Problem z dostępem do Rabobank przez internet |
Autor |
Wiadomość |
Dawid.S
Poczatkujacy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 49
|
Wysłany: Czw Maj 19, 2011 3:29 pm Problem z dostępem do Rabobank przez internet
|
|
|
Witam, mam pewien problem, który przedstawia się następująco:
Przez jakiś czas miałem pare euro na minusie w Rabobanku, sprawdzałem co pare dni stan konto, ponieważ czekałem na zwrot z podatku. Za którymś tam razem zauważyłem, że saldo wynosi 0.0, po czym nie sprawdzałem już stanu konta. Jakiś czas później otrzymałem list z belastingu z potwierdzeniem ( datowany na 23.04 ), po czym chciałem się zalogować do konta i nic, lipa. Błąd 947 ( nr konta i ten 8-cyfrowy kod nie pasują do siebie ). Karta to rabo europass, sprawdzałem w paru bankomatach gdzie obsługują maestro w pl i nie można nic wybrać. Teraz nie wiem, czy konto z powodu salda zostało zamknięte, jeśli tak to pewnie przed zaksięgowaniem pieniędzy z belastingu na koncie ( nie mogli zamknąc konta z pieniędzmi na nim ), to w takim wypadku co z pieniędzmi z belastingu? rozumiem, że dostali ( hipotetycznie) przelew zwrotny. Dzwoniłem do polskiej siedziby Rabo niestety nie mogą mi pomóc. Nie wiem, czy na infolini rabobanku z nl dosane na moje pytania odpowiedź, a jeśli tak, to czy rozmawiają w j.angielskim, czy tylko holenderskim.
Z góry dziękuje za pomoc. |
|
|
|
|
marek18071981
Poczatkujacy marek18071981
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 43 Skąd: Oss
|
Wysłany: Wto Maj 24, 2011 7:45 pm
|
|
|
Cytat: | Wat betekent foutmelding '947 Combinatie rekeningnummer, pasnummer en toegangscode onjuist.'?
De melding '947 Combinatie rekeningnummer, pasnummer en toegangscode onjuist.' kent uiteenlopende oorzaken:
Misschien heeft u het onjuiste rekeningnummer, pasnummer of de verkeerde toegangscode ingevuld. Let er op dat u bij het inloggen gebruikmaakt van de I-toets.
Mogelijk gebruikt u de verkeerde bankpas. Om te achterhalen welke u moet gebruiken, adviseren wij u om contact op te nemen met uw Rabobank.
De geldigheidsduur van uw pas kan verlopen zijn. Deze vindt u op de bankpas zelf. Is uw pas verlopen, dan adviseren wij u een nieuwe aan te vragen bij uw Rabobank.
Krijgt u na het controleren van bovenstaande punten nog steeds dezelfde foutmelding, dan adviseren wij u met uw Random Reader en uw bankpas naar uw Rabobank te gaan. Mogelijk is een van beide beschadigd. | Czyli po pierwsze: zły numer konta, zły numer karty, zły kod wpisałeś. Przy logowaniu masz używać przycisku "I" 2.Używasz złej karty. 3. Twoja karta straciła ważność. Osobiście uważam, że w Twoim wypadku punkt 3. Powinieneś skontaktować się z Rabobankiem w Holandii. Tel: +31 495 584 221 Po angielsku też się dogadasz.No i ostatecznie karta może być uszkodzona lub token. |
Ostatnio zmieniony przez marek18071981 Wto Maj 24, 2011 8:26 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Dawid.S
Poczatkujacy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 49
|
Wysłany: Pon Maj 30, 2011 9:31 pm
|
|
|
Karta jest ważna do 2012, no ale zobaczymy, zadzwonie do nich jutro.
Dzięki za pomoc i telefon.
Pzdr. |
|
|
|
|
ewcia.pol
Mega gaduła
Pomogła: 15 razy Dołączyła: 19 Maj 2008 Posty: 1071 Skąd: GLD
|
Wysłany: Wto Maj 31, 2011 8:40 am
|
|
|
undomia napisał/a: | nr konta i ten 8-cyfrowy kod nie pasują do siebie ). Karta to rabo europass, sprawdzałem w paru bankomatach gdzie obsługują maestro w pl i nie można nic wybrać. |
poprostu zaloguj sie jeszcze raz i wpisz poprawnie kod |
|
|
|
|
Dawid.S
Poczatkujacy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 49
|
Wysłany: Śro Cze 01, 2011 3:18 pm
|
|
|
ewcia.pol logowałem się z 30 razy i to samo.
Dzisiaj dostałem jednak niebieską koperte z potwierdzeniem nr konta, więc chyba faktycznie dostali przelew zwroty. Z tego co rozumie ( piąte przez dziesiąte ) na 1 stronie imie, nazwisko, data podpis, a druga strona to moja dane, dane banku, swift/bic numer konta + numer konta w formie iban.
http://imageshack.us/phot...30/zwrot11.jpg/
http://imageshack.us/phot...94/zwrot12.jpg/ |
|
|
|
|
ja1206
Gaduła
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Kwi 2009 Posty: 103
|
Wysłany: Śro Cze 01, 2011 4:57 pm
|
|
|
pierwsZa strone wypelniasz jesli posiadasz holenderski numer konta ,a druga jesli posiadasz polski numer konta.Po prostu balasting chce sie dowiedziec na jakie konto ma ci przelac pieniadze.jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi ale wczoraj wlasnie wypelnialam takie pismo |
|
|
|
|
Marcin-z
Poczatkujacy
Dołączył: 12 Cze 2011 Posty: 32 Skąd: Den Haag/Łódź
|
Wysłany: Nie Kwi 28, 2013 2:57 pm
|
|
|
Witam,mam podobny problem .Dostałem karte w sobote i chciałem sie zalogowac do konta internetowego w rabobanku.Wpisałem na stronie wswzystko tak jak powinno sie wpisywac podczas logowania ale niestety mam napisane ze dostep jest niemozliwy i zebym sie skontaktował ze swoim bankiem.
Toegang is niet mogelijk. Neem contact op met uw Rabobank. (945)
Dodam ze w bankomacie normalnie działa tzn wchodze i moge sprawdzic saldo itp.
Czy moze musze najpierw przeprowadzic jakąs wypłate?
niestety jest to nowe konto i nie mam na nim srodków |
|
|
|
|
|