Blokada konta ING |
Autor |
Wiadomość |
american01
Poczatkujacy
Dołączył: 15 Gru 2016 Posty: 7
|
Wysłany: Czw Gru 15, 2016 2:04 pm Blokada konta ING
|
|
|
witam, mam straszny problem. otóż wróciłem z Holandii 2 tygodnie temu i w zeszłym tygodniu chciałem wybrać w bankomacie ING w PL pieniądze. niestety miałem pecha bo 3 razy wpisałem źle pin i konto zostało zablokowane, pani w ing powiedziała że nic nie może zrobić bo to holenderska karta. i co ja mam zrobić ? zostałem kompletnie bez środków. będę wdzięczny za odpowiedź. pozdrawiam |
|
|
|
|
Metec
Gaduła
Dołączył: 26 Gru 2012 Posty: 111
|
Wysłany: Czw Gru 15, 2016 2:24 pm
|
|
|
No w ING w Polsce na pewno Ci nie pomoga, bo to sa rozne banki.
Generalnie masz teraz problem bo wedlug tej strony: https://www.ing.nl/partic...-betaalpas.html
nowa karta zostanie wyslana na Twoj adres w Holandii w ciagu 5 dni. Jezeli ktos tam teraz mieszka to znaczy ze Twoja karta dodatkowo bedzie w cudzych rekach.
Jak najszybciej dzwonilabym do twojego oddzialu ING w Holandii i przedstawila sytuacje, bo na stronie takich szczegolowych sytuacji nie opisuja.
Jezeli zadzwonisz i bedziesz mogl sie zidentyfikowac (podac swoje dane) to prawdopodobnie bedzie mozliwosc wyslania karty na polski adres gdzie teraz przebywasz. |
|
|
|
|
american01
Poczatkujacy
Dołączył: 15 Gru 2016 Posty: 7
|
Wysłany: Czw Gru 15, 2016 2:55 pm
|
|
|
wczoraj kolega który tam mieszka napisał mi że przyszedł list ale bez karty. wysłał mi zdjęcia tego listu ale nie wiem o co chodzi, ani żadnego kodu ani nic. na szczęściu mieszkają w tamtym miejscu moi dobrzy znajomi... zadzwonić też nie mogę bo przez to że mi zablokowali jestem bez pieniędzy.... |
Ostatnio zmieniony przez american01 Czw Gru 15, 2016 2:56 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Metec
Gaduła
Dołączył: 26 Gru 2012 Posty: 111
|
Wysłany: Czw Gru 15, 2016 3:01 pm
|
|
|
Wrzuc zdjecie tego listu. |
|
|
|
|
american01
Poczatkujacy
Dołączył: 15 Gru 2016 Posty: 7
|
Wysłany: Czw Gru 15, 2016 3:16 pm
|
|
|
<a href=https://zapodaj.net/2816669e3072f.jpg.html>15494120_1115895798538433_816276387_n.jpg</a>
<a href=https://zapodaj.net/19f947a82683c.jpg.html>15555643_1115895698538443_1861159896_n.jpg</a> |
|
|
|
|
Metec
Gaduła
Dołączył: 26 Gru 2012 Posty: 111
|
Wysłany: Czw Gru 15, 2016 3:24 pm
|
|
|
Ten list dotyczy zablokowanego dostepu do Internetbankieren (czyli zalatwiania spraw przez internet). Zeby go odblokowac potrzebujesz specjalny kod aktywujacy, ktory niestety wedlug tego listu musisz odebrac osobiscie w oddziale w Gendt.
Wiec to Ci chyba za bardzo nie pomoze...
Mowie, sprawa jest dosc skomplikowana i nie sadze zeby sie moglo obyc bez kontaktu z bankien. Jak nie mozesz zadzwonic to moze sprobuj formularz kontaktowy na stonie internetowej lub mozesz tez zadac pytanie na FB: https://www.facebook.com/...klantenservice. |
|
|
|
|
american01
Poczatkujacy
Dołączył: 15 Gru 2016 Posty: 7
|
Wysłany: Czw Gru 15, 2016 3:26 pm
|
|
|
post edytowany w calosci |
Ostatnio zmieniony przez Panicelinka Czw Gru 15, 2016 5:46 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
baileys
MODERATOR baileys
Pomogła: 83 razy Dołączyła: 01 Wrz 2008 Posty: 4392 Skąd: z domu
|
Wysłany: Czw Gru 15, 2016 4:51 pm
|
|
|
american01, wsciekasz sie i przeklinasz ze oni bronia twojej kasy . Zeby bylo tak latwo dostac czyjes karty , piny itd to dobiero byc mial o co przeklinac i wyzywac/obrazac . Ciesz sie ze nie kazdy "ciul "ma latwy dostep do twojego konta .
P.S. Sprawa by byla prosto zalatwiona jak w danym dniu w ktorym zblokowales karte zadzwoni do swojego banku w NL i powiedzial ze to sam zrobiles . |
_________________ Benzyna drozeje gdyz z powodu podwyzek cen paliwa zdrozal jej transport |
|
|
|
|
american01
Poczatkujacy
Dołączył: 15 Gru 2016 Posty: 7
|
Wysłany: Pią Gru 16, 2016 9:54 am
|
|
|
a teraz nic z tym nie mogę zrobić? |
|
|
|
|
wigru
Gaduła nad gadułami :-)
Pomógł: 11 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 455 Skąd: 's-Hertogenbosch
|
Wysłany: Pią Gru 16, 2016 11:00 am
|
|
|
Zrób sobie przelew z aplikacji w telefonie jak miałeś na inne konto. |
|
|
|
|
Metec
Gaduła
Dołączył: 26 Gru 2012 Posty: 111
|
Wysłany: Pią Gru 16, 2016 11:01 am
|
|
|
wigru napisał/a: | Zrób sobie przelew z aplikacji w telefonie jak miałeś na inne konto. |
Przeciez w liscie pisza, ze ma zablokowane Internetbankieren. Wiec nic nie przeleje sobie. |
Ostatnio zmieniony przez Metec Pią Gru 16, 2016 11:02 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wigru
Gaduła nad gadułami :-)
Pomógł: 11 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 455 Skąd: 's-Hertogenbosch
|
Wysłany: Pią Gru 16, 2016 11:11 am
|
|
|
A to wpisanie złego PIN-u do karty powoduje zablokowanie karty, Mijn ING i Mobiel bankieren i NFC też? |
|
|
|
|
Metec
Gaduła
Dołączył: 26 Gru 2012 Posty: 111
|
Wysłany: Pią Gru 16, 2016 11:32 am
|
|
|
Nie mam konta w ING wiec nie wiem, ale widocznie tak
"U maakt gebruik van internetbankieren met Mijn ING. Uw toegang tot Mijn ING is op dit moment helaas geblokkeerd."
Nie podali jednak powodu. |
|
|
|
|
american01
Poczatkujacy
Dołączył: 15 Gru 2016 Posty: 7
|
Wysłany: Pią Gru 16, 2016 11:56 am
|
|
|
więc pani mi dziś z ING z Holandii odpisała że karta po błędnym pinie jest zablokowana czasowo i musi działać ponownie i mam sprawdzić i dać znać. zaraz sprawdzę i napiszę jak jest . pozdrawiam
[ Dodano: Pią Gru 16, 2016 6:37 pm ]
Więc tak, konto zostaje odblokowane po 2 dniach roboczych. Sprawdziłem i było już odblokowane. Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam. Pomogło napisanie na fb do ING NEDERLAND |
|
|
|
|
Dami84
Poczatkujacy
Dołączył: 21 Sty 2018 Posty: 1
|
Wysłany: Nie Sty 21, 2018 5:41 pm
|
|
|
witam,zablokowałem przypadkiem dostep do Mijn ING ,czy jeśli pójdę do jakiegokolwiek odziału ING w Holandii odblokują mi to na miejscu ? |
|
|
|
|
|