lpg |
Autor |
Wiadomość |
sebas332
Poczatkujacy sebas
Wiek: 42 Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 8 Skąd: den haag
|
Wysłany: Pią Maj 11, 2012 10:03 pm lpg
|
|
|
zalozylem instalacje gazowa w polsce w aucie na zoltych blachach i teraz mam problem. potrzebuje jeszcze certyfikat calej instalacji, bo w rdw nie chca mi tego podbic bez takiego dokumentu. czy jest ktos kto moze mi cos podpowiedziec/ poradzic albo pokazac jak taki certyfikat wyglada?
[/b] |
_________________ sebas |
|
|
|
|
m4rcin
MODERATOR
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2008 Posty: 4159
|
Wysłany: Pią Maj 11, 2012 10:11 pm
|
|
|
jakiej firmy instalacja? |
_________________
Nie jestem zupa pomidorowa, zeby mnie wszyscy lubili
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem
"I kto wie... może kiedyś znajdziemy zastosowania dla komputera
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym? Bill Machrone, 1991-09-24 |
|
|
|
|
sebas332
Poczatkujacy sebas
Wiek: 42 Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 8 Skąd: den haag
|
Wysłany: Pią Maj 11, 2012 10:20 pm
|
|
|
stag |
_________________ sebas |
Ostatnio zmieniony przez sebas332 Pią Maj 11, 2012 10:21 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
m4rcin
MODERATOR
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2008 Posty: 4159
|
Wysłany: Pią Maj 11, 2012 10:22 pm
|
|
|
w takim razie zapomnij o certyfikacie G3. PRzy BRC moglbys cos takiego zalatwic, ale przy Stagu nie ma opcji. |
_________________
Nie jestem zupa pomidorowa, zeby mnie wszyscy lubili
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem
"I kto wie... może kiedyś znajdziemy zastosowania dla komputera
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym? Bill Machrone, 1991-09-24 |
Ostatnio zmieniony przez m4rcin Pią Maj 11, 2012 10:22 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
sebas332
Poczatkujacy sebas
Wiek: 42 Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 8 Skąd: den haag
|
Wysłany: Pią Maj 11, 2012 10:24 pm
|
|
|
w rdw powiedzieli ze wszystko jest ok, potrzebuja tylko certyfikat na calosc, bo ja mam na wszystkie podzespoly oddzielnie |
_________________ sebas |
|
|
|
|
m4rcin
MODERATOR
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2008 Posty: 4159
|
Wysłany: Pią Maj 11, 2012 10:31 pm
|
|
|
Rowniez w tym problem - bo pewnie masz reduktor firmy X, sterownik Stag'a, wtryski firmy Y, butle firmy Z.
W Polsce nikt nie certyfikuje zestawow bo sie nie oplaca bo mozesz miec certyfikat na kazdy element osobno (jak mialem kiedys auto z LPG to mialem osobno na homologacji reduktor, sterownik, butle). Nie wiem jak teraz ale kiedys jak sie przyciagnelo auto z NL z gazem to trzeba bylo wstawiac butle z polska homologacja wiec pewnie rozbija sie o homologacje na calosc a nie zestaw.
Zadzwon moze do Czakramu w Polsce oni kiedys wystawiali homologacje na NL instalacje i zapytaj o szczegoly
No i ze to nie jest G3 to podatek drogowy 2x tyle co od auta z G3 |
_________________
Nie jestem zupa pomidorowa, zeby mnie wszyscy lubili
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem
"I kto wie... może kiedyś znajdziemy zastosowania dla komputera
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym? Bill Machrone, 1991-09-24 |
Ostatnio zmieniony przez m4rcin Pią Maj 11, 2012 10:32 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
sebas332
Poczatkujacy sebas
Wiek: 42 Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 8 Skąd: den haag
|
Wysłany: Pią Maj 11, 2012 10:39 pm
|
|
|
wiem ze stag jest tu jeszcze nie znany, ale nie rozumiem dlaczego nie jest to instalacja g3. jakie wymogi musi w takim razie spelniac? w rdw wymagaja jedynie certyfikatu na calosc instalacji, co chyba nie powinno byc problemem. a czy wiesz moze gdzie moge wzor takiego certyfikatu zdobyc?
[ Dodano: Pią Maj 11, 2012 11:11 pm ]
ok dzieki za info bede dalej probowal jak cos dam znac |
_________________ sebas |
|
|
|
|
m4rcin
MODERATOR
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2008 Posty: 4159
|
Wysłany: Sob Maj 12, 2012 12:44 pm
|
|
|
jesli chcialbys certyfikat G3 (zeby nie placic podatku 3x) to musialbys zalozyc instalacje co jest sprzedawana tutaj i ma taki certyfikat (wlasnie dlatego BRC mowilem bo to montuja w PL) i poznej kombinowac ze zdobyciem homologacji
http://www.niedziela.nl/f...ic.php?p=255657 tutaj o G3 i dlaczego nie dostaneisz G3 |
_________________
Nie jestem zupa pomidorowa, zeby mnie wszyscy lubili
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem
"I kto wie... może kiedyś znajdziemy zastosowania dla komputera
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym? Bill Machrone, 1991-09-24 |
|
|
|
|
sebas332
Poczatkujacy sebas
Wiek: 42 Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 8 Skąd: den haag
|
Wysłany: Sob Maj 12, 2012 4:48 pm
|
|
|
No to lipa. Wie ktos co mozna w takiej sytuacji zrobic.I czy ktos mogly powiedziec jak taki certyfikat wyglada, co na nim musi sie znajdowac. |
_________________ sebas |
|
|
|
|
m4rcin
MODERATOR
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2008 Posty: 4159
|
Wysłany: Sob Maj 12, 2012 4:57 pm
|
|
|
z innego forum:
 |
_________________
Nie jestem zupa pomidorowa, zeby mnie wszyscy lubili
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem
"I kto wie... może kiedyś znajdziemy zastosowania dla komputera
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym? Bill Machrone, 1991-09-24 |
|
|
|
|
Athlon
Gaduła
Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 113
|
Wysłany: Sob Maj 12, 2012 5:29 pm
|
|
|
Temat walkowany od lat a mimo to zawsze znajdzie sie ktos naiwny, gdyby Holender dowiedzial sie , ze na montazu lpg w Polsce moze zaoszczedzic sto euro to nad Wisla zabraklo by.....miejsc hotelowych. |
|
|
|
|
sebas332
Poczatkujacy sebas
Wiek: 42 Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 8 Skąd: den haag
|
Wysłany: Sob Maj 12, 2012 5:53 pm
|
|
|
Dzieki za zalaczony wzor certyfikatu, ale to jest wydany przez RDW a mi chodzilo o to jaki musze uzyskac z warsztatu |
_________________ sebas |
|
|
|
|
m4rcin
MODERATOR
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2008 Posty: 4159
|
Wysłany: Sob Maj 12, 2012 8:12 pm
|
|
|
no wlasnie dlatego nie dostaniesz takiego certyfikatu na instalacje montowana w Polsce.
Bo certyfikat dostaje importer/producent na zestaw do zamontowania w aucie.
Zeby dostac G3 na twoje graty to firma montujaca musialaby wystapic do RDW o homologowanie dokladnie zestawu jako G3 - a nie wystapi ze wzgledu na koszty.
W tej chwili albo sprobujesz zalatwic zeby wbili jako zwykle LPG (ale placisz wiecej wegenbelasting niz za diesla) albo zakladasz BRC/Vialle albo cos co ma certyfikat tutaj G3 (tylko caly zestaw) |
_________________
Nie jestem zupa pomidorowa, zeby mnie wszyscy lubili
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem
"I kto wie... może kiedyś znajdziemy zastosowania dla komputera
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym? Bill Machrone, 1991-09-24 |
|
|
|
|
sebas332
Poczatkujacy sebas
Wiek: 42 Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 8 Skąd: den haag
|
Wysłany: Czw Maj 17, 2012 12:16 pm
|
|
|
witam,troche dlugo to trwalo
ok, to w takim razie, gdybym wymienil w Polsce instalacje na BRC/Prins, czy tez cos innego co ma ten certyfikat g3 w holandii to czy poza certyfikatem bedzie mi jeszcze cos potrzebne? i czy wie ktos gdzie taki certyfikat moge uzyskac? i ile on by kosztowal? |
_________________ sebas |
|
|
|
|
Gochna H
MODERATOR

Pomogła: 207 razy Dołączyła: 24 Gru 2006 Posty: 8362
|
Wysłany: Czw Maj 17, 2012 2:56 pm
|
|
|
sebas332,
Cytat: | czy wie ktos gdzie taki certyfikat moge uzyskac? i ile on by kosztowal? |
a post wyzej przeczytales? |
_________________ http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
( ͡° ͜ʖ ͡°). |
|
|
|
|
|