NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gochna H
Nie Paź 25, 2015 1:19 pm
Negatywna opinia o firmie transportowej "Holtrans"
Autor Wiadomość
Genna
Poczatkujacy

Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 1
Wysłany: Czw Lut 16, 2012 7:41 pm   Negatywna opinia o firmie transportowej "Holtrans"

Witam,

zarejestrowałam się na forum, ponieważ chciałabym wyrazić negatywną opinię o usługach transportowych świadczonych przez firmę Holtrans. Uważam, że jeśli osoby korzystające z usług nierzetelnych firm transportowych będą milczeć, nic się w tym obszarze usług nie zmieni na lepsze.

Dawniej korzystałam z przewozu autobusem i byłam zadowolona. Niestety z uwagi na znaczną odległość przystanków od mojego miejsca zamieszkania i przyjazdów autobusów do Holandii w godzinach nocnych musiałam poszukać innej alternatywy.

Kilkakrotnie korzystałam już z ofert różnych firm transportowych i bywało z tym różnie:
niebezpiecznie szybka jazda, dłuższe przystanki na trasie bez uprzedzenia, niezapowiedziana zmiana przewoźnika.

Firma Holtrans niestety szczególnie negatywnie zapisała się w mojej pamięci.

Chciałabym wcześniej zaznaczyć, że opis dotyczy podróży z pewnym konkretnym niekulturalnym kierowcą. Stosunkowo krótki odcinek trasy pokonałam z innym kierowcą, który był osobą kulturalną, prowadził bezpiecznie i podróż minęła standardowo. Niestety nie mam wpływu na to, z kim pojadę wobec czego negatywnie oceniam całą firmę pozwalającą na takie zachowanie kierowcy.

Oto moje uwagi:
- podczas zapisu telefonicznego dopytywałam o to skąd wyjeżdża bus. Zapewniono mnie, że kierowca będzie "w trasie" jedynie od 2-3 godzin i będzie wypoczęty. Gdy kierowca podjechał, sam przyznał, że jest bardzo zmęczony i jest w trasie od około 8 godzin.
- kierowca palił papierosy w pojeździe
- kierowca rozmawiał przez telefon komórkowy podczas jazdy (nie przez system głośnomówiący), używał wielu wulgaryzmów, poruszał tematy osobiste, o których wolałabym nie wiedzieć oraz obrażał klientów drugiego busa.
- ogrzewanie było słabe wobec czego w busie było zimno
- godzina odjazdu podana podczas rejestracji różniła się znacznie od czasu wyjazdu. Gdybym sama o to nie dopytała dzień wcześniej (firma nie skontaktowała się ze mną), nie wiedziałabym o zmianie
- podczas podróży kierowca wykonywał postoje, które przedłużał prowadząc rozmowy ze swoimi znajomymi. Postoje trwały nawet ponad 1,5 godziny.
- W trakcie jazdy kierowca próbował znaleźć innych przewoźników, z którymi może wymienić się klientami. Klienci nie zawsze byli o tym uprzedzani. Aby taka wymiana była możliwa, czasami trzeba było czekać na przystanku ponad godzinę. Z tego, co udało mi się dowiedzieć, wymiana odbywała się pomiędzy różnymi przewoźnikami, a nie jedynie firmą Holtrans.
- beznadziejna logistyka! Firma chyba nie ma wielu klientów, dlatego zgarnia ludzi z różnych okolic, co przedłuża czas jazdy. Rozplanowanie kolejności odwożenia osób pozostawia wiele do życzenia.
- Firma oferowała przejazd "od drzwi do drzwi", jednakże kierowca manipulował klientami strasząc, że jeśli nie wysiądą w innym miejscu, to ich podróż potrwa znacznie dłużej.
W moim przypadku: Mieszkam nieopodal granicy, ale kierowca powiedział, że jeśli nie wysiądę "po drodze", to będę musiała przejechać dodatkowo 90 km, bo najpierw odwiezie kogoś innego. Nie było to sensowe rozwiązanie z punktu widzenia logistyki. Zmiana została też dokonana bez uprzedzenia. Dopytywałam, o której będę na miejscu i przedstawiono mi inny plan i rozplanowanie logistyczne. Zmiana decyzji zapadła w umyśle kierowcy nagle i nie uważał za stosowne mnie o niej od razu poinformować.
Podczas mojej podróży wszyscy klienci byli niezadowoleni, ale kierowca zbywał nasze uwagi zasłaniając się z góry narzuconym przez firmę planem i rozkładem. Było to o tyle absurdalne, że wszyscy słyszeliśmy jego rozmowy i uporczywe próby zmieniania tego rozkładu zgodnie z własnym widzimisię.

Podsumowanie:
Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
Radzę firmie zmienić podejście do klientów i inwestować w odpowiedzialnych i uczciwych kierowców (mają przynajmniej 1 takiego) oraz monitorować jakość świadczonych usług.
Chce by moja opinia była rzetelna i uczciwa, dlatego zaznaczę, że plusem przewoźnika było dla mnie to, że w ramach 1 opłaty można zabrać więcej niż 1 bagaż.

Ciekawa jestem czy znalezienie rzetelnego, uczciwego i punktualnego ( choć +/- 2 godziny - nie licząc wypadków losowych) przewoźnika jest w ogóle możliwe.

Pozdrawiam
 
 
pw_1986
Poczatkujacy

Dołączył: 01 Mar 2013
Posty: 1
Wysłany: Pią Mar 01, 2013 1:45 pm   

Witam

Podzielam negatywną opinie o HOL TRANS

Trasa z Holandii do Polski do miejscowości odalonej od granicy o 2 godziny drogi.
Mimo tego jechałam ponad 16 godzin ponieważ zostałam odwieziona jako ostatnia. Kierowca nie odpowiadał na moje pytania, a raczej odpowiedział że jak mi się nie podoba to Może wysadzić mnie teraz. Kierowca po prostu, przepraszam za wyrażenie ale śmierdział, palił papierosy w samochodzie mimo że ja jestem osobą nie palącą nie otwierając przy tym okna bo zimno. Chodź bus został zamówiony do innej miejscowości wysadził mnie w miejscowości oddalonej od mojego miejsca zameldowania o 40 km. A przede wszystkim obrażał mnie razem ze współpasażerami z powodu mojej wady wzroku. Gdy zwróciłam mu uwagę że nie powinien tak robić bo moja wada wzroku jest wyleczalna a on sam przybrał rozmiary i wagę młodej orki (może z tego powodu tak śmierdział), zaczęło się straszenie że zaraz jak mnie wysadzą w Polsce to: cytuję: zarobie kose, obiją mi mordę itp. a także podawanie mojej lokalizacji przez cb radio typu "ślepa jest na rynku w mroczy, ślepa zaraz wysiada, zabijemy kur*" Więc jedno słowo do tego spaślaka. Idź pobiegaj może schudniesz i nie wpier* tyle. Cmoknij mnie tak gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwe. :082: :119: TAK SIĘ NIE TRAKTUJE KOBIETY!
Ostatnio zmieniony przez pw_1986 Pią Mar 01, 2013 1:49 pm, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
fofinha90 
Poczatkujacy

Dołączyła: 12 Lis 2012
Posty: 16
Skąd: Den Haag
Wysłany: Pią Mar 01, 2013 2:47 pm   

Ja również korzystałam z usług firmy Holtrans.
Raz było lepiej raz gorzej ale ogólnie nie na tyle źle aby nie skorzystać z tej firmy jeszcze w przyszłości.
Co do wymiany pasażerów, to przypomina mi się sytuacja kiedy musieliśmy jechać max 100 km/h ażeby drugi kierowca za nami nadążył...
Polecam firmę Tacconi, z nimi bezpiecznie i solidnie
 
 
stroopwafel 
Mega gaduła
Debesciak

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 1162
Skąd: Noord Holland
Wysłany: Pią Mar 01, 2013 9:26 pm   

Polecam firmę Tacconi, z nimi bezpiecznie i solidnie[/quote]


Tacconi i Holtrans to koledzy i wymieniaja sie klientami bez wiedzy twojej. Czekasz na jeden, przyjezdza drugi.

Nie chce mi sie opisywac ile to razy wysiadalem ostatni po min.20 h a raz rekord 26 CB-Amsterdam. Moja dziewczyna doczekala sie busa,spoznienie to 24 h.

Teraz latamy ew.autokar.
 
 
xoxo
Poczatkujacy

Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 1
Wysłany: Sob Paź 12, 2013 6:45 am   

Ja ze swojej strony chciałabym dodać do czarnej listy firmę TRANSWIT. W środę zamówiłam bus z Holandii do Polski na piątek. W piątek po południu mąż dzwonił do przewoźnika w celu potwierdzenia wyjazdu. Niby wszystko było ok. Kiedy jednak wieczorem nikt się nie odezwał, zaczęliśmy sami dzwonić do kierowcy w celu wyjaśnienia. Po wielu próbach, z różnych numerów telefonów kierowca łaskawie odebrał telefon (była godz. 20.20) i powiedział, ze jego bus miał awarię i przekazał zlecenia komuś innemu. Szkoda, że pasażerowie nie zostali wcześniej poinformowani o tych trudnościach. Podał nam numer telefonu do tego drugiego kierowcy. Ciężko mi opisać moją złość kiedy zadzwoniłam pod podany numer i okazało się, że drugi kierowca miał stłuczkę i dziś nie przyjedzie, gdyż czeka na zmianę busa, który dopiero wyjeżdża z Polski i będą kontynuować jazdę dopiero w sobotę wieczorem. O tym też nikt nie raczył nas poinformować. Może gdybyśmy wiedzieli wcześniej udałoby się coś jeszcze zorganizować. A ciężko jest coś znaleźć z dnia na dzień, w dodatku o tej porze. Więc kiedy obdzwoniłam wszystkich przewoźników i okazało się, że nigdzie nie ma już wolnych miejsc, zadzwoniłam ponownie do tego pana, który miał stłuczkę, żeby zapytać jak wygląda sytuacja, skąd jedzie ten bus zastępczy i jak długo może to potrwać, żeby ewentualnie zabrać się z nim później, jak już zmienią busa. Niestety pan bąknął tylko że bus dopiero wyjechał z Polski (choć wcześniej też powiedział, że dopiero wyjechał z Polski) i się rozłączył... Przez nierzetelność firmy straciliśmy jeden dzień urlopu i sporo nerwów. Tak się nie robi Panowie. Jeśli się nie chce tego dnia jechać, lub coś się zmieni z powodu siły wyższej wypadałoby poinformować o tym pasażerów. Czyż nie? Trochę odpowiedzialności. Firmy absolutnie nie polecam.
Ostatnio zmieniony przez xoxo Sob Paź 12, 2013 6:49 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jedrzej2225 
Mega gaduła

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 1147
Skąd: Purmerend
Wysłany: Sob Paź 12, 2013 12:11 pm   

To taka stała wymówka, że bus miał awarię. Najczęściej jest tak, że bus "łapie" klienta gdzieś po trasie, a często nie jedzie bo nie ma klientów. Wiele tych "firm" to nie żadne firmy, tylko jeżdżący na czarno, bez ubezpieczenia pasażerów. Ostatnie wypadki smiertelne mówią same za siebie. Bo wielu jezdzi PL-NL-PL prawie bez wypoczynku.
 
 
kuba_ps2
Poczatkujacy

Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 1
Wysłany: Pią Paź 02, 2015 12:54 pm   

Nie polecam. Kierowca umówiony na godzine 17:00 przyjechał o 22:30. Czekałem jak ten głupek na dworzu. Dobrze, że nie było mrozu. po tym jak mnie odebrał podjechaliśmy pod granice niemiecką po kolejnego pasażera by wrócić prawie 200km znowu pod granicę belgijsko-holenderską. Kierowca dostaje nabieżąco smsy gdzie ma jechać i kogo odebrać. krążyłem po holandii 6 godzin gdy inni pasażerowie jeszcze dłużej. zero organizacji. Do tego kierowca od 12:00 na nogach. ja wysiadłem o 13:00 dnia następnego. Kierowca był ledwo przytomny a czekała go jeszcze podróż do Gdańska. Ciekawe czy dojechał? Podróż z Rotterdamu do Szczecina zajęła mi 15 godzin czyli prawie dwukrotnie więcej niż normalnie. Do tego samochód niesprawny technicznie. Piszczące hamulce, a szyba czołowa pęknięta po całej długości. Nie polecam za względu na długość podróży i brak bezpieczeństwa podróżujących. Za takie nadużycia przewoźnik powinien dostać wysoką karę, ale niestety żyjemy w państwie donalda tuska i kazdy robi co chce.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group