NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
rozmowa kwalifikacyjna dla uczniów szkół(albert heijn wiba..
Autor Wiadomość
rastawomen 
Poczatkujacy
życie na nowo

Wysłany: Pią Maj 27, 2011 10:37 pm   rozmowa kwalifikacyjna dla uczniów szkół(albert heijn wiba..

chciałabym wiedzieć jak przebiega rozmowa kwalifikacyjna (nie mam doświadczenia w holandii , ale w polsce tak )może ktoś wie jakie pytania zadają w albercie heijnie , wibrze lub zeemanie . Proszę o niezwoczną odpowiedź.Z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Sob Maj 28, 2011 3:36 pm, w całości zmieniany 1 raz  

stroopwafel 
Mega gaduła
Debesciak

Wysłany: Sob Maj 28, 2011 3:55 pm   

Do w/w firm zatrudniaja agencje pracy. Dopiero po jakims czasie, sprawdzeniu sie moze dadza bezposredni kontrakt. Agencje w NL coraz rzadziej chca pracownikow z angielskim. Sa takie co tylko i wylacznie po niderlandzku chca rozmawiac i powiedza ci wprost maja oferty ale trzeba "praten nederlands".

bejupi 
Gaduła nad gadułami :-)

Wysłany: Sob Maj 28, 2011 7:17 pm   

stroopwafel napisał/a:
Do w/w firm zatrudniaja agencje pracy. Dopiero po jakims czasie, sprawdzeniu sie moze dadza bezposredni kontrakt. Agencje w NL coraz rzadziej chca pracownikow z angielskim. Sa takie co tylko i wylacznie po niderlandzku chca rozmawiac i powiedza ci wprost maja oferty ale trzeba "praten nederlands".

not sure if serious... ale autorowi watku nie chodzi o prace w magazynie tylko prace w sklepie chyba musisz rzadziej do kofiszopu zagladac

stroopwafel 
Mega gaduła
Debesciak

Wysłany: Nie Maj 29, 2011 9:58 am   

Ha ha dobry zart.

Moj blad, nie zrozumialem. Praca w sklepie tym bardziej tylko z niderlandzkim.

rastawomen 
Poczatkujacy
życie na nowo

Wysłany: Nie Maj 29, 2011 6:51 pm