KPN - czyli... |
Autor |
Wiadomość |
DominiqueLV
Poczatkujacy
Dołączył: 29 Kwi 2011 Posty: 35
|
Wysłany: Nie Gru 23, 2012 10:04 pm KPN - czyli...
|
|
|
Witam,
Na wstępie zaznaczę iż przeczytałem kilka tematów o kpn i część jest dość zbieżna z moim problemem ale nie mogę w nich odpowiadać bo gdy tylko kliknę w odpowiedz wyrzuca mnie na główna. Dlatego pisze ten temat.
Nie zaglądając wcześniej do sieci zamówiłem niestety internet w kpn. Mieszkam na terenie parku rekreacyjnego, gdzie wiele osób ma neta od KPN i dlatego też chciałem założyć u nich myśląc że skoro ktoś już tu zakładał to będzie łatwiej bo będą znali teren.
Mój problem jest taki że na dzień dzisiejszy nie mam pakietu instalacyjnego( modem i reszta). Kupiłem własny modem, bo znam się na sprzęcie ale nie mam hasła co by modem mógł się zalogować. W liście który dostałem od kpnu jest tylko gebruiksnaam a po hasło mam wejść na site kpnu. Kiedy zgodnie z ich listem to robię proszą mnie o ostatnie 3 cyfry rachunku bankowego. Wpisuje i wyskakuje komunikat że nie mają moich danych w systemie. WTF?? Bez hasła nie zainstaluje modemu, a co gorsza nawet do mijnkpn zalogować się nie mogę co by sprawdzić jaki jest aktualny status wszystkiego. Dysponuje swoim nr klienta, i listami które mi wysłali. Czy da się jeszcze anulować umowę z kpnem czy muszę walczyć z obsługa klienta? Oraz czy nie macie może jakiegoś kontaktu do nich w języku angielskim? Mój niderlandzki jest kiepski ale po ang mówię i rozumiem dobrze.
Pozdrawiam i liczę na odpowiedz. |
|
|
|
|
Winter
Gaduła nad gadułami :-)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 453 Skąd: Rotterdam
|
Wysłany: Pon Gru 24, 2012 12:11 am
|
|
|
Z nimi ciężko się gada. Dodam, że hasło, którym logujesz się do MijnKPN to nie hasło wpisywane do ustawień modemu, który od nich dostajesz. Tę zagrywkę stosuje wielu dostawców, więc używanie własnego modemu to kłopot, bo nie masz danych. |
|
|
|
|
DominiqueLV
Poczatkujacy
Dołączył: 29 Kwi 2011 Posty: 35
|
Wysłany: Czw Gru 27, 2012 7:02 pm
|
|
|
A może macie patenty jak sprawnie przebrnąć przez ich obsługę klienta? i czy jest coś takiego że mogę odstąpić od umowy podając jako powód że uniemożliwiają mi korzystanie z usług nie wysyłając mi modemu, bądź nie dając mi danych dostępowych? |
|
|
|
|
Bronka
Mega gaduła

Pomogła: 31 razy Dołączyła: 27 Maj 2010 Posty: 1086
|
Wysłany: Czw Gru 27, 2012 7:18 pm
|
|
|
DominiqueLV napisał/a: | A może macie patenty jak sprawnie przebrnąć przez ich obsługę klienta? i czy jest coś takiego że mogę odstąpić od umowy podając jako powód że uniemożliwiają mi korzystanie z usług nie wysyłając mi modemu, bądź nie dając mi danych dostępowych? |
Dowiedz sie u konkurenta co mozesz zrobic. |
_________________ Fox- kolejny niechciany psiak do adopcji
https://www.olx.pl/oferta...html#eb5bd1b1c3 |
|
|
|
|
DominiqueLV
Poczatkujacy
Dołączył: 29 Kwi 2011 Posty: 35
|
Wysłany: Czw Gru 27, 2012 7:37 pm
|
|
|
W miejscu w którym mieszkam mogę mieć XS4ALL. Czyli uderzyć do nich z zapytaniem jak uwolnić się od KPNU? Pierwszą wizytę w salonie złożyłem 21 listopada, dzisiaj pobrali mi pierwszy miesiąc. |
|
|
|
|
Bronka
Mega gaduła

Pomogła: 31 razy Dołączyła: 27 Maj 2010 Posty: 1086
|
Wysłany: Czw Gru 27, 2012 8:07 pm
|
|
|
Dokladnie tak, mialam kiedys podobna sytuacje, wprawdzie z inna firma i chcialam anulowac umowe a oni ze nie moge blablabla, zapytalam u konkuretna i oni powiedzieli mi jakie mam prawa i co mam zrobic. |
_________________ Fox- kolejny niechciany psiak do adopcji
https://www.olx.pl/oferta...html#eb5bd1b1c3 |
|
|
|
|
|