Panicelinka
MODERATOR panicelinka
Pomogła: 36 razy Dołączyła: 01 Kwi 2009 Posty: 2325
|
Wysłany: Pią Cze 12, 2020 12:08 am
|
|
|
pshemyslav1099,
Masz na mysli karte do bankomatu ? Jesli tak ,to czy zglosiles ten fakt do holenderskiego banku ?
Nastepna sprawa, wiesz na pewno, ze po tak dlugim czasie ,twoje konto nie zostalo np.zablokowane.
Szczerze mowiac dziwna sprawa , brak karty, brak mozliwosci loginu do banku ...jakos czarno to widze.
Cos mi sie tez wydaje, ze bez osobstego kontaktu z holenderskim bankiem niczego na odleglosc nie zalatwisz.
Moja rada, skontaktuj sie telefonicznie z bankiem ,lub filia banku w ktorej masz konto i zaptaj czy moga pomoc ci rozwiazac ten problem na odleglosc , czy wogole istnieje taka opcja . |
|