ING NL BLOKADA KONTA INTERNETOWEGO |
Autor |
Wiadomość |
feel_x
Super gaduła feel_x
Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 305
|
Wysłany: Pią Sie 16, 2013 7:01 pm
|
|
|
Jezeli zapomniales tylko hasla i masz podany nr telefonu to przyjdzie ci haslo od razu. Co innego jak zapomniales nazwy użytkownika i haslo to wtedy tak przyjdzie ci poczta. Jezeli haslo to wchodzisz w opcje wachtwoord vergeten i tam pytaja o nazwe uzytkownika numer karty do kiedy wazna i date urodzenia. Jak podasz wszystko to przyjdzie ci sms z wpisaniem TAN code i pozniej nowe haslo ktore uzywasz tylko raz i zaraz musisz podac swoje wlasne nowe haslo. |
Ostatnio zmieniony przez feel_x Pią Sie 16, 2013 7:03 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mordzia89
Poczatkujacy
Dołączyła: 15 Sie 2013 Posty: 7
|
Wysłany: Śro Sie 21, 2013 6:32 pm
|
|
|
feel_x napisał/a: | Jezeli zapomniales tylko hasla i masz podany nr telefonu to przyjdzie ci haslo od razu. Co innego jak zapomniales nazwy użytkownika i haslo to wtedy tak przyjdzie ci poczta. Jezeli haslo to wchodzisz w opcje wachtwoord vergeten i tam pytaja o nazwe uzytkownika numer karty do kiedy wazna i date urodzenia. Jak podasz wszystko to przyjdzie ci sms z wpisaniem TAN code i pozniej nowe haslo ktore uzywasz tylko raz i zaraz musisz podac swoje wlasne nowe haslo. |
Witam. Problem rozwiązałem kilka dni i jeśli się zle wpisze hasło 3 razy to trzeba dokładnie zrobić takie kroki jak napisał feel_x dzięki wielkie za pomoc
Pozdrawiam |
|
|
|
|
osekjanow20
Poczatkujacy
Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 2
|
Wysłany: Wto Paź 15, 2013 7:29 pm
|
|
|
edytowany w calosci
spamujesz forum jednym postem |
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Wto Paź 15, 2013 7:35 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
egzystencja
Poczatkujacy
Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 3
|
Wysłany: Czw Mar 27, 2014 2:59 am
|
|
|
Witam,
mój problem wygląda nastepująco...
Chciałam uaktywnić mojemu chłopakowi to całe "mijn ing", zalogowałam się wg instrukcji korzystając z podanego loginu i hasła, wyskoczyło okienko, żeby podać nr tel wiec podałam, zatwierdziłam, poźniej pojawiła się opcja podania nowego hasła do logowania ale w tym momencie mój chłopak zorientował się, że podany nr tel był jgo starym nr z którego już nie korzystai nawet nie ma tej karty, a nie miał przy sobie telefonu ani ja nie miałam jego nowego nr wiec kliknełam annularen, bo myślalam ze anuluje to całą operacje i zostawiłam sprawe na pozniej gdy juz bede znac jego aktualny nr no ale teraz przy próbie logowania wyskakuje opcja, ze musze wpisac pac-code ktory jest wysylany smsem! a ten nr jest przeciez nieaktualny...co teraz zrobić? ktoś to ogarnia? z góry dziękuje za odp! |
|
|
|
|
lubcjusz
Gaduła
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Sty 2012 Posty: 100
|
Wysłany: Czw Mar 27, 2014 7:30 am
|
|
|
Pozostaje Wam tylko wizyta w banku. |
|
|
|
|
egzystencja
Poczatkujacy
Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 3
|
Wysłany: Czw Mar 27, 2014 2:14 pm
|
|
|
o kurcze, tak właśnie myślałam... problem polega na tym, że jesteśmy teraz w Polsce i w najbliższym czasie nie wybieramy się do Holandii, chcieliśmy zrobić sobie dłuższe wakacje nie da sie tego napewno zalatwic korespondencyjnie? jakiś formularz? |
|
|
|
|
lubcjusz
Gaduła
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Sty 2012 Posty: 100
|
Wysłany: Czw Mar 27, 2014 3:09 pm
|
|
|
Niestety nie, bo każdy w ten sposób mógłby teoretycznie uzyskać dostęp do cudzego konta. |
|
|
|
|
egzystencja
Poczatkujacy
Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 3
|
Wysłany: Czw Mar 27, 2014 3:58 pm
|
|
|
no tak...oki, dziękuję za pomoc:) |
|
|
|
|
Gochna H
MODERATOR
Pomogła: 207 razy Dołączyła: 24 Gru 2006 Posty: 8362
|
Wysłany: Śro Paź 07, 2015 7:02 pm
|
|
|
konogo21 napisał/a: |
ING blokada karty/ brak TANcode/ wypłata środków
Witam i prosił bym o nakreślenie sytuacji
Tak jak w temacie, mam konto bankowe w ING.nl i troche kasy na nim którą chciałbym wypłacić (2k € ) z tym że przebywam w Polsce i jest problem bo karte bankową mam zablokowaną a karta lycamobile została dezaktywowana przez co nie moge otrzymać TANcode. I tutaj pytanie do was czy jest jakaś inna możliwość wypłaty środków niż wizyta w odziale w holandii? biorąc pod uwage że mam znajomego na miejscu który mi mógł by trochę pomóc. (aktywacja karty przez tel?, zmiana numeru ?)
Z góry dziękuje za pomoc
P.S. Ile czasu musi minąć by ing mi dezaktywowało konto na którym są środki?
|
|
_________________ http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
( ͡° ͜ʖ ͡°). |
|
|
|
|
pestka
Poczatkujacy
Dołączył: 11 Lis 2015 Posty: 2
|
Wysłany: Śro Lis 11, 2015 12:25 pm
|
|
|
Witam mój problem polega na tym ze założyłam konto w holandii w ING i nie dochodzą mi pieniądze co mogę zrobić jestem teraz w polsce wiem że pieniądze zostały wysłane na konto i wróciły do tego kto wysłał. z góry dziękuje za pomoc |
|
|
|
|
agastepa13
Mega gaduła Leniwiec ;-)
Pomogła: 25 razy Dołączyła: 17 Lis 2007 Posty: 1587 Skąd: z Holandii :)
|
Wysłany: Śro Lis 11, 2015 3:32 pm
|
|
|
Po 1 upewnij sie, ze nr konta, na ktore ktos chcial wyslac Ci pieniadze byl poprawny.
Po 2 upewnij sie, ze Twoje konto jest aktywne.
Krok 3 - nawiaz kontakt z bankiem i wyjasnij o co chodzi. |
_________________ Umiesz liczyć? Licz na siebie |
|
|
|
|
pestka
Poczatkujacy
Dołączył: 11 Lis 2015 Posty: 2
|
Wysłany: Śro Lis 11, 2015 4:37 pm
|
|
|
sprawdzałam konto podane jest dobrze na konto mogę wejść ale nie wiem czy to znaczy że jest aktywne czy w inny sposób mam sprawdzić aktywność konta ? po za tym nie mówię ani po angielsku i holendersku konto zakładałam z córką zasiłek nie może do mnie dojść czy niezbędna bedzie wizyta w Holandii? |
|
|
|
|
agastepa13
Mega gaduła Leniwiec ;-)
Pomogła: 25 razy Dołączyła: 17 Lis 2007 Posty: 1587 Skąd: z Holandii :)
|
Wysłany: Czw Lis 12, 2015 7:42 am
|
|
|
A to dziwne...to niewiem co dalej. Jestes pewna, ze uwv na pewno zrobilo przelew na Twoje konto? Dostalas betaalspecifikatie? I skad wiesz, ze pieniadze do nich wrocily? |
_________________ Umiesz liczyć? Licz na siebie |
|
|
|
|
Drillmax1976
Poczatkujacy
Dołączył: 02 Maj 2016 Posty: 2
|
Wysłany: Pon Maj 02, 2016 12:47 pm
|
|
|
Witam. Mam spory problem otóż - Chciałem zrobić przelew z mojego konta ING NL na inne konto , niestety okazało się , że karta w telefonie którą używałem będąc w Holandii (obecnie mieszkam w DE) jest już nie aktywna i nie mogę dostać sms z kodem TAN do realizacji przelewu.Nie posiadam również karty bankomatowej zaginęła mi przy przeprowadzce. Jak mogę w najszybszy sposób zrobić taki przelew lub jak zmienić numer telefonu bez wizyty w NL ?. Na stronie banku nie mogę tego zrobić gdyż żąda potwierdzenia kodem Tan na nieaktywnej karcie. Potrzebuję te pieniążki na już. Proszę o szybką reakcję. |
|
|
|
|
agastepa13
Mega gaduła Leniwiec ;-)
Pomogła: 25 razy Dołączyła: 17 Lis 2007 Posty: 1587 Skąd: z Holandii :)
|
Wysłany: Pon Maj 02, 2016 4:36 pm
|
|
|
Zadwon do banku, powiedza Ci co w tej sytuacji zrobic.
Niejeden raz ktos juz pytal o to na forum, poszukaj, zapewne kto inny poradzil. |
_________________ Umiesz liczyć? Licz na siebie |
|
|
|
|
|