Nawigacja GPS w TomTomie |
Autor |
Wiadomość |
kociambr
Poczatkujacy becia
|
Wysłany: Pon Maj 31, 2010 6:21 pm Nawigacja GPS w TomTomie
|
|
|
Witam serdecznie wszystkich forumowiczow!!!
Mam problem ,od wczoraj nie dziala mi GPS,informacja ktora sie pojawia to;wyszukiwanie sieci.
Jestem zupelnie zielona,jesli chodzi o te sprawy,czy to mozliwe ,ze urzadzenie sie popsulo.niewiem co robic,nadmienie,ze TomTona kupowalam dwa lata temu?
Jestem wdzieczna za jakies rady i oczywiscie z gory dziekuje..... |
_________________ becia |
|
|
|
|
zaq
Mega gaduła miszcz nad miszcze

Pomógł: 96 razy Wiek: 103 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2348 Skąd: z Nienacka k/Ams
|
Wysłany: Pon Maj 31, 2010 7:01 pm
|
|
|
sprobuj podlaczyc go do komputera i niech sobie update'y sciagnie (a zwlaszcza gpsfix'y). |
_________________ "Problem z cytatami w internecie jest taki, ze ludzie natychmiast wierza w ich prawdziwosc." - Abraham Lincoln
"Dlaczego meteoryty zawsze lądują w kraterach?" - Sedes z Porcelitu
http://bynajmniej.net |
|
|
|
|
m4rcin
MODERATOR
|
Wysłany: Pon Maj 31, 2010 9:34 pm
|
|
|
albo niech na parapecie przy oknie polezy ze 30min jesli dawno nie byl wlaczany |
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym? Bill Machrone, 1991-09-24 |
|
|
|
|
hoolio
Gaduła FSW ZACHÓD
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 116 Skąd: Świebodzin FSW
|
Wysłany: Pią Cze 11, 2010 4:15 pm
|
|
|
Nie wiem jaki to jest Tomtom. Sprawdz ustawienia anteny. Moze wybralas przez przypadek antene zewnetrzną w opcjach. Wybierz ,, antena w urzadzeniu,, czy cos takiego. A najlepiej idz do jakiegos Turka od simlockow i ci zrobi w 2 minuty za piątaka to zawodowcy. hehe
[ Dodano: Pią Cze 11, 2010 4:18 pm ]
m4rcin napisał/a: | albo niech na parapecie przy oknie polezy ze 30min jesli dawno nie byl wlaczany | z tej pomocy raczej nie korzystaj. Ktos tu sobie żartuje.... |
Ostatnio zmieniony przez hoolio Pią Cze 11, 2010 4:16 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
LeGolasik
Gaduła nad gadułami :-) LeGolasik

|