Wysłany: Wto Paź 20, 2015 7:30 am Problem z dostępem do konta
Witam. Od 2 lat jestem w Polsce jednak gdy zjeżdżałem zostawiłem sobie darmowe konto w ING w Holandii, żeby otrzymać na nie zwrot podatku. Problem w tym, że nie mam pojęcia jakie hasło i login miałem ustawione. Mój holenderski numer telefoniczny zakończył już posługę więc nawet gdy próbuje wygenerować nowe hasło kod sms przychodzi mi na nieaktywny numer, więc nic nie mogę zrobić. Ma ktoś jakiś pomysł na wybrnięcie z sytuacji, albo czy jest jakiś numer do holenderskiego ING gdzie nie będą udawać, że nie mówią po angielsku ? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.
Również mam ten sam problem , musze zmienić numer telefonu podany przy zakladaniu konta . Da się to zrobic telefonicznie czy tylko w oddziale banku ? Jesli tak to prosze o jakiś numer telefonu na który można zadzwonić i go zmienić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach