NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z dostępem do Rabobank przez internet
Autor Wiadomość
Dawid.S 
Poczatkujacy

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 49
Wysłany: Czw Maj 19, 2011 3:29 pm   Problem z dostępem do Rabobank przez internet

Witam, mam pewien problem, który przedstawia się następująco:
Przez jakiś czas miałem pare euro na minusie w Rabobanku, sprawdzałem co pare dni stan konto, ponieważ czekałem na zwrot z podatku. Za którymś tam razem zauważyłem, że saldo wynosi 0.0, po czym nie sprawdzałem już stanu konta. Jakiś czas później otrzymałem list z belastingu z potwierdzeniem ( datowany na 23.04 ), po czym chciałem się zalogować do konta i nic, lipa. Błąd 947 ( nr konta i ten 8-cyfrowy kod nie pasują do siebie ). Karta to rabo europass, sprawdzałem w paru bankomatach gdzie obsługują maestro w pl i nie można nic wybrać. Teraz nie wiem, czy konto z powodu salda zostało zamknięte, jeśli tak to pewnie przed zaksięgowaniem pieniędzy z belastingu na koncie ( nie mogli zamknąc konta z pieniędzmi na nim ), to w takim wypadku co z pieniędzmi z belastingu? rozumiem, że dostali ( hipotetycznie) przelew zwrotny. Dzwoniłem do polskiej siedziby Rabo niestety nie mogą mi pomóc. Nie wiem, czy na infolini rabobanku z nl dosane na moje pytania odpowiedź, a jeśli tak, to czy rozmawiają w j.angielskim, czy tylko holenderskim.

Z góry dziękuje za pomoc.
 
 
marek18071981 
Poczatkujacy
marek18071981


Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 43
Skąd: Oss
Wysłany: Wto Maj 24, 2011 7:45 pm   

Cytat:
Wat betekent foutmelding '947 Combinatie rekeningnummer, pasnummer en toegangscode onjuist.'?

De melding '947 Combinatie rekeningnummer, pasnummer en toegangscode onjuist.' kent uiteenlopende oorzaken:
Misschien heeft u het onjuiste rekeningnummer, pasnummer of de verkeerde toegangscode ingevuld. Let er op dat u bij het inloggen gebruikmaakt van de I-toets.
Mogelijk gebruikt u de verkeerde bankpas. Om te achterhalen welke u moet gebruiken, adviseren wij u om contact op te nemen met uw Rabobank.
De geldigheidsduur van uw pas kan verlopen zijn. Deze vindt u op de bankpas zelf. Is uw pas verlopen, dan adviseren wij u een nieuwe aan te vragen bij uw Rabobank.

Krijgt u na het controleren van bovenstaande punten nog steeds dezelfde foutmelding, dan adviseren wij u met uw Random Reader en uw bankpas naar uw Rabobank te gaan. Mogelijk is een van beide beschadigd.
Czyli po pierwsze: zły numer konta, zły numer karty, zły kod wpisałeś. Przy logowaniu masz używać przycisku "I" 2.Używasz złej karty. 3. Twoja karta straciła ważność. Osobiście uważam, że w Twoim wypadku punkt 3. Powinieneś skontaktować się z Rabobankiem w Holandii. Tel: +31 495 584 221 Po angielsku też się dogadasz.No i ostatecznie karta może być uszkodzona lub token.
Ostatnio zmieniony przez marek18071981 Wto Maj 24, 2011 8:26 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Dawid.S 
Poczatkujacy

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 49
Wysłany: Pon Maj 30, 2011 9:31 pm   

Karta jest ważna do 2012, no ale zobaczymy, zadzwonie do nich jutro.
Dzięki za pomoc i telefon.
Pzdr.
 
 
ewcia.pol 
Mega gaduła

Pomogła: 15 razy
Dołączyła: 19 Maj 2008
Posty: 1071
Skąd: GLD
Wysłany: Wto Maj 31, 2011 8:40 am   

undomia napisał/a:
nr konta i ten 8-cyfrowy kod nie pasują do siebie ). Karta to rabo europass, sprawdzałem w paru bankomatach gdzie obsługują maestro w pl i nie można nic wybrać.


poprostu zaloguj sie jeszcze raz i wpisz poprawnie kod
 
 
Dawid.S 
Poczatkujacy

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 49
Wysłany: Śro Cze 01, 2011 3:18 pm   

ewcia.pol logowałem się z 30 razy i to samo.
Dzisiaj dostałem jednak niebieską koperte z potwierdzeniem nr konta, więc chyba faktycznie dostali przelew zwroty. Z tego co rozumie ( piąte przez dziesiąte ) na 1 stronie imie, nazwisko, data podpis, a druga strona to moja dane, dane banku, swift/bic numer konta + numer konta w formie iban.

http://imageshack.us/phot...30/zwrot11.jpg/

http://imageshack.us/phot...94/zwrot12.jpg/
 
 
ja1206 
Gaduła

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Kwi 2009
Posty: 103
Wysłany: Śro Cze 01, 2011 4:57 pm   

pierwsZa strone wypelniasz jesli posiadasz holenderski numer konta ,a druga jesli posiadasz polski numer konta.Po prostu balasting chce sie dowiedziec na jakie konto ma ci przelac pieniadze.jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi ale wczoraj wlasnie wypelnialam takie pismo
 
 
Marcin-z 
Poczatkujacy

Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 32
Skąd: Den Haag/Łódź
Wysłany: Nie Kwi 28, 2013 2:57 pm   

Witam,mam podobny problem .Dostałem karte w sobote i chciałem sie zalogowac do konta internetowego w rabobanku.Wpisałem na stronie wswzystko tak jak powinno sie wpisywac podczas logowania ale niestety mam napisane ze dostep jest niemozliwy i zebym sie skontaktował ze swoim bankiem.
Toegang is niet mogelijk. Neem contact op met uw Rabobank. (945)

Dodam ze w bankomacie normalnie działa tzn wchodze i moge sprawdzic saldo itp.
Czy moze musze najpierw przeprowadzic jakąs wypłate?
niestety jest to nowe konto i nie mam na nim srodków
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group