duzy Problem z Ziggo |
Autor |
Wiadomość |
wolfestain
Poczatkujacy
Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 6
|
Wysłany: Nie Lut 06, 2011 5:56 pm duzy Problem z Ziggo
|
|
|
Mam problem z ZIggo gdyz zamowilem interenet z telewizja poprzez internet. Jednak dlugo nic nie otrzymywalem zadnego dekodera kompletnie nic:( wiec zadwonilem tam jeszcze raz i powiedzili mi ze sie swieta zbilzaja itd ze troch cierpliwosci ze dekoder dojdzie;/ po nastepnych 2 tygodniach nic;/ wiec zadzonilem do telfortu:) i w przeciagu 2 tygodni cieszylem sie internetem:) i tak jest do dzisija. Jednak po 4 miesiacach przeprowadizlem sie na inne mieszkanie. I po jakis 6 nastepnych dostalem list od ultimoo(firmy posredniczacej w platnosciach) ze ziggo domaga sie ode mnie pieniedzy za korzystanie z abonamentu. Jednak ja przez caly czas nie otrzymalem zadnego dekodera a tym bardziej zadnych kwitkow do zaplaty:( i co mam teraz zrobic??? jak rozwiazac ten problem??? czy ktos moze pomoc?? |
|
|
|
|
Bronka
Mega gaduła

Pomogła: 31 razy Dołączyła: 27 Maj 2010 Posty: 1086
|
Wysłany: Nie Lut 06, 2011 6:37 pm
|
|
|
Dopoki nie otrzyma sie dekodera mozna zrezygnowac z abonamentu, chociaz niektorzy probuja wcisnac, ze tak nie jest. Ale czy oni twierdza, ze wyslali, jak to wyglada? |
_________________ Fox- kolejny niechciany psiak do adopcji
https://www.olx.pl/oferta...html#eb5bd1b1c3 |
|
|
|
|
wolfestain
Poczatkujacy
Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 6
|
Wysłany: Nie Lut 06, 2011 6:53 pm
|
|
|
tak twierdza ze wyslali;/ i ze jak nie dostalem to sie dopominac:( jednak jak tu sie dopominac skoro miesiac nic nie dostalem:( |
|
|
|
|
Miep
Super gaduła
Pomogła: 5 razy Dołączyła: 05 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: z domu
|
Wysłany: Nie Lut 06, 2011 7:01 pm
|
|
|
wolfestain napisał/a: | jednak jak tu sie dopominac skoro miesiac nic nie dostalem | a tak najprosciej dzwonic , piosac , maile wysylac.
Pozatym napisz list polecony ze skoro oni nie dotrzymali umowy widzisz to jako zlamanie kontraktu . Napisz takze ze czekales pare miesiecy i nadal nic i jak moga to niech pokaza ci kwit na to ze dostales ten nieszczesny modem i ile mb zuzyles bez modemu . na zakonczenie poinformuj ich ze od tego to i tego czasu nie mieszkasz na tamtym adresie i przedewszystkim nie podawaj im innego adresu zamieszkania niech poczte kieruja na twoj mail. |
_________________ Zyj!- powiedziala nadzieja - Bez ciebie nie moge - odparlo zycie ....... |
|
|
|
|
sylwia_lelystad
Gaduła nad gadułami :-) zajeta..xD

Pomogła: 13 razy Wiek: 34 Dołączyła: 10 Wrz 2009 Posty: 826 Skąd: Lelystad schiphol
|
Wysłany: Pon Lut 07, 2011 12:09 pm
|
|
|
Niech lepiej ten list wysle do incasso skoro oni juz ta sprawa sie zajmuja...inaczej znowu go odesla....
|
_________________ ...stoję, nic więcej i nic mniej niż człowiek
z każdą wadą i zaletą gotowa konsekwencje ponieść... |
|
|
|
|
Bronka
Mega gaduła

Pomogła: 31 razy Dołączyła: 27 Maj 2010 Posty: 1086
|
Wysłany: Pon Lut 07, 2011 3:10 pm
|
|
|
wolfestain napisał/a: | tak twierdza ze wyslali;/ i ze jak nie dostalem to sie dopominac:( jednak jak tu sie dopominac skoro miesiac nic nie dostalem:( |
Dopominac? Zwariowali, masz prawo zrezygnowac. A za co masz im wlasciwie placic? Bez sensu, dekoder zazwyczaj wysyla sie za pokwitowaniem wiec jesli przesylki nie odbierales powinienes byc spokojny. Ja bym zalatwiala z Ziggo, bo incasso to tak jak komornik, dziala na zlecenie i tylko sciaga kase. |
_________________ Fox- kolejny niechciany psiak do adopcji
https://www.olx.pl/oferta...html#eb5bd1b1c3 |
|
|
|
|
sylwia_lelystad
Gaduła nad gadułami :-) zajeta..xD

Pomogła: 13 razy Wiek: 34 Dołączyła: 10 Wrz 2009 Posty: 826 Skąd: Lelystad schiphol
|
Wysłany: Pon Lut 07, 2011 3:13 pm
|
|
|
W chwili gdy sprawa przechodzi do incasso - firmy posredniczacej ona zajmuje sie dalszym postepowaniem w sprawie zaplaty. |
_________________ ...stoję, nic więcej i nic mniej niż człowiek
z każdą wadą i zaletą gotowa konsekwencje ponieść... |
|
|
|
|
duYster
Super gaduła Uwaga Baba!

Pomogła: 7 razy Dołączyła: 03 Gru 2007 Posty: 247 Skąd: z domu
|
Wysłany: Pon Lut 07, 2011 4:11 pm
|
|
|
Kurcze, nie chce Cie martwic, ale mi ostatnio Ziggo przyprawilo o palpitacje serca, podobna akcja.
Coprawda jestem ich klienten od kilku lat (wtedy sie firma nazywala @home). W zasadzie wszystko fajnie, ale ostatnio dostalam rachunek na kwote XXX za nowy "super HD dekoder" i koszty manipulacyjne i administracyjne. Dzwonie do Ziggo, ze cos mi sprawa smierdzi.
Po kilku telefonach, okazalo sie ze przez "pomylke" wyslali do mnie dekoder kogos innego, a paczke odebral ktos z miasta sasiedniego (a ten pan ktory paczke odebral okazal sie na tyle uczciwy, ze zwrocil ja pare dni pozniej Ziggo)
Co do Twojego dekodera- nie wiem czy jest mozliwosc sprawdzenia, kto taki odbior podpisal. Moze miales jakiegos "fajnego" sasiada, ktory paczke odebral podczas Twojej nieobecnosci (coprawda mialby z tego nijakie korzysci, ale nigdy nie wiadomo)
Pisz do Ziggo ile wlezie, sprawe musi sie dac rozwiazac.
Zwlaszcza, ze nie przysylali Ci przez te kilka miesiecy rachunkow (ja dostaje zawsze rozliczenie na maila) |
_________________ Racja jest jak dupa, kazdy ma swoja... |
|
|
|
|
|