wlasnie mialem kiedys ze po otwarciu konta pracownicy nie zadbali o to i musialem isc raz jeszcze ale do pierwszej lepszej placowki a nie tam gdzie otwieralem rachunek. |
Problem w tym, ze do najblizesz placowki mam z 1000km, a nie mam tam nikogo na tyle zaufanego by dac mu to zalatwic. |
|
|
|
|
suska
Mega gaduła Sex, rock and thea!
Pomogła: 34 razy Wiek: 36 Dołączyła: 24 Lut 2009 Posty: 2458 Skąd: Zoetermeer
|
Wysłany: Pon Gru 19, 2011 10:29 pm
|
|
|
Z tego co widze, to da sie przez internet, tu masz formularz:
https://www.rabobank.nl/p...net_1_formulier |
_________________
"I'm starting at the end in the synthestereo, candy covered kisses making my lips glow
97 lies, what we don't know
Down from the top now, take your time, let's go" |
|
|
|
|
Hitm@n
Poczatkujacy
Dołączył: 01 Gru 2011 Posty: 10
|
Wysłany: Wto Gru 20, 2011 3:24 pm
|
|
|
Wielkie dzieki!
Dostalem taka wiadomosc:
taka wiadomosc prosze umiescic w odpwiednim temacie http://www.niedziela.nl/forum/viewtopic.php?t=989
Dobrze rozumiem, ze przysla mi jakas umowe ktora bede musial odeslac? |
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Wto Gru 20, 2011 6:27 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|