marcinzaglebie1
Poczatkujacy
Dołączył: 26 Lis 2017 Posty: 1
|
Wysłany: Nie Lis 26, 2017 8:29 pm KOD TAN - Problem z Bankiem ING
|
|
|
Witam mam problem z Bankiem ING jeśli temat w złym miejscy proszę o przeniesienie ale nie o usuwanie bo czytałem o tym problemie w innych tematach ale nie ma tam wyjaśnienia mojego problemu , jestem w Polsce chce usunąć konto wpłaciłem z Polskiego banku na ING
Holenderski małe zadłużenie za prowadzenie konta i klikałem anuluj konto płatności i zaczęły sie problemy ponieważ trzeba podać kod "TAN" kiedyś w banku podałem nr jeszcze telefonu Holenderski ale dawno go nie mam wiec ostatnio zmieniłem na nr
Polski na stronie ing i myślałem ze przyjdzie kod na Polski telefon ale go brak od tygodnia jak mam usunąć konto dzwoniłem do banku ing ale po Holendersku nic nie rozumiem a kiedyś czytałem ze w ing nl jest polska linia telefoniczna ale gdzieś znalazłem nr ale już dawno nie aktywny proszę o pomoc ,
może gdzies na umowie zawartej z bankiem jest kod tan jakiś jednorazowy chce usunac to konto i mieć spokój nie lubie mieć nie wyjasnionych spraw a specjalnie do Holandi nie pojade usunąć to konto |
Ostatnio zmieniony przez marcinzaglebie1 Nie Lis 26, 2017 8:31 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|