Paweł1983
Poczatkujacy
Dołączył: 01 Lut 2016 Posty: 1
|
Wysłany: Pon Lut 01, 2016 11:09 am Brak dostępu do Mijn ING , jestem w PL
|
|
|
Witam.
Mam problem, otóż w grudniu przebywałem w Holandii i założyłem tam konto tuż przed wyjazdem do PL. W banku podałem polski adres i powiedzieli że karta przyjdzie do Polski i dostęp do bankowości internetowej też. W styczniu po ok. 3 tygodniach przyszła karta, bez Pinu ale to szczegół bo najbardziej potrzebuje dostępu do bankowości internetowej.
Czekałem na drugi list i nic, więc zamówiłem nazwę użytkownika przez stronę ING.NL a konkretnie przez ten formularz https://inlogcodes.mijn.ing.nl/particulier/zelf-regelen/instellen/inlogcodes/index.jsp , podałem dane z karty, datę urodzin i otrzymałem potwierdzenie że nazwa użytkownika przyjdzie w przeciągu 5 dni. Czekam 2 tygodnie i listu nie ma, rozumiem że do Polski idzie dłużej, że 5 dni to mało ale 2 tygodnie to chyba powinno wystarczyć. Co robić? Czekać? Nie zadzwonię na infolinie bo się nie dogadam a skoro wysłali kartę do Polski to chyba nazwę użytkownika też mogą, czy się mylę? |
Ostatnio zmieniony przez Paweł1983 Pon Lut 01, 2016 11:26 am, w całości zmieniany 1 raz |
|