| Zamknięcie ubezpieczenia i digid | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | mrbino Poczatkujacy
 
 Dołączył: 05 Lut 2014
 Posty: 2
 
 | 
            
               |  Wysłany: Śro Lut 05, 2014 3:41 pm   Zamknięcie ubezpieczenia i digid |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam w grudniu wyjeżdżając na swięta do domu z myśla o zostaniu na miejscu udałem sie do Unive aby zamknąć ubezpieczenie. Wszystko było elegancko, pracownik unive powiedział mi że zwrot to znaczy dofinansowanie do ubezpieczenia ktore uzyskalem poprzez DIGID automatycznie sie zamknie jak zamykam u nich w UNIVE ubezpieczenie. 
 Otóż tak się nie stało, wszedłem na konto holenderskie i moim oczom ukazała sie kwota 68 E które dostałem 20stego stycznia. Wszedłem na belastingdienst i tak w całorocznej rozpisce na rok 2014 nie ma nic, wszedzie po 0 E dla porownania sprawdzilem rok 2013 i tam faktycznie były wpisane te kwoty które dostawałem.
 
 Pytanie o co kaman ?
 
 Czy posiadacie jakie adres email do belastingdienst ? bo nie moge nigdzie znaleźć , chciałbym się z nimi skontaktować .
 
 Czy moze ktoś juz miał podobnie lub wie o co tu chodzi ?
 
 pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|   | 
   
         
      | Panicelinka   MODERATOR
 panicelinka
 
 Pomogła: 36 razy
 Dołączyła: 01 Kwi 2009
 Posty: 2325
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw Lut 06, 2014 12:17 am |   
 |  
               | 
 |  
               | mrbino, 
  	  | Cytat: |  	  | Czy posiadacie jakie adres email do belastingdienst ? bo nie moge nigdzie znaleźć , chciałbym się z nimi skontaktować 
 | 
 
 Kontakt zdaje sie  tylko telefoniczny    BelastingTeleffon: 00800-0543.
 
 
 
 prawde mowiac  nic nie dzieje sie ,ani nie zamyka tu  automatycznie  nawet jak posiada sie DigiD
 a wyjezdzajac z tego kraju   powtarzam  to wszystkim moim znajomym ,ze zawsze trzeba  pamietac o tym by ( i to najlepiej pisemnie) powiadomic swoja ubezpieczlanie -verzekering
 o wyjezdzie ,  by na'' amen '' zamknac ubezpieczenie, bo potem wlasnie powstaja  takie nieciekawe sytuacje  ktore niejednokrotnie bija po kieszeni
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|   | 
   
         
      | mrbino Poczatkujacy
 
 Dołączył: 05 Lut 2014
 Posty: 2
 
 | 
            
               |  Wysłany: Wto Lut 11, 2014 1:15 pm |   
 |  
               | 
 |  
               | Dziekuje za numer telefonu. 
 Co do zamkniecia ubezpieczenia to byłem osobiście w placówce Unive i tamtejszy pracownik osobiscie stwierdzil po moim pytaniu dotyczacym digida ze jak zamkniemy ubezpieczenie to tamto sie zamknie automatycznie poniewaz nie bede miał juz ubezpieczenia. Było dla mnie to logiczne.
 
 Najważniejsze jeszcze  raz pytanie dlaczego w rozpisce na rok 2014  mam wszedzie 0E jezeli chodzi  o dany miesiac gdzie na konto wpłyneło, a w 2013 roku mam wszedzie wpisane to co dostawałem na konto czyli 85 E ?
 
 I za cholere nie wiem gdzie znaleźć ten formularz by to zamknąć ;/
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|   | 
   
         
      |  |