Przesunięty przez: Panicelinka Wto Maj 01, 2018 7:45 pm |
Osoby podszywajace sie pod pracownikow Microsoft!!! |
Autor |
Wiadomość |
Almond
Poczatkujacy Almond
|
Wysłany: Sob Mar 11, 2017 1:26 pm Osoby podszywajace sie pod pracownikow Microsoft!!!
|
|
|
Dzisiaj mialem taka sytuacje, ze na domowy numer holenderski zadzwonil pan podajacy sie za pracownika Microsoftu stwierdzajac , ze mam zainfekowany komputer. Poprosi was o zainstalowanie programu ze strony microsoft do przejecia kontroli nad waszym kompem.
W pore sie zorientowalemi rozlaczylem. Poczym przeskanowalem i wyczyscilem komputer.
Nie dajcie sie nabrac bo moze was to sporo kosztowac!!!! |
|
|
|
|
Panicelinka
MODERATOR panicelinka
Pomogła: 36 razy Dołączyła: 01 Kwi 2009 Posty: 2325
|
Wysłany: Sob Mar 11, 2017 4:25 pm
|
|
|
Almond napisał/a: | Nie dajcie sie nabrac bo moze was to sporo kosztowac!!!! |
a ile to bedzie ?
Almond napisał/a: | Jestem Technikiem informatykiem, posiadam wszystkie możliwe certyfikaty Microsoftu, siedzę w kompach od dziecka i mam 12 letnie doświadczenie w tym temacie.. |
jak jak uwielbiam wciskanie kitu ludziom !! |
|
|
|
|
Almond
Poczatkujacy Almond
|
Wysłany: Sob Mar 11, 2017 4:42 pm
|
|
|
...dlaczego kit?....sam sie prawie nabralem dlatego wole przestrzec innych? ..niedoswiadczonych uzytkownikow.
Jak na moderatory strony przystalo to zamiast komentowac w dziwny sposob wypadaloby umiescic post jako wyrozniony?
...a ile to bedzie?....tyle , ze jak z gosciem z lamana angielszczyzna rozmawialem to doszlismy do tematu zalogowania sie na moim koncie bankowym. Wczesniej zainstalowalem program ze strony "microsoft" fake potem TeamViewer itd...po prostu przestrzegam.
[ Dodano: Sob Mar 11, 2017 4:44 pm ]
to sie nazywa Fraud (wyludzanie informacji) Pani moderator strony Panicelinka tak dla informacji...
w czym problem????
[ Dodano: Sob Mar 11, 2017 4:55 pm ]