Przesunięty przez: Gochna H Czw Wrz 02, 2010 12:15 am |
poruszanie sie polskim skuterem w holandii |
Autor |
Wiadomość |
zaq
Mega gaduła miszcz nad miszcze

Pomógł: 96 razy Wiek: 103 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2348 Skąd: z Nienacka k/Ams
|
Wysłany: Śro Wrz 15, 2010 5:49 pm
|
|
|
LeGolasik, czyli mniej wiecej wyglada to tak jak napisalem (nie podawalem terminow, bo ich nie pamietalem) |
_________________ "Problem z cytatami w internecie jest taki, ze ludzie natychmiast wierza w ich prawdziwosc." - Abraham Lincoln
"Dlaczego meteoryty zawsze lądują w kraterach?" - Sedes z Porcelitu
http://bynajmniej.net |
|
|
|
|
Jopasek
Poczatkujacy
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 40 Skąd: Uć
|
Wysłany: Wto Paź 12, 2010 1:27 am
|
|
|
Do pracy przyjeżdżają na skuterach znajomi z polskimi blachami... policja już ich nieraz kontrolowała, zero problemów mieli. Jeden ma prawko kat.b drugi legitymował się dowodem - w jednym i drugim przypadku zero problemów! |
|
|
|
|
karen222
Poczatkujacy
Dołączyła: 13 Kwi 2011 Posty: 3
|
Wysłany: Pią Lut 08, 2013 4:08 pm no dobra...
|
|
|
Dajmy na to kupuje skuter w NL (chce go ubezpieczyć od kradzieży) więc kupuje nowy.
Mam prawo jazdy Polskie. Moje pytania brzmią:
1. Jakie blachy wybrać żółte czy niebieskie (-/+)
2. Gdzie się przejść aby zmienić prawko polskie na NL (polskie prawko po 5 latach pobytu traci ważność). koszt przypuszczalnie to ok. 30e. (gemennte)?
3. jakie są koszty tablic i ubezpieczenia
Liczę na konkrety!
pozd.
Dorota |
|
|
|
|
feel_x
Super gaduła feel_x

Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 305
|
Wysłany: Sob Lut 09, 2013 8:32 am
|
|
|
Jakie blachy wybrac to zalezy jaki skuter kupisz. niebieskie sa do tych pierdzikow co moga jechac max 25km/h a zolte do tych co jada 45km/h. Przepisy dla niebieskich sa inne niz zoltych. Prawko jest wazne 10 lat od daty jego wydania i nie ma pobyt nic do tego. Jezeli masz dokument wydany w 2005 to do 2015 jest wazny i albo zmieniasz na nowy w polsce i znow jest tu wazny 10 lat albo wymieniasz na nl. |
Ostatnio zmieniony przez feel_x Sob Lut 09, 2013 8:33 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
natalia8724
Poczatkujacy natalia8724
Wiek: 38 Dołączyła: 27 Lut 2013 Posty: 2
|
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 9:54 am wyrejestrowanie skutera
|
|
|
Witam
Chcialam zaciagnąc troche informacjii na temaat wyrejestrowania skutera w Holandii a mianowicie czy musze zalatwiac to wszystko w RDW czy zrobia mi to w GWK. Mam kupca na skuter tutaj w holandii ale musze wpierw wyrejestrowac go wiec czy jak go wezme wyrejestruje na export to czy tez bedzie ok, czy przyszly wlasciciel nie bedzie mial problemow z zarejestrowaniem.Prosze o jakiekolwiek informacje w tej sprawie
Z gory dziekuje:) |
|
|
|
|
dajmano
Poczatkujacy
Dołączył: 15 Lip 2013 Posty: 1
|
Wysłany: Sob Sty 18, 2014 12:19 am
|
|
|
Witam.
Dosyć długo przeszukiwałem forum i nie znalazłem treściwych informacji, pomożecie?
A więc jak to teraz wygląda z skuterami z Polski? Można jeździć na polskich blachach czy nie? Przyjmując że nie można, to co w takim wypadku. Kupuje dajmy na to nowy skuter w PL, tłumaczę papiery na język holenderski( co dokładnie? ktoś to robił?podkreślam skuter jet nowy Skuter dociera do Holandii z papierami i tłumaczeniem i co dalej? Gdzie się udać? Jakie związane są z tym koszty? Dodam, że zależy mi aby był na holenderskich tablicach, nie chcę się rzucać w oczy |
|
|
|
|
Panicelinka
MODERATOR panicelinka
Pomogła: 36 razy Dołączyła: 01 Kwi 2009 Posty: 2325
|
|
|
|
|
adamek88
Gaduła
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 113
|
Wysłany: Nie Sty 26, 2014 9:47 pm
|
|
|
dajmano, ja bym to jeszcze raz przeliczyl. Roznica w cenie raczej nie bedzie az tak znaczna zeby bawiec sie w zalatwianie tych wszystkich papierow. |
|
|
|
|
|