otwarcie uitzendbureau |
Autor |
Wiadomość |
skasia
Poczatkujacy
Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 21
|
Wysłany: Czw Lut 21, 2013 10:30 am otwarcie uitzendbureau
|
|
|
witam
mam pytanie do pracodawcow
co zachecilo by Was do skozystania z nowego biura, oprocz oczywiscie sadysfakcjonujacej ceny.
dzieki bardzo za wszelkie rady. |
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Czw Lut 21, 2013 11:45 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Beny.rac
MODERATOR
Pomógł: 20 razy Wiek: 35 Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 1906 Skąd: Flevoland/SRC(PL)
|
Wysłany: Czw Lut 21, 2013 11:59 am
|
|
|
Witam,
Pracodawca nie jestem ale napisze cos od siebie
Na chwile obecna jednym z najwazniejszych czynikow jest TARYFA (tzn cena )
aby byc konkurencyjnym trzeba zrobic taka taryfa aby przebijala wszyskie inne ( w innym wypadku zleceniodawcy nie zmienia swojego biura bo po co ... )
Drugim waznym elementem jest jakosc obslugi oraz prosty nie skomplikowany system ewidencji faktur godzin itp
Trzecim waznym czynnikiem jest jakosc "rekrutow " oraz ich zdolnosci , znajomosc jezykow itp
Hmm chyba starczy ... |
_________________ „Jest ,mnóstwo ludzi na świecie , którzy powiedza Ci , ze nie możesz tego osiągnąć . A Ty musisz po prostu odwrócić się i powiedzieć „to patrz „ … |
|
|
|
|
mamqa
Gaduła nad gadułami :-)
Pomogła: 10 razy Dołączyła: 10 Cze 2009 Posty: 592
|
Wysłany: Czw Lut 21, 2013 11:04 pm
|
|
|
skasia napisał/a: | mam pytanie do pracodawcow |
Ciekawe jak dużo ich tu na forum Raczej jak są tu jacyś to z firm jednoosobowych |
_________________ "Mam tylko jedno skrzydło
To prawie tak jak anioł" |
|
|
|
|
baileys
MODERATOR baileys
Pomogła: 83 razy Dołączyła: 01 Wrz 2008 Posty: 4392 Skąd: z domu
|
Wysłany: Czw Lut 21, 2013 11:28 pm
|
|
|
skasia, stawka jak stawka ale jako pracodawca bym oczekiwala napewno komunikatywnej znajomosci jezyka czy to NLczy EN , fachowo wykonanej pracy , punktualnosc , przejzysta faktura i oczywiscie wywiazanie sie z podpisanych umow . |
_________________ Benzyna drozeje gdyz z powodu podwyzek cen paliwa zdrozal jej transport |
|
|
|
|
skasia
Poczatkujacy
Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 21
|
Wysłany: Pią Lut 22, 2013 7:42 am
|
|
|
dzieki wszystkim za podpowiedzi,
wiem ze na forum nie ma zbyt wielu pracodawcow, moze kilku sie trafi ,
lecz dla tych kilku tez warto zapytac, za pytanie nic nie zaplace a bledy moga mnie sporo kosztowac. |
|
|
|
|
jedrzej2225
Mega gaduła
Pomógł: 13 razy Dołączył: 04 Lis 2007 Posty: 1147 Skąd: Purmerend
|
Wysłany: Pią Lut 22, 2013 9:03 am
|
|
|
Najgorsza sprawa w prowadzeniu świeżo otwartego biura to długie terminy płatności. na tym mozna sie poslizgnąć. pracownikom płaci sie co tydzień a płatność często po 3 miesiącach.
Ps. niska stawka nie zawsze jest możliwa bo często zakłady pracy w swoim CAO mają zapisek że pracujący przez pośrednika musi miec taką samą stawke jak pracownik bezpośredni. |
Ostatnio zmieniony przez jedrzej2225 Pią Lut 22, 2013 9:07 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
stroopwafel
Mega gaduła Debesciak
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 1162 Skąd: Noord Holland
|
Wysłany: Sob Lut 23, 2013 2:25 pm
|
|
|
Dokladnie, np.wszystkie firmy srzatajce na lotnisku musza dawac minimum 10 e brutto plus normalne toeslagi godzinowe, weekendowe etc i nie ma znaczenia bezposrednio czy przez biuro |
|
|
|
|
LeGolasik
Gaduła nad gadułami :-) LeGolasik
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 31 Mar 2009 Posty: 651
|
Wysłany: Sob Lut 23, 2013 5:52 pm
|
|
|
stroopwafel napisał/a: | Dokladnie, np.wszystkie firmy srzatajce na lotnisku musza dawac minimum 10 e brutto plus normalne toeslagi godzinowe, weekendowe etc i nie ma znaczenia bezposrednio czy przez biuro |
Ciekawe skąd masz takie informacje... bo wg. CAO dla firm sprzątających minimum to od 9.18 brutto... |
_________________ Lepiej żeby mnie nienawidzili takim, jaki jestem, niż kochali kogoś, kim nigdy nie będę
Kurt Cobain |
|
|
|
|
stroopwafel
Mega gaduła Debesciak
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 1162 Skąd: Noord Holland
|
Wysłany: Sob Lut 23, 2013 6:41 pm
|
|
|
a stad ze juz ponad 2 lata tam pracujac w 2 firmach przez biura mialem wlasnie 10 e brutto i weekendy oraz nocki 150 % |
|
|
|
|
LeGolasik
Gaduła nad gadułami :-) LeGolasik
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 31 Mar 2009 Posty: 651
|
Wysłany: Sob Lut 23, 2013 8:48 pm
|
|
|
Pracując 3 lata na lotnisku za kazdym zmiana kontraktu miałem zmianę stawki zgodnie z CAO. Zaczynałem na 8 z czyms - 4 lata temu a skonczylem na 10,78.
Szwagier, zaczynając po 3 miesiecznej przerwie znow zaczynal od stawki minimalnej, takze nie ma zadnego obowiazku przez biuro dawac 10 E brutto.
Po dzisiejszym zapytaniu do znajomego pracownika jedengo z biur pracy na lotnisku - obsługującego jedna z najwiekszych firm sprzatajacych na lotnisku - oni muszą dawac stawki wg. CAO dla firm sprzatajacych ( jakbyniebylo jedno z najlepszych na rynku prac fizycznych), takze moze akurat twoje biuro zaproponowalo taka stawka, ale nie kazde ma obowiazek.Zreszta stawke zawsze możesz negocjować. |
_________________ Lepiej żeby mnie nienawidzili takim, jaki jestem, niż kochali kogoś, kim nigdy nie będę
Kurt Cobain |
|
|
|
|
stroopwafel
Mega gaduła Debesciak
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 1162 Skąd: Noord Holland
|
Wysłany: Sob Lut 23, 2013 11:19 pm
|
|
|
no ok moze tak, pisalem tylko ze w obu biurach mialem 10 e brutto |
|
|
|
|
bagniaczka
Gaduła nad gadułami :-)
Pomogła: 13 razy Dołączyła: 06 Lis 2008 Posty: 955 Skąd: Tilburg
|
Wysłany: Nie Lut 24, 2013 1:56 pm
|
|
|
skasia, wyskoczyĹa mi reklama na temat zakladania uitzendbureau. Moze Ci sie na cos przyda http://www.payper.nl/site/ |
_________________ <cenzura> |
|
|
|
|
skasia
Poczatkujacy
Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 21
|
Wysłany: Wto Lut 26, 2013 6:35 pm
|
|
|
dzieki bardzo, wszystkie informacje teraz sa przydatne, juz otworzylam biuro teraz czas na certyfikaty, a tych dosc sporo, niby nie obowiazkowe a za brak 12000 kary za jednego pracownika, tak ze jeszcze sporo papierkow, no ale pomalu zaczyna sie krecic. |
|
|
|
|
misia0101
Super gaduła
Pomogła: 6 razy Wiek: 41 Dołączyła: 22 Mar 2011 Posty: 368 Skąd: Bikinibroek
|
Wysłany: Wto Lut 26, 2013 9:45 pm
|
|
|
Od kiedy certyfikaty sa obowiazkowe. Z tego co wiem to rzad jeszcze nie nalozyl obowiazku? Kara 12000 to za prowadzenie biura bez wpisu do KvK i dotyczy 1 pracownika. Im wiecej ,, pracownikow,, tym kara wyzsza |
_________________ Ik Ben Er Klaar Voor.... trochę żółtego koloru na tym wiecznie szarym forum. |
|
|
|
|
AnetaDK
Poczatkujacy
Pomogła: 1 raz Wiek: 43 Dołączyła: 20 Lis 2012 Posty: 34 Skąd: Zuid Holland
|
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 2:29 pm
|
|
|
A z zupełnie innej strony,nie uważacie,że tych biur jest zdecydowanie za dużo?Jeszcze kilka lat temu było tego zdecydowanie mniej,o pracę było łatwiej,praca była lepiej płatna,bo wiadomo,masz kontrakt z pracodawcą=masz wyższe wynagrodzenie,nie utrzymujesz dodatkowych osób.Aktualnie bardzo ciężko o pracę,a jeśli już to wszystko poprzez biuro.Jakaś paranoja normalnie.
Ale to tylko MOJE skromne zdanie |
|
|
|
|
|