bankomat niewypłacił mi kasy w pl |
Autor |
Wiadomość |
kamilas1990
Poczatkujacy
Dołączył: 05 Sie 2013 Posty: 5
|
Wysłany: Pon Sie 05, 2013 2:01 pm bankomat niewypłacił mi kasy w pl
|
|
|
Witam
Bardzo potrzebuje czyjejś pomocy a mianowicie chodzi o to ze w sobote 03.08.2013 ok. godz.10:10 wypłacałem pieniądze z bankomatu ing w polsce ( z konta ing w holandi) kasa niestety nie została wypłacono wyskoczyło tylko potwierdzenie tranzakcji z informacja ze kwota zaksiegowana zostanie skorygowana. do dnia dzisiejszego nic sie nie zmieniło czy to kwestja czasu czy musze jakos reagować miał ktos z tym już do czynienia co robić POMOCY !! |
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Sob Sie 10, 2013 4:39 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
AgaL
Nieśmiały użytkownik
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 67 Skąd: Haga
|
Wysłany: Pon Sie 05, 2013 2:47 pm
|
|
|
wydaje mi się, że powinnaś zareagować natychmiast i zgłosić to do odpowiedniego banku tj banku, do którego należy ten bankomat |
|
|
|
|
schogun
Poczatkujacy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lip 2013 Posty: 45
|
Wysłany: Pon Sie 05, 2013 2:52 pm
|
|
|
Skontaktuj sie z bankiem i to koniecznie |
|
|
|
|
kamilas1990
Poczatkujacy
Dołączył: 05 Sie 2013 Posty: 5
|
Wysłany: Pon Sie 05, 2013 3:28 pm
|
|
|
po pierwsze jestem kamil a jesli chodzi o zgłaszanie sie do banku który jest właścicielem bankomatu to zrobilem to odrazu powiedzieli mi ze musze kontaktowac sie ze swoim bankiem w celu zgłoszenia reklamacji i banki wtedy juz miedzy soba sie kontaktuja same. |
|
|
|
|
AgaL
Nieśmiały użytkownik
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 67 Skąd: Haga
|
Wysłany: Pon Sie 05, 2013 5:14 pm
|
|
|
Przepraszam za pomyłkę Kamil .Skoro złożyłeś reklamację w obu bankach to pozostaje czekać, bo takie sprawy wyjaśniające mogą trochę potrwać. |
|
|
|
|
kamilas1990
Poczatkujacy
Dołączył: 05 Sie 2013 Posty: 5
|
Wysłany: Pon Sie 05, 2013 6:12 pm
|
|
|
Spoko nie ma problem..
W tym senk ze reklamacji nie złożyłem bo w polskim banku powiedziano mi ze mam ją złożyć w banku ing nl no a ja jestem w pl i nie mam mozliwosći złożyć tej reklamacji dlatego napisałem na forum z nadzieja ze jest jakaś szansa na załatwienie tego w inny sposób |
|
|
|
|
schogun
Poczatkujacy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lip 2013 Posty: 45
|
Wysłany: Pon Sie 05, 2013 8:00 pm
|
|
|
Skoro wyplacales w banku ing w Polsce i dostales potwierdzenie transakcji to nie bardzo rozumiem dlaczego sami tego nie wyjasnia tylko odsylaja Cie do banku w NL. Co innego gdyby w ogole nie mozna bylo wyplacic kasy, ale skoro jest potwierdzenie to dlaczego nie ma pieniedzy. Nie mozesz skontaktowac sie telefonicznie? Troche to dziwne-tez wyplacalem kiedys w Polsce i to dosc czesto , ale nigdy nie spotkala mnie taka niespodzianka. Mysle, ze polski bank zamiata sprawe pod dywan bo nie wie co zrobic |
Ostatnio zmieniony przez schogun Pon Sie 05, 2013 8:00 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kamilas1990
Poczatkujacy
Dołączył: 05 Sie 2013 Posty: 5
|
Wysłany: Pon Sie 05, 2013 11:37 pm
|
|
|
no na potwierdzeniu tranzakcji było napisane ze saldo zostanie skorygowane wiec juz sam nie wiem co mam myslec a tak jak mówisz wyglada na to jak by chcieli zatuszowac sprawe, albo nie wiedzą jak ta sprawe załatwic jutro przejde sie do oddziału u siebie w miescie zobacze co mi powiedza w 4 oczy |
|
|
|
|
agastepa13
Mega gaduła Leniwiec ;-)
Pomogła: 25 razy Dołączyła: 17 Lis 2007 Posty: 1587 Skąd: z Holandii :)
|
Wysłany: Śro Sie 07, 2013 9:11 am
|
|
|
ale co oznacza stwierdzenie, ze saldo zostanie skorygowane, tego nie rozumiem??? |
_________________ Umiesz liczyć? Licz na siebie |
|
|
|
|
kamilas1990
Poczatkujacy
Dołączył: 05 Sie 2013 Posty: 5
|
Wysłany: Śro Sie 07, 2013 11:07 pm
|
|
|
sam tego nie rozumiem......
Byłem dzisiaj w polskim ing i tak jak myślałem trzeba tą sprawę załatwić w nl muszę w oddziale w nl złożyć reklamacje i cierpliwie czekać aż bank w nl skontaktuje się z bankiem w pl i wyjaśnia sprawę porażka..... Dziękuję wszystkich za szczere chęci pomocy... TEMAT UWAŻAM ZA ZAMKNIĘTY |
|
|
|
|
|