Wysłany: Śro Kwi 23, 2014 5:06 am problem z karta Lycamobile
Witajcie- może ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem: mam konto w ING NL i podałem tam nr Lycamobile do przesyłania kodów potwierdzających transakcję. Problem polega na tym że od roku karta nie była doładowywana (jestem w PL i niestety póki co nie wracam do NL) i została zablokowana. Na stronie ING jest napisane że można zmienić nr telefonu ale tylko podczas wizyty w banku. Czy można w jakiś sposób z PL doładować kartę Lyca NL? Pamiętam że kiedyś kupowałem kody doładowujące ze strony www- ale pozostaje problem jak je wprowadzić skoro moja karta nie widzi zasięgu (a nawet jak widziała w PL to skrócone kody nie działały). Zakładając że znajdę kogoś kto na miejscu w NL kupi mi doładowanie - czy będzie mógł doładować mi konto nie mając fizycznie tam karty SIM?
Biedrek, bez problemu można doładować Lycamobile przez internet. Jednak w Twojej sytuacji problem leży gdzie indziej. Z tego co pamiętam, jeżeli się nie doładuje karty przez jakiś czas to operator ją dezaktywuje i numer wraca z powrotem do obiegu. Jeżeli tak się stało to nic nie zrobisz na odległość.
Wysłany: Śro Kwi 23, 2014 7:44 am problem z Lycamobile
Czyżby coś się zmieniło? Jak byłem w NL to pamiętam że ze strony dało się "doładować" w taki sposób że na maila dostawałem kod do wklepania w telefon. A tego nie dało się zrobić poza zasięgiem sieci.
Czy mógłbym prosić kogoś kto ma Lyce by zadzwonił do biura obsługi (było za darmo o ile pamiętam) i dowiedział się ile ważna jest karta i czy da się ją reaktywować?
Napisałęm że da się doładować bez problemu, ale w regulaminie jest napisane że jeżeli nie wykonuje się połączeń lub nie wyśle wiadomości przez ponad 6 miesięcy to taka karta jest automatycznie dezaktywowana i już nie można z niej korzystać, Wszystko jest na ich stronie www. Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach